دانلود انیمه
Juan Siliang 2nd Season جزیره سیلانگ فصل دوم

پخش آنلاین
766 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
15
/
15
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Juan Siliang 2nd Season - جزیره سیلانگ فصل 2
دانلود انیمه Juan Siliang 2nd Season - جزیره سیلانگ فصل 2
عناوین دیگر
انگلیسی The Island of Siliang 2nd Season
فارسی جزیره سیلانگ فصل دوم
ژاپنی 眷思量 第二季

خلاصه داستان انیمه Juan Siliang 2nd Season

از بعد پیدایش جهان، جدایی عمیقی بین خدایان و جاودانان و انسان‌ها وجود داشته است. این سه نژاد با زیست در زمان و مکان‌های متفاوت، هر یک نقش‌های بسیار متفاوتی به عهده گرفته‌اند. برای خدایان که مسئولیت حکم‌رانی بر تمام موجودات زنده را بر عهده داشتند، این واجب بود که خدایان و جاودانانی را که قوانین مقدس را زیر پا می‌گذاشتند، مجازات کنند.
در نقطه اتصال بین دنیای خدایان و قلمرو بهشت، یک مانع قرار دارد که فراتر از آن جزیره سیلیانگ واقع شده است. سیلیانگ جزیره‌ای اسرارآمیز است که در آن کسانی که توسط خدایان مجازات می‌شوند، محکوم به تحمل رنج هستند. تبعیدشدگان از خانه های جاویدان خود، مجبورند به عنوان انسان‌های فانی زندگی و مرگ را تجربه کنند. در همین جزیره است که تو لی زندگی می‌کند.
تو لی که به طور کامل از ارتباط خود با خدایان و جاودانان در آن سوی مانع بی‌خبر است، آرزوی دو چیز را در سر دارند: فرار از این جزیره‌ی عجیب و غریب و تبدیل شدن به یک استاد هنرهای رزمی. تو لی با پیروی از عقل و قلب خود، برای تحقق آرزوهایش قدم برمی‌دارد. اما فرار از جزیره‌ای مانند سیلیانگ کار آسانی نیست. آیا او توانایی به چالش کشیدن خود خدایان و خلق زندگی ای به طور کامل برای خود را دارد؟


درباره انیمه جزیره سیلانگ فصل دوم

در این فصل، اتفاقات زمانی نشان داده می شود که برای فرار از جزیره، خلاف قوانین اتفاق افتاد و خشم طبیعت برانگیخته شد. رعد و برق های بزرگ، طوفان و بالا آمدن آب و اتفاقات دیگری که سرانجام، در کنار توطئه ها، انسان ها را به فرار از جزیره وادار کرد. حالا آنها در میانه دریا با اژدهایی چند سر روبرو شدند و باید او را از پای دربیاورند. اما این تنها چالش پیش روی شان نیست و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقات غیر منتظره دیگری رخ می دهد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.