دانلود انیمه
Hyouka هیوکا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
94528 تعداد بازدید
User 658
10
/
8.29
AnimeList Rating
User 647,986
10
/
8.06
MyAnimeList
22
/
22
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hyouka با زیرنویس فارسی چسبیده به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Hyouka با زیرنویس فارسی چسبیده به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Hyouka
فارسی هیوکا
ژاپنی 氷菓
معروف به Hyou-ka, Hyouka: You can't escape, Hyou-ka: You can't escape, Hyoka

خلاصه داستان انیمه Hyouka

"اورکي هوتارو" يک پسر دبيرستاني قانع است. يک روز، به "انجمن ادبيات کلاسيک" به درخواست خواهر بزرگترش ملحق مي‌شود. در آن‌جا با "چيتاندا ارو"، "فوکوبه ساتوشي" و "ايبارا ماياکا" ملاقات مي‌کند. "چيتاندا" دختري زيبا و آرام است اما وقتي مي‌گويد "به اين علاقه دارم" به مظهر کنجکاوي تبديل مي‌شود. "فوکوبه" پسري خندان با حافظه‌اي فوق‌العاده است که به خودش بانک اطلاعات مي‌گويد. "ايبارا" دختري قدکوتاه و سخت‌گير با ديگران و خودش است. او به "فوکوبه" علاقه دارد، اما او هميشه از "ايبارا" فراري است. آن‌ها شروع به بررسي پرونده‌اي که 45 سال پيش رخ داده مي‌کنند. سرنخ‌هاي راز در کلکسيون کارهاي اعضاي سابق انجمن ادبيات کلاسيک مدفون شده‌اند. نام کلکسيون "هيوکا" است.

 

دانلود انیمه Hyouka


درباره انیمه هیوکا

در ژانر معمایی و مدرسه، انیمه ای به خوش ساختی و جذابیت Hyouka پیدا نمی کنید! امتیاز بسیار عالی 8.07 از 10 هم این حرف را تایید می کند. در کل از 22 اپیزود 25 دقیقه ای با رده بندی سنی +13 منتشر شده است. همچنین هیوکا در سال 2012 پخش شده است.
انیمه به شخصیت Oreki می پردازد که مثل بقیه همکلاسی هایش در دوران دبیرستان به دنبال خوشگذرانی و اتفاقات هیجان انگیز و جدید نیست. در منطقه امن خودش احساس راحتی دارد و ترجیح می دهد آرام باشد. ماجراهایی که در ادامه پیوستن او به انجمن ادبیات کلاسیک رخ می دهد؛ تمام زندگی او را تغییر می دهد. 
با ادامه داستان، این تغییرات به نفع اورکی تمام می شود. دیالوگ ها در بعضی سکانس ها اغراق آمیز می شوند. مثلا وقتی یک کتاب از انجمن گم می شود، با واکنش Chitanda حس می کنید دنیا به پایان رسیده. یا نگاه عجیب و خشن اورکی به استادش وقتی کمی او را دست می اندازد، واکنشی بیش از حد محسوب می شود.

 

انیمه هیوکا


در صورت برگزاری رقابتی برای بهترین انیمیشن سال، بدون شک «هيوکا» برنده‌ی بی رقیب آن می‌شد. استودیوی Kyoto Animation در زمینه‌ی کیفیت تولید انیمیشن عملکردی درخشان و تحسین‌برانگیز از خود نشان می‌دهد. حتی در برخی صحنه‌ها برای نمایش سرنخ‌ها و پیشبرد داستان به روشی واقع‌گرایانه‌تر، از بازی‌های کلامی در ذهن شخصیت اصلی (اورکی) و سایرین استفاده می‌شود. با در نظر گرفتن طراحی‌های هنری خیره‌کننده و سبک زیبای نمایش شخصیت‌ها (Furuke و Ibara)، می‌توان گفت که هر سکانس از انیمه، چندین ساعت جزئیات در خود دارد.
موسیقی متن هیوکا خیلی با حال و هوای انیمه هماهنگ است. از لحظات طنز تا درام و شروع معمایی، موسیقی متن کاملاً با فضا مطابقت دارد و بر لذت دیدن سریال اضافه می کند. آهنگ‌های Opening و Ending در ذهن می مانند و آن ها را حفظ خواهید کرد!

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-23 09:52:50
    عالییییییییییییییییی عالی عالی بهتر از این نمیشه
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-22 08:23:56
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    آقا اول از همه این انیمه واقعا عالی هستش و پیشنهاد میشه. دوم اینکه خیلی دوستان اومدن گفتن پایان بدی داره و ی سری هم این موضوع رو بدلیل اینکه عاشقانه نیست توجیه کردن ک بنظر من اشتباهه و دلیل اصلی(البته این فقط نظر منه) این شعار شخصیت اول هستش:[اگر مجبور نباشم کاری رو انجام نمیدم اگر مجبور باشم سریع انجامش میدم] فکر نکنم لازم به توضیح باشه ولی خب میگم.در پایان انیمه اجباری برای شخصیت اول نیست.(بیشتر از این نمیگم اسپویل نشه.برای دوستانی ک میخوان ببینن علاقشون رو به خاطر نظرات از دست ندن)
    • 1399-06-26 01:28:53
      دمت گرم همه داستانو خلاصه کردی
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-17 05:48:25
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    به نظرم خیلی کسل کننده بود :| اخرشم بد نبود در من توی سبک کاراگاهی انیمه ندیده بودم و کلا از این سبک خوشم نمیاد ولی به نظرم انیمه یه هسته قوی نداشت و به شخصه صرفا به خاطر اینکه ببینم اخرش چی میشه دیدم:/. تقریبا نصف دلیل اتفاقات توی انیمه این بود که کاراکتر دوم انیمه هی میاد میگه "کنجکاوم بدونم" بعدم کاراکتر اول تمام زمانشو بر خلاف میلش میزاره تا مسئله ای که به وجود اومده رو برطرف کنه :| . به نظرم زیاد برای یک انیمه یا سریال جالب نیست که کل اتفاقات و انگیزه های حل مسئله های به وجود اومده کنجکاو بودن کاراکتر دوم باشه :| ، البته خود کاراکتر اول یه جا میگه که "علافه ای نداره انرژی صرف کنه اما یه چیزی نسبت به این دختر هست..." به نظرم این دلیل قانع کننده و جذابی نیست که یه انیمه بسازن و توش چندتا کاراکتر باشه که یکیشون همش به خاطر اون یکی که اصلا نمیشناسش و از ناکجا اباد پیداش شده انرژی بزاره و هی مسئله حل کنه :|(میتونستن یه دلیل بهتری بسازن یا توجیه بهتری داشته باشن تا کاراکتر اصلی هی مسئله های مختلف رو حل کنه یا براش مهم باشه به جواب برسه تقریبا مثل انیمه Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru ) در کل ب نظرم انیمه ایه سازنده هاش تمام انرژِشون رو گذاشته بودن برای مسئله ها و ساختن اتفاقات رازالود و اصلا به بقیه چیزا توجهی نکردن (در کل فقط مسائل رازآلودش و حلشون براشون مهم بوده و تخصص همونو داشتن موقع ساختن اینمه :| ) و اگر هم دقت کنید توی بقیه کامنتا یه عده به اخرش اعتراض دارن که به این دلیله که اونا فقط قسمت مسائل به وجود اومده و راه حل هاش براشون مهم نیست و براشون مهمه بقیه انیمه هم قابل قبول باشه ( اخر داستان باز یه مسئله به وجود نیومده که حلش کنن همونطورم که گفتم تخصصشون فقط توی ساختن مسئله و حلشه نه بقیه انیمه ، برای همین به نظر خودمم اخرش میتونست خیلی بهتر باشه نه اینکه انگار روز اخر دور هم جمع شدن و گفتن خب کار اصلیمون تموم شده و حالا باید یه چی بزاریم اخرش انیمه رو تموم کنیم مهم نیست چی باشه چون کار اصلی و مهمی که هدفمون بود رو بهش رسیدیم:| ) با احترام فراوان به بقیه نظرات و تمام کسایی که انیمه رو دیدن و به نظرشون شاهکاره که بد هم نمیگن در زمینه مسائل کارگاهی کیفیتش خوبه ولی بقیه انیمه و داستان می تونست بهتر باشه موفق باشید و ممنونم که زمان گذاشتید و این کامنت بلند رو خوندین :)
  • 1399-06-17 05:47:55
    این انیمه عاشقانه هم هس؟ تعریفشو شنیده بودم دیدنش پشیمونی نمیخواد ک؟
  • 1399-06-11 04:31:33
    اول بگم به نظرم انیمش عالی بود و اینکه نقاط قوتش خیلی بیشتر اشکالهاش بود معماهاشم جذاب بودن بعضیا نوشته بودن که پایانش بد بود بگم که مشخص بود ادامه داره ولی اینطور نبود که راضیت نکنه و دیگه بگم دیدم که بعضیا نوشته بودن که انیمه اونطور که می خواستیم نبود می خوام بگم که انیمه مشخصا زانرش شوجو نیست پس نباید انتظار ماچو بوسه یا عشوه های الکی داشت به نظرم همون سادیگش بود که کارکتر های اصلی رو کیوت نشون می داد خلاصه اگه دنبال ی چیز جدید می گردین شددیییدا پیشنهادش می کنم.اهنگ هاشم عالیییی بودن از معدود انیمه ایی بود که اهنگ های متنش انقدر فوق العاده بود.
  • 1399-06-05 17:32:33
    درسته سلیقه ها متفاوته ولی روی هم رفته انیمه بچه گونه و ضعیفی بود، شخصیت پردازیش خوب بود ولی داستان کسل کننده بود
  • 1399-06-04 09:20:06
    می تونم بگم یکی از بهترین انیمه هاییه که تا حالا دیدم. قسمت 5 کل سرم داشت تیر می کشید. به نظرم یکی از مهم ترین نقاط قوت این انیمه موسیقیش بود که تو صحنه های mystery حس مرموز بودن داستان رو بیشتر می کرد و اون صحنه ها زیبا تر میشد. بهتون پیشنهاد می کنم اگر تا آخرشم نخواستید ببینید، تا قسمت 5 رو حتما ببینید.
  • 1399-05-26 11:35:46
    🥰😀🤔 ! WATASHI KININARIMASU
  • 1399-05-23 23:08:24
    جزو بهترین انیمه هایی بود که دیم... ولی جدا پایانش راضی کننده نبود جدا باید فصل دوعم داشته باشه شاهکار بود این انیمه . شاهکار...
  • 1399-05-13 01:17:17
    سلیقه ها متفاوته ولی بازم نمرش قابل قبول و ارزش ی بار دیدنو داره
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-08 20:44:09
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    انیمه خیلی قشنگی بود پایانشم خوب خلاصه هرجور پایانی واسش میزاشتن به مذاق یکی جور نبود
  • 1399-05-08 20:44:08
    من که باهاش حال کردم اخرش هم بد نبود حتی اونایی که باهاش حال نمیکنن بد نیست یه بار ببیننش.
  • 1399-01-10 16:59:28
    ببخشید اخر این انیمه چطور تموم شد ؟ دنباله ی انیمه ام میخوام ببینم این همونه یا نه
  • 1398-11-04 23:58:49
    دوستانی که میگن پایانش خوب نبود باید توجه کنن که این یه انیمه عاشقانه نیست برخلاف انیمه هایی مثل Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. برای همین معمولا فکر میکنن پایانش خوب نبوده.
  • 1398-10-23 05:45:33
    کاش فصل 2 داشت... متاسفم ک انقد قشنگ بود ولی ادامه ای نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.