دانلود انیمه
Nana نانا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
53345 تعداد بازدید
User 222
10
/
8.69
AnimeList Rating
User 260,366
10
/
8.55
MyAnimeList
47
/
47
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Nana با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل و بدون سانسور
دانلود انیمه Nana با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل و بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی Nana
فارسی نانا
ژاپنی NANA [ナナ]

خلاصه داستان انیمه Nana

کوماتسو نانا برای بدست آوردن زندگی‌ای که همیشه آرزویش را داشته، به دنبال دوست پسر خود، شوجی به توکیو میرود. کوماتسو در قطاری به مقصد توکیو، یک خواننده به اسم اوساکی نانا را ملاقات می‌کند که عضو یک گروه پانک راک به اسم "بلست" است. اوساکی هم برای رسیدن به آرزوی خود یعنی تبدیل شدن به یک خواننده‌ی حرفه‌ای، تصمیم گرفته به توکیو نقل مکان کند. این دو هم‌اسم که شاید به اتفاق سرنوشت در یک آپارتمان زندگی می‌کنند، همدیگر را در زندگی عاشقانه و شغلی خود حمایت می‌کنند.


درباره انیمه نانا

این سریال با امتیاز 8.55 از 10 یکی از برترین انیمه های تلویزیونی سال‌های 2006 و 2007 است. در ژانرهای عاشقانه و درام و تم مثلث عشقی و موزیک، داستان خود را روایت می کند. رده بندی سنی +R را دریافت کرده و سبک شوجو دارد. همچنین از 47 اپیزود 23 دقیقه ای تشکیل شده است.
بر اساس مانگای تحسین‌شده‌ی آی یازاوا، استودیو Madhouse این انیمه را در قالب یک مجموعه ۴۷ قسمتی اقتباس کرده است. داستان، سفرهای دو دختر کاملاً متفاوت را دنبال می‌کند که به واسطه‌ی اسم و شرایط یکسان به هم پیوند خورده‌اند. نانا اوساکی و نانا کوماتسو، با وجود شباهت اسمی، دنیاهای کاملاً متفاوتی دارند اما در یک آسمان قرار گرفته‌اند و نیروی گرانش آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. 
اوساکی ظاهری باحال و پر زرق و برق دارد؛ و یک ملکه‌ پانک به تمام معناست که با اشتیاق فراوان به دنبال موفقیت در موسیقی است. از طرف دیگر، کوماتسو که لقب «هاچی» را به خود می‌گیرد، یک رؤیاپرداز است که همه چیز را صورتی می‌بیند، آرزوهای او فراتر از یافتن رابطه‌ی عاشقانه‌ نیست. هر دوی آن‌ها برای دنبال کردن هدف‌های مختلفشان راهی توکیو می‌شوند.
بعد از پخش اولین قسمت در 5 آوریل 2006، انیمه‌ی نانا به جمع 10 انیمه‌ی برتر رده‌بندیِ هفتگیِ بینندگان راه پیدا کرد. این انیمه الهام‌ بخش چندین آلبوم برجسته هم بوده است که توسط EMI Music Japan در سال 2005 منتشر شد.
یکی از بهترین ویژگی‌های این انیمه شخصیت‌ها هستند. به راحتی می توانید آنها را درک کنید و حتی خودتان را جای آنها تصور کنید. این موضوع ثابت می‌کند که بدون شخصیت‌های کلیشه‌ای تسوندره یا مُئه یا دوست دوران کودکی آزاردهنده، هم می‌توان یک انیمه‌ی خوب ساخت.
ایده‌ی اصلی انیمه از موضوعات هم‌ خانه شدن آدم‌ها، عاشق شدن و از هم دل بریدن و تلاش برای موفقیت در این دنیاست. می‌شود گفت این انیمه ترکیبی از بسیاری ایده‌های تکراری است، اما با یک ابداع و خلاقیت در پیشرفت داستان، به ایده ای درخشان و جدید تبدیل می شود. انتقال بین ژانرهای آن آرام اتفاق می افتد که احساس عجیبی از تماشای آن نداشته باشید.
در قسمت‌های اولیه، اکشن داستان اغلب بین زمان حال و فلش‌بک‌های فراوان جابجا می‌شود، اما این برگشت به عقب، برای درک پیشینه شخصیت‌ها مهم هستند. اپیزود فیلر یا داستانی غیر از اتفاقات اصلی وجود ندارد.
در بخش انیمیشن، رنگهای زیاد، لوکیشن های پر جزئیات و بک گراند های متحرک زیبا، نقطه قوت این انیمه دیدنی هستند. موسیقی متن با لحظات مختلفی که در آن پخش می شوند، سینک هستند. اپنینگ و اندینگ ها با فضای کلی داستان هماهنگ هستند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-24 03:28:25
    واقعا اونقدر جذاب هست که آدم از دیدنش خسته نمیشه.
  • 1400-02-24 03:28:22
    انیمه خیلی قشنگی بود.داستان جالبی داشت .موسیقی و طراحیشم قشنگ بود.عالیییی
  • 1399-10-04 21:30:30
    “کوماتسو نانا” به دنبال دوستش “شوجی” به توکیو نقل مکان می‌کند تا به زندگی‌ای که همیشه رویای آن را داشته، دست یابد. در قطاری که به مقصد توکیو در حرکت است، او “اوساکی نانا” را ملاقات می‌کند، دختری که خواننده‌ی یک گروه پانک راک به نام “بلست” است و او نیز عازم توکیوست تا به آرزوی خود برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای دست یابد. پس از رسیدن به توکیو آن دو راه خود را از هم جدا می‌کنند اما دست سرنوشت دوباره آنها را با یکدیگر روبرو می‌کند واین دو دختر همنام در توکیو هم‌خانه نیز می‌شوند. کم‌کم پیوند دوستی دو “نانا” محکم‌تر و عمیق‌تر می‌شود و در کنار هم با مشکلاتی که در زندگی عاشقانه و کاری آنها بوجود می‌آید، رو‌برو می‌شوند.
  • 1399-09-24 12:04:47
    ببخشید اپنینگ ها و اندینگ ها رو می شه قرار بدین؟ آهنگ های بلاست و تراپنست رو چی؟؟😭😭💙
  • 1399-09-22 04:07:14
    بهترین درامیه که دیدم فقط چون هنوز تموم نکردم از کساییه که دیدن این سوالو دارم که ایا داستان با انیمه تموم میشه یا باید مانگاشو بخونم؟
    • 1400-11-26 09:06:54
      میتونی مانگارو بخونی، ولی اونم تموم نشده :)
  • 1399-09-17 17:52:04
    عالی بود از هر نظر.واقعا از دیدنش لذت بردم.
  • 1399-08-13 21:36:36
    من که میگم ارزش دیدن داره
  • 1399-08-13 21:36:15
    به شدت واقع گرایانه.... بدرد تازه کارا نمیخوره طرف از انیمه دیدن زده میشه سبکش بیشتر به سریال میخوره تا انیمه ۸از۱۰
  • 1399-06-05 01:01:38
    یکی از بهترین انیمه هایی که دیدم این انیمه است. منتهی بدیش اینه که نیمه کاره رهاش کردن و باید از طریق مانگا بقیشو دنبال کنین. و خب خیلیا نمیتونن با مانگا ارتباط بگیرن. ولی ارزش دیدن داره.
    • 1399-06-29 11:57:44
      مانگاش لغو شده
    • 1400-07-01 14:12:37
      واقعا حیف شد
  • 1399-05-31 17:56:12
    من زیاد خوشم نیومد و نصفه کاره دراپش کردم کلا از انیمه هایی که پر از خیانت و تراژدیو این چرندیاته خوشم نمیاد دوستانی که نمی خوان انیمه ببین که حالشونو میگیره اینو نبینن
  • 1399-05-31 17:54:16
    انیمه جالبی بود من خودم خیلی به ژانر اصلی عاشقانه علاقه ندارم ولی این انیمه منو راضی کرد و تا آخر نگه داشت.البته یه جورای علاقه من بیشتر به بخش فضای غمگینش هست چون فوق العاده غمناک هست.حتی الان هم به بعضی از بخشاش که فکر میکنم دلم میگره و نارحت میشم به خصوص بخت بده نانا که دلم کباب میکنه.واقعا تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.اما پایان خاکستری داشت که یکم خورد تو ذوقم.اما در کل از دیدنش پشیمون نیستم. اما چند نکتش خوشم نیومد. اول اینکه واقعا تعریف انیمه از عاشق شدن رو من نفهمیدم.چه عشقای قبلی و چه عشقایی که در طول انیمه بود واقعا میلنگید. بیشتر به هوس میخورد تا عشق. دوم اینکه کلا انیمه عشق رو در سکس بیان میکرد هر وقت دو عاشق به هم میرسیدن میرفتن تو کارش. به خصوص وقتایی که تازه شروع کردن عشقشون.(حودمونیم اصلا گهگداری حرفای عشقولانه میزدن).مراحل کار اینطوری بودش که 1-گاها گریه واسه دوری 2-بوسه 3- رفتن تو کار. تک توکم یه 2.5 میدیدی توش. واقعا این بیان عشقه؟؟ من از عاشقانه غربی خوشم نمیاد چون عشقی که نشون میده بیشتر هوس تا عشق اما فیلم و انیمه کره ای و زاپنی نه چون توش خجالت و حیا هست و کل فیلم هم صرف کارای عاشقانه جذب طرف مقابل هست خوشم میاد. اما این انیمه اینجوری نبود کافی بود که دلشه ببره و باهم تنها شن که برن تو کار.
  • 1399-05-31 07:02:58
    نویسندش یک بیماری داره متاسفانه الان بیشتر از 10 ساله که ادامه ی مانگا خوابیده حتی تو مانگا تا اخرای کار داستان غمگین تر هم میشه!واقعا منتظرم یروزی دوباره شرو بکار کنه براش ارزوی سلامتی دارم!حتی عالی میشه اگه ادامه ی انیمشو بسازن فوقالعاده میشه از این موارد داشتیم!
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-28 02:45:49
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    من مانگاشم خوندم و باید بگم غمگین تر میشه همه چیز. تا اونجاییش که انیمه ساخته بودن گل و بلبل بود تازه... هرچند که مانگاشم تموم نشده ولی باز ارزش دیدن خوندن رو داره تا مدتها یه سنگینی رو دلت میمونه. خیلی زیادی واقع گرایانه س و جوری با شخصیتا ارتباط برقرار میکنی که انگار واقعا اونجایی.... کاش ادامه داشت و یه پایان خوش به شخصیتا میداد :(
  • 1399-05-08 20:20:25
    شاید الان اسم دیگر به خاطر ندارم شاید! اما این بهترین انیمه درامی که دیدم بود درام اجتماعی و رمانتیک(البته نه به معنای مرسوم زوج خوشبخت یا بدبخت ) اگر نتیجه براتون با ارزش ترین چیزه نبینید اما اگر اهل داستان شنیدن و لذت بردن از لحظه های ناب زندگی دارید از دست دادنش مثل ندیدن گات بخاطر پایانشه خلاصشم اینه که چند نفر سعی دارن میکنن گلیمشونو از آب بکشن اما زندگی سر ناسازگاری داره این وسط یه سری روابط به وجود میاد اما به قول مشتیمون اینا رو ولش کن عشق چی شد ؟؟
  • 1399-05-08 17:44:33
    بسیار جذاب و دیدنی هست البته باید بزاری ده قسمت بگزره تا ارتباط کامل برقرار کنی تا اونجایی که من می دونم مانگا کنسل می شه و قسمت آخر بسیار بدی رو شاهد هستیم اگه با قسمت آخر بد حال نمی کنین نبینین در غیر این صورت حتما ببینین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.