دانلود انیمه
Clannad کلاناد

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
52254 تعداد بازدید
User 315
10
/
8.08
AnimeList Rating
User 760,206
10
/
7.99
MyAnimeList
23
/
23
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Clannad بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل
دانلود انیمه Clannad بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل
عناوین دیگر
انگلیسی Clannad
فارسی کلاناد
ژاپنی CLANNAD

خلاصه داستان انیمه Clannad

تومویا اُکازاکی دانش آموز سال سوم دبیرستان و خسته از زندگی است. وقتی کوچک بود، مادرش بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست میدهد و به همین دلیل پدرش به سیگار و الکل رو می آورد و همین باعث دعواهای مکرر بین تومویا و پدرش میشود تا این که در یکی از این دعواها ، تومویا شانه اش آسیب میبیند. از آن به بعد رابطه ی بین او و پدرش دورتر و دورتر میشود. روزی وقتی در حال بازگشت به خانه بود با دختر ِعجیبی به اسم ناگیسا فوروکاوا ؛ که یک سال از او بزرگ تر است ملاقات میکند. مریضی ِناگیسا باعث تنها شدن او و ترک دوستانش میشود. این دو شروع به گذراندن وقت با یکدیگر میکنند و کم کم؛ با گذشت زمان، تومویا احساس میکند زندگی ِخسته کننده ی گذشته اش دارد مسیر تازه ای به خود میگیرد.


درباره انیمه کلاناد

این انیمه داستان پسری به نام تامویا اکازاکی را روایت می‌کند. تنها دوست او یوهی سونوهارا، یک دانش‌آموز دیگر با رفتارهای مشابه و شوخ‌ طبعی است. روزی در راه مدرسه، تامویا با دختری به نام ناگیسا فوروکاوا در پایین تپه برخورد می‌کند که در حال صحبت در مورد دوام نداشتن لحظات شاد است. این یک ملاقات سرنوشت‌ ساز باشد یا نه، زندگی تامویا در حال تغییر است. یک دانش‌آموز تازه‌ وارد که به دنبال رئیس شورای دانش‌آموزی شدن است، دختری ساکت و پنهان در میان کتاب‌ها، دختری عجیب با دوستی‌های عمیق‌تر با دوستان فعلی‌اش. تمرکز اصلی این انیمه بر روی تعاملات تامویا با دوستانش، روابط آن‌ها با او و رشد شخصی او است.
توسعه‌ی شخصیت‌ها و روابط آن‌ها به قدری خوب انجام شده است که نه تنها با آن‌ها هم‌ذات‌پنداری می‌کنید، بلکه به نوعی احساس می‌کنید آن‌ها نیز با شما هم ذات ‌پنداری می‌کنند. شاید در طول برخی خطوط داستانی و روایت با کمی مشکل در سرعت پیشرفت داستان روبرو شویم، اما به طور کلی، داستان به قدری جذاب کار شده که این ایرادات به چشم نمی آیند. 
از لحاظ انیمیشن همانند اکثر آثار استودیو Kyoto Animation این انیمه هم بسیار چشم‌ نواز است. موسیقی متن آن به لطف توانایی‌های آهنگسازی فوق‌العاده‌ی جون مائدا، از بهترین موسیقی‌های موجود در بین انیمه‌ها به شمار می‌رود. آهنگ‌ها فراموش‌نشدنی هستند و طیف وسیعی از احساساتی را که در طول سریال تجربه می‌شود، به تصویر می‌کشند. شخصیت ها هم به شدت شما را وابسته خودشان می کنند.
تمام طراحی‌های شخصیت‌ها بر اساس ویژوال ناول انجام شده و با ظرافت و سلیقه‌ی خوبی انجام شده است. از آنجایی که این انیمه بر روابط شخصیت‌ها تمرکز دارد، تقریبا هیچ فن سرویسی وجود ندارد. در ابتدای اولین قسمت، تضاد رنگی قابل توجهی بین مونولوگ درونی تامویا در مورد نفرت او نسبت به شهر و اولین تعامل او با ناگیسا وجود دارد. در این سریال دائم درختان شکوفه‌ی گیلاس را می بینید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1397-12-06 11:03:38
    واقعا مرسی که کیفیت 1080 x265 رو قرار دادید خیلی خوشحال شدم اومدم دانلود کنم لینک ها نبود!!فصل 2 هم همینجوری بود 1080 x265 میزارید دیگه؟
  • 1397-11-27 14:46:14
    این فصل اول ممکنه کمی آرام پیش بیره و حوصله سر بر باشه اما فصل دوم Clannad After Story شاهکاره.
  • AJZ
    1397-11-04 08:53:07
    اگه میشه یک قسمت هم برای درخواست انیمه قرار بدهید تا دیگر در کامنت های انیمه ها درخواست ندهیم
    • 1397-11-04 08:53:07
      میتونید تیکت بزنید.
    • 1398-12-24 22:54:16
      سینماییش خلاصشه یا ادامش ؟ اخه من هنوز ندیدم انیمه رو میخوام بدونم اگ ادامشه خود انیمه رم ببینم
  • AJZ
    1397-11-04 08:52:45
    به جرات بهترین انیمه ای که دیدم و پیشنهاد می کنم ببینید، البته یک فیلم سینمایی نیز از این انیمه منتشر شده که از دوستان خواهشمندم که فرارش بدن، با سپاس
  • The
    1396-08-11 17:35:08
    سلام! اگه میشه این انیمه رو باکیفیت 480P قرار بدید| مرسی از سایت خوبتون!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.