دانلود انیمه
Two Car دو ماشین

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8216 تعداد بازدید
User 3
10
/
7.66
AnimeList Rating
User 8,397
10
/
5.64
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Two Car بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Two Car بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی TWOCAR
فارسی دو ماشین
ژاپنی つうかあ
معروف به Two Car: Racing Sidecar

خلاصه داستان انیمه Two Car

امروز روز افتتاحیه نمایشگاه بخش مسابقه سایدکار (موتوری که کابینی به آن وصل است و فرد دیگری در آن می نشیند) دبیرستان است. دختران از سرتاسر کشور، مصمم و به امید آن که بتوانند در مسابقات سایدکار برنده شوند، در کنار یکدیگر جمع می شوند. مسابقه امروز، مسابقه دهندگان این فصل را معرفی می کند. هیچ کسی هنوز از محدودیت های خود فراتر نرفته و خود را به چالش نکشیده است، اما می توانید انتظار آن را در رقابت داشته باشید. دانش آموزان دبیرستانی، یوری میاتا و مگومی مگورو نیز می خواهند در این مسابقه اول شوند. آنها برای اول شدن باید با ۶ گروه دو نفره دیگر رقابت کنند. اینگونه، مبارزه مسابقه دهندگان دختر، برای اول شدن، با یکدیگر شروع می شود.


درباره انیمه دو ماشین

انیمه دو ماشین اثری درباره دخترهایی بامزه در حال مسابقه بر روی موتور سیکلت است.
داستان چیز جدید یا جذابی ندارد. درباره دو دختر است که کنترلی روی احساسات خود ندارند و در موتور سیکلت های سایدکار مسابقه می دهند. داستان کاملاً کلیشه ای و ناجذاب است. دو شخصیت اصلی هر دو عاشق یک نفر اند، که مربی آنها است، و گاهی نیز مسابقه می دهند. همین. پر شده است با دراما هایی نالازم و آزار دهنده. علاوه بر همه این ها، اکثر مشکلاتی که در طول انیمه بوجود می آیند هیچ گاه حل نشده و شدیداً نامطلوب و ناخشنودکننده اند.
طراحی اثر افتضاح یا زشت نیست، اما تازگی و حرف جدیدی برای گفتن ندارد. طراحی شخصیت ها خوب است اما شخصیتی طراحی برجسته و درخشانی ندارد و هیچ کدام قابل توجه نیستند. چیزی در طراحی اثر زیبا یا شایسته ستایش نیست. اما حداقل بد نما و چشم آزار نیست.
اپنینگ و اندینگ متوسط و فراموش شدنی اند. موسیقی پس زمینه نیز همینطور. موسیقی هیجان آوری که موقع مسابقات پخش می شود کمی به جو اثر کمک می کند اما نه خیلی، و باقی موسیقی های اثر به سرعت از یاد می روند.
همه شخصیت ها به آزار دهندگی و غیر قابل تحمل بودن دو شخصیت اصلی نیستند. دو شخصیت اصلی واقعا بد اند. هر دو شخصیت دقیقا یکی هستند و تنها ظاهری متفاوت دارند، و شوخی بی مزه ای نیز در اثر هست که همه به دو شخصیت می گویند "شما چقدر شبیه هم هستید!". بیشتر بخاطر این که هر دو عاشق یک نفر اند‌. هر دو پر‌ سروصدا و نابالغ اند.
انیمه دو ماشین واقعا بد است و اصلاً ارزش تماشا کردن را ندارد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-05 22:51:16
    آقا کسایی که دیدن خوبه
  • 1400-08-02 01:12:21
    چرا زیرنویس نداره؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.