دانلود انیمه
Tenki no Ko فرزند آب‌وهوا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
170916 تعداد بازدید
User 1542
10
/
8.90
AnimeList Rating
User 610,226
10
/
8.27
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tenki no Ko با زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین به صورت کامل
دانلود انیمه Tenki no Ko با زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین به صورت کامل
عناوین دیگر
انگلیسی Weathering with You
فارسی فرزند آب‌وهوا,هوا را از من بگیر بارانت را نه
ژاپنی 天気の子

خلاصه داستان انیمه Tenki no Ko

فیلم درباره دختر و پسری است که سرنوشتشان در طی دورانی که تعادل آب و هوایی به هم خورده به هم پیچیده می شود. هوتاکا موریزاکی، دانش آموز دبیرستانی که از خانه در جزیره ای در ژاپن فرار کرده، هینو آمانو را می بیند، دختری با قدرتی مرموز که می تواند تنها با دعا کردن هوا را آفتابی کند.

 

دانلود انیمه Tenki no Ko


درباره انیمه فرزند آب‌وهوا

انیمه ای افتخار آفرین برای ژاپن و استودیو Comix Wave Films که در 3 روز اول پخش خود در سینماها، 1.1 میلیون بلیت فروخت! همچنین جایزه بهترین انیمیشن سال را در آکادمی سالانه جوایز ژاپن بدست آورد. این انیمه با امتیاز بسیار فوق العاده 8.28 از 10 توسط کاربران مواجه شد. یک قسمت 1 ساعت و 52 دقیقه ای این انیمه در سال 2019 پخش شد. داستان بصورت اورجینال و بدون اقتباس نوشته شده است و ژانر آن درام، فانتزی، عاشقانه است. 
داستان بسیار خاص و بدون تکرار در دیگر مجموعه هاست. دختری که می تواند با دعا کردن باران را متوقف کند و استفاده های فراوانی از این قابلیت در پیش روی اوست. با پیشرفت مناسب داستان و مشکلاتی که در ادامه با وجود این Superpower ظاهر می شوند، بیشتر آشنا می‌شوید. 
ماهیت آسمان یا ابرها و هر آنچه فراتر از دنیای انسان‌های معمولی وجود دارد، به جز افسانه‌ی کوتاهی که یک پیرمرد تعریف می‌کند، توضیح داده نمی‌شود. موجودات ماهی مانند کارایی ندارند؛ و موضوعات مرموزی برای ادامه در آینده وجود دارند. البته اگر این فیلم انیمه ای ادامه ای برای ساخت داشته باشد.

 

انیمه Weathering with You


شخصیت های Hina و Hodaka دو کرکتر ناشناخته ای هستند؛ که پس از دیدن این فیلم دل تان برای آن ها تنگ خواهد شد. 
از لحاظ انیمیشن و آرت این انیمه فوق‌العاده است. طراحی شخصیت‌ها، پس‌زمینه‌ها و جلوه‌های ویژه، همگی در حد و اندازه‌ی انیمه های شونن تحسین شده است. 
در کل دیدن این انیمه یکی از بهترین تجربه های انیمه ای سینمایی مستقل را برای شما رقم می‌زند. داستان به هیچ چیز وابسته نیست و قبل و بعدی ندارد. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-04-26 03:15:03
    داستان خیلی دراماتیکی نداشت اما فضای انیمه خیلی دلچسب بود
  • 1399-04-24 00:41:27
    اون نوه اون مادربزرگه هم تاکی نیس تو انیمه your name
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    ERa
    1399-04-02 00:04:21
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    قشنگ بود و دوست داشتنی و ارزش دیدن رو داره مسئله سر مقایسه کردن با your name نیست،ولی به شخصه وقتی صحنه اخر your name رو دیدم وقتی میتسوها و تاکی همدیگه رو پیدا میکنن احساس خوشحالی عجیبی داشتم به طوری اشکم در اومد و حسابی تحت تاثیر انیمه قرار گرفته بودم...و به خاطر همین ویژگی، your name رو خیییییلی بیشتر دوست دارم
  • 1399-03-28 13:07:10
    نقد انیمه بر اساس خودم(بدون اسپویل): اول بریم سراغ کیفیت : خب نسبت به سال ساختش همون چیزی که انتظار میرفت انیماتوری و گرافیک از کیفیت بالایی برخورداره و هر کاراکتر و حتی خود شهر توکیو به بهترین نحو کشیده شده. پس از نظر گرافیک هیچ مشکلی نداره فقط یه حس عجیبی داره اینه که انگاری کاراکترا توی این سینمایی با اسم تو(yourname) خواهر برادرن :| خب مهم ترین بخش یعنی داستان و فیلمنامه(فک کنم بشه انیمه نامه :| ) : همونطور که از ماکوتو(Makoto Shinkai) کارگردان انیمه انتظار میرفت هنرش رو میتونید توی این سینمایی 2 ساعته احساس کنید . محوریت داستان خیلی خوب توضیح داده شده بود به طوری که کامل و شفاف بود و پایان باز نبود. روی شخصیتا خوب کار شده بود یه نکته هم بگم( اگه دقت کنید شخصیت های اسم تو(yourname) رو توی این سینمایی هم می شد دید، شاید به خاطر شیرینی کارگردان بوده چون هردو ساخت یک کارگردانن :) و تقریبا میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد ولی صحنه احساسی نداشت که به گریت بندازه (ولی در حد بغض میره :) با اینکه کلا مقایسه کار اشتباهیه ولی واقعا هر موقع به این فک میکنم یاد سینمایی قدیمی تری به نام (اسم تو) می افتم :) و اگر همه قبول کنیم (اسم تو) بهتره شاید به خاطر اینکه بیشتر به دل میشینه . در این انیمه چون که یه قسمتایی ازش مثل فرار از خونه یا جیمز باند(شخصیت فیلم ماموریت غیر ممکن) بازی که در میاره(مثل فرار از ساختمون مرکزی پلیس و یا کشیدن از دیوار سه متری اونم سیم خاردار ) تازه باعث نمیشه داستان لطمه بخوره فقط احساس بدی داری ، که با پایین تر اومدن سطحش منتهی میشه که در (اسم تو) این اشتباهات و یا بهتره بگم ناهنجازی ها وجود نداره و از اصالت بیشتری برخورداره و توی بعضی نقاط سینمایی یه تم مایل به خاکستری دیده میشه که باعث زیباییه ولی من واقعا حس بدی بهم دست میده که توی (اسم تو) وجود نداشت :| (این آخری یه کم خودخواهانس :| ولی شاید کسی هم مثل من بوده در کل اینم گفتم که دیگه ناگفته ای نماند :) ) در کل از اون انیمه هاییه که وقتی میبینیش دوست داری از خونه بزنی بیرون بشینی تک تک لحظه هاشو تنهایی توی مغزت مزه مزه کنی تا ببینی چی بوده :) امتیاز من : 8/8
    • 1399-04-04 19:30:59
      با تموم احترام جیمز باند مامور 007 خودش یه سری فیلم جداس ماموریت غیر ممکن اِتان هانت(تام کروز) بود
    • 1399-04-12 19:10:13
      یه همچین چیزی میخواستم
  • 1399-03-28 10:18:46
    در کل انیمۀ قشنگ و خوبی بود و طبق اشاراتی که داشت میخواستن یه سری از مشکلات هم غیر مستقیم به تصویر بکشن مثل بلوغ، فرار از خانه، تحصیلات و... حتی اشاره به بحران تغییرات اقلیمی... اسم خود انیمه هم مربوط به آب و هوا بود، در جاهایی از فیلم شهر زیر آب رفته بود...
  • 1399-03-26 00:25:52
    anime khasie lodfan ba kimi no na wa moghayse nakonid jofteshon khoban darmord in anime khili dastan gashangi bod bad modat ha ye anime didam ke besh mitonam begam anime
  • 1399-03-21 20:21:07
    انیمه زیبایی بود. لذت بردم ازش
  • 1399-03-21 19:54:20
    نسبت به انیمه های سینمایی خوب بود /:
  • 1399-03-18 19:23:41
    یک سوال این عکسایی که تو قسمت گالری گذاشتید مربوط به همین نسخه ای است که الان توی سایته؟ ( همون که 480p اون 1 گیگه)؟ عکسا که به نظر میاد مال کیفیتی باشه که از رو پرده ضبط شده ؟
    • 1399-03-18 19:24:09
      نه برای این کیفیت نیست. مال دو کیفیت قبلیه که روی سایت بود.
  • 1399-03-18 19:23:37
    فوق العاده زیبا و دوستداشتنی بود
  • 1399-03-18 19:23:35
    اونایی که میگن Your Name از این بهتر بود ، باید بگم گه به نظرم راست میگن. این انیمه خیلی خیلی زیبا بود. ارت و صحنه های نفسگیری داشت و داستان قشنگی هم داشت. ولی فقط همون بود. یعنی برای اینکه از این لذت کامل رو ببری باید به زیبایی صحنه هاش توجه میکردی. برای منی که خیلی از اونایی نبودم که از زیبایی لذت آنچنانی ببره این بهترین نبود. البته هنوز خیلی صحنه های عالی ای داشت و سازنده هاش کار عالی انجام دادن. ولی داستان جوری نبودش که در کل طول مدت فیلم تو رو مبهوت خودش کنه و به سادگی خیلی زیبا بود. البته اینایی که من میگم به صورت خیلی سطحی هستن و اگه عمیق در به داستان نگاه کنی میتونی بگی که من کاملا اشتباهم. هیچ شخصیتی نبود که من بگم خیلی باهاش حال کردم و به یادم بمونه. شخصیت خوب بودن ولی خیلی خاص نبودن. صدا گذاری عالی بود و موسیقی خوبی همیشه در بهترین موقع ها پخش میشد. اونایی که میگن این بهترین بود یا کسایی هستن که از زیباییش لذا کامل رو بردن یا چیزای بهتر رو ندیدن هنوز. چیزی که میخوام بگم اینه که نمیدونم دلیلش چیه شاید احساسات من از درست رفتن بعد سال ها انیمه دیدن یا شاید انقدر چیز های شبیه به این دیدم که دیگه روم تاثیر نمیزاره ولی انیمه هایی مثل Your Name و Bunny Girl Senpai تاثیر بسیار بیشتری رو روم گذاشتن تا این ولی خوب اونا جزء بهترین ها هستن و مقایسشون با این ظلمه. به نظرم ارزش وقتتون رو داره و چیزی هست که به چشم میشینه.
    • 1399-03-21 20:29:39
      شما رو نمیدونم ولی منم به عنوان شخصی که بانی گرل رو دیدم و خ طرفدارشم و یورنیم رو هم خ خوشم اومد، بازم ب نظرم فرزند آب و هوا یک شاهکار عاشقانه بود و به دلم نشست داستان قوی ای داشت به نظرم، کلا داستانای این کارگردان رو باید خودت بخوای تا واست جذاب شه، یورنیم هم حتی تا وسطای داستان اگر خود تماشاکننده مشتاق نمونه ممکنه از دیدنش زده شه! فرزند آب و هوا هم به سایلنت وویس و یورنیم پیوست تو مجموعه بهترین های عاشقانه حسی که میگی ب نطرم برای Hello world برقراره، ایده خوب ولی داستان پردازی ضعیف
    • 1399-04-02 00:36:42
      دقیقا زدی تو خال بانی گرل یور نیم بهترین انیمه های عمرمن البته اگه یوری میبینی citrus رو هم ببین اونم خیلی قشنگه
  • 1399-03-18 19:23:33
    من همین الان که دارم مینویسم این انیمه رو تموم کردم خیلی عالی بود یه شاهکار دیگه از این کارگردان و شاهدین ،اونهایی هم که میگن خوب نبود یا متوسط بود و نمی دونم به پای اسم تو نمی رسه و اینا هم فقط بخاطر اینکه دارن دوتا اثر متفاوت رو باهم مقایسه میکنن ؛اونایی که هنوز ندیدن و دارن این متن رو میخونن همین الان اب دستتونه بزارین زمین و یه خودکار وردارین و دیدن این انیمه رو بنویسین تو جدول اولویت بندی تون. امیدوارم حتما ببینیدش
  • 1399-03-18 19:23:27
    خیلی قشنگ بود عالییی
  • 1399-03-18 19:23:25
    از لحاظ جلوه های تصویری و بصری و گرافیک تصویری و ساندترکاش جر داده بود ولی داستانش نسبت به ساخته های قبلی ماکوتو شینکای چنگی به دل نمیزد.
  • 1399-03-18 19:23:15
    سلام میگم من با MPC 4k میتونم باز کنم؟ لطفا جواب بدین ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.