دانلود انیمه
Ascendance of a Bookworm Season 2 صعود یک کرم کتاب

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
32408 تعداد بازدید
User 387
10
/
9.02
AnimeList Rating
User 126,535
10
/
8.1
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen 2nd Season با کیفیت بالا
دانلود انیمه Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen 2nd Season با کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی Ascendance of a Bookworm Season 2
فارسی صعود یک کرم کتاب,به اوج رسیدن خوره کتاب,صعود خوره کتاب
ژاپنی 本好きの下剋上 ~司書になるためには手段を選んでいられません~ 第2期
معروف به Ascendance of a Bookworm 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen 2nd Season

ماین که از بیماری مهلک مرتبط با مانا رنج می‌برد، زمانی که می‌فهمد کلیسای مقدس برای آثار باستانی خود به مانا نیاز دارد، این را فرصتی برای درمان خود می‌بیند. او با دیدن کتابخانه‌ غنی آن‌ها، خود را به کلیسا می ‌سپارد و التماس می‌ کند که به آن‌ها ملحق شود. در ازای خدمت و مقدار غیرعادی زیاد مانای او، برخلاف عادی بودنش، شنل آبی کارآموز کشیش‌ نجیب‌ زاده به او داده می‌شود.
برای ماین، تمامی این صحبت‌ها درباره‌ی مانا و نجابت بی‌اهمیت است، چرا که او اکنون به انبوهی از کتاب‌ها دسترسی پیدا کرده است! با ورود ماین به مرحله‌ جدیدی از زندگی در دنیای جدید، او به سرعت متوجه می‌شود که رسیدن به آرزویش بهایی سنگین داشته است. جامعه‌ی اشرافی بی‌گذشت و پر از سیاست و بی ‌توجهی است.
او اکنون باید با درگیری طبقاتی بین شنل آبی‌ های نجیب ‌زاده و شنل خاکستری‌ های عادی کنار بیاید. همچنین تلاش‌های کشیش اعظم برای اخراج او، و بدرفتاری خدمتکاران جدیدش هم آزارش می دهد. ماین با کمک خانواده، دوستان و کشیش مرموز که وفاداری و انگیزه‌هایش همچنان ناشناخته است، به دنبال غلبه بر این موانع و ادامه دادن مسیر برای تبدیل شدن به ایده‌آل خود، یعنی کتابدار نهایی است!


درباره انیمه صعود یک کرم کتاب

فصل دوم با آرک کارآموز معبد، داستان دختر بچه‌ مو آبی را دنبال می‌کند که همچنان آرزوی خواندن و نوشتن کتاب دارد. او حالا قدم به کلیسایی می‌ گذارد که با وجود شکوه گذشته ‌اش، اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارد. این کلیسا درگیر بازی‌های قدرت و سیاستی است که با آزار و اذیت دیگران هم همراه است. تنها هدف ماین از پیوستن به کلیسا، درمان مانای در حال افزایش او (همان که در فصل اول به دست آورد) و البته دسترسی به کتابخانه است؛ چرا که برای او کتاب‌ها از هر چیزی در دنیا مهم ‌تر هستند.
ماین که لباس اشرافی بر تن دارد، دائم  با تبعیضِ در کلیسا مواجه است. موقعیت او در این مکان به ابزاری برای آزار و اذیتش تبدیل شده. با این وجود او قدرتی برای توقف این اتفاق ندارد. پس این شرایط به طور جدی صبر این شخصیت را آزمایش می کند. ماین به همراه فردیناند، هر روز بر تعداد مسئولیت‌ها و کارهایش اضافه می شود. یک نکته‌ مهم، رشد شخصیت اوست. در مقایسه با ابتدای بخش اول، او کاملاً رشد کرده و فراتر از انتظار ظاهر شده است.
انیمیشن این انیمه فوق‌العاده است. پس‌زمینه‌ها و مکان‌هایی که شخصیت‌ها در آن‌ها با هم تعامل دارند، با جزئیات فراوان، شبیه نقاشی به نظر می‌رسند. بخش‌های کارتونی‌تر که افکار درونی شخصیت اصلی را نشان می‌دهند، دوست‌داشتنی و خنده‌دار هستند. هر زمان که شخصیت اصلی ماین، با شخصیت دیگری ارتباط می گیرد و بخشی از زندگی او می‌شود؛ موهای آن کرکتر درخششی متمایز به دلیل سایه‌ پردازی بهتر پیدا می‌کند. توضیح داستانی این است که ماین آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده، و این تغییر ظاهری آن شخصیت‌ها را از سایر افراد آن دنیا متمایز می‌کند و اهمیت آن‌ها را نشان می‌دهد و اینکه چگونه ماین زندگی آن‌ها را به سمت بهتر شدن تغییر داده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • m.p
    1399-09-14 05:39:55
    قسمت 10 عالی بود.(بی شک بهترین قسمت فصل دو تا این لحظه).این قسمت نشون داد که این انیمه چه دنیای فانتزی و وسیعی داره.موسیقی این قسمت هم حرف نداشت به ویژه موقعی که وارد قسمت نجیب زادگان شدن موسیقیش(به ویژه وکال وحشتناک عالیش) محشر بود.
  • 1399-09-14 05:39:38
    انیمش برعکش ظاهر بچگونش که میدونم پیش خودتون میگین این برا بچه هاست ولی من 17 سالمه و بالای 200 تا انیمم دیدم و میگم انیمه خیلی قشنگیه
  • 1399-09-14 05:38:47
    انیمه جالبیه.داستان تو این دو قسمت 10و11 وارد مرحله جدیدی شده.....
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-09-14 05:37:24
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    سوالای من اینان: 1-آیا مایین و لوتز به هم می رسن؟ 2-اون کسی که رهبر شوالیه ها هستش،نقش مهمی تو داستان داره؟اگه امکان داره توضیح بدید. 3-رزمایین کیه؟(Rozemaine) 4-منبع اقتباس این انیمه رو گفتین که ناوله.وب ناول هم داره؟ 5-داستان تا کی ادامه پیدا می کنه؟اصلا توان و پتانسیل ادامه اونم به صورت طولانی مدت رو داره؟تا چندسالگی مایین رو نشون میدن؟ 6-به نظرت آیا ادامه براش میسازن؟خیلی خوب میشه که بسازن چون که طبق گفته خودت داستان که هنوز جا داره... ببخشید اگه طولانی شد.اگه امکان داره جواب بدین.....با تشکر🙏🙏🙏
    • m.p
      1399-09-14 05:38:27
      نکته:این پاسخ ها اسپویل ناول هستن اگه دوست ندارین نخونید ولی پیشنهاد من خوندنه!😁😁 1-متاسفانه نه.اگه توجه کرده باشی تو یکی از قسمت های فصل دو (اگه اشتباه نکنم )کشیش اعظم به مایین گفت که کسی که مانای زیادی داره فقط می تونه با کسی که مانای برابری باهاش داره ازدواج کنه.در غیر این صورت خطرناکه به ویژه اینکه نمی تونی بچه دار بشی یا در صورت بچه دار شدن بچه ناقصه! تا پایان ولوم 20 نزدیک ترین شخص به مایین فردینانده(کشیش اعظم)!!! و نزدیک ترین فرد به لوتز توریه (خواهر مایین)!!!! 2_🤔🤔🤔🤔.......نه زیاد.ولی نقشش الکی هم نیست. 3-این سوال اسپویل شدید پارت 3 به بعده(متاسفانه ترجمه انگلیسی تا پایان پارت2 موجوده ولی ژاپنی تا شروع پارت 5 و من هرچی که بعد پارت دو به بعد می دونم از اسپویلرهای انگلیسی زبانه!!)رزمایین همون مایینه ولی خودش داستان داره که زیاد دوست ندارم اسپویل کم ولی همین حد بدون که مایین وارد یه خانواده ی نجیب زاده میشه!!!(فرزند خوندگی یا پذیرفته شدن هم میشه گفت) و اینکه به نظرم دلیل تغییر اسمش اینه که مایین مرده جا زده میشه!!!! 4-آره اصلش وب ناوله.(مثل وان پانچ من که اصلش وب مانگا هستش)ولی به صورت لایت ناول(ناول چاپی)هم در اومده.وب ناول هم که به پایان رسیده(ولی متاسفانه چون زبانش ژاپنیه نمیشه چیزی فهمید!!😤😤😤).و اینکه پارت 5 که لایت ناول تو شروعش قرار داره پارت آخره.... 5-داستان حداقل تا 3 فصل دیگه جا داره و اینکه آره پتانسیل که تا دلت بخواد داره.(اصلا داستان از پارت 3 به بعد دچار پیچش عجیبی میشه به طوریکه این داستان فقط کتاب درست کردن نیست!!!) و اینکه تا سر پارت 5،مایین 15 سالشه...ولی رزمایین که همون خودشه!!به دلیل کوچ کردن سنش حدود 14 سالشه! 6-بستگی داره.مهم ترین مورد برای ساختن ادامه یک انیمه استقبال مردم ژاپنه. تو غرب که استقبالش خیلی خوب بوده(MAL و reddit) تو ژاپن هم رفتم چارت چند تا سایت رو دیدم قابل قبول و مناسب بوده...به هر حال میشه امیدوار بود که ادامشو بسازن....
      • 1399-04-02 00:09:04
        ممنون دوست عزیز.از برخی جواب ها شاخ درآوردم!!
      • 1399-04-02 12:50:32
        میگم عزیز از کجا اسپویل های رو خوندی .منم کنجکامم میخوام بخوانم
        • m.p
          1399-09-14 05:38:33
          دوست عزیز اگه کلمه ی ascendance of a bookworm novel spoilers رو سرچ کنی احتمالا بتونه کمکت کنه(به ویژه کاربران reddit که من خودم از مطالبشون استفاده کردم)...در کنار این اگه بری تو سایت myanimelist و وارد صفحه ی این انیمه بشی تو بخش forum سوال هایی پرسیده شده که کنارشون واژه ی spoil آورده شده و اونا می تونه خیلی کمکت کنه.(به شخصه خیلی کمکم کرد....)
  • m.p
    1399-09-14 05:36:12
    همین الآن قسمت آخر رو دیدم...واقعا عالی و فوق العاده بود و عجب جایی تموم شد.....وقتی فصل دو شروع شد همش می ترسیدم کل پارت دو ناول رو تو 12 قسمت جا بدن(یعنی 4 جلد)ولی خوشبختانه این طوری نشد...اگه اشتباه نکنم تا یه جایی از جلد سوم پارت دو یا به عبارتی تا یه جایی از جلد ششم ناول نشون دادن....می تونم به جرئت بگم همه ی قسمت های این فصل یه طرف، قسمت آخر هم یه طرف...این انیمه داستان گویی خیلی خوبی داشت و شخصیت پردازی های داستان نیز بسیار جالب و مناسب بودن...آرتش هم شاید آرت قوی ای نباشه ولی انصافا آرت خوبی بود(باید اینو در نظر گرفت که استودیو سازده بودجه ی زیادی نداره و انصافا کار خوبی رو تحویل داده) و اینکه آرت قسمت آخر هم بهترین آرت این سری بود(بعد اون قسمت های 10 و 11 قرار داشتن)....صدا پیشه ها هم بسیار مناسب انتخاب شده بودن(به ویژه صدای کشیش والامقام و از همه مهمتر صدا پیشه ی بنو سان واقعا فوق العاده بودن(شاید باورتون نشه ولی صدا پیشه ی بنو سان با زیک (تایتان وحشی)از اتک یکیه!))...قسمت آخر تو احساسات کم نذاشته بود(حساب بکن قسمت 11 کاگویا رو دیده باشی و بخوای از حالت غم در بیای بعد دوباره حالت بدتر بشه!)) و از همه جالب تر اینکه ربط قسمت 1 فصل 1 با قسمت آخر فصل 2 واقعا دیدنی بود(قشنگ کیف کردم!)شاید براتو جالب باشه ولی این مورد تو مانگا و به نظرم حتی تو ناول این اثر نبود ولی به زیبایی از همون قسمت اول به داستان اضافه شد....موسیقی این انیمه تو فصل اول یه اثر قابل قبول و مناسب بود و تو فصل دو هم از موسیقی خوبی استفاده شده بود حتی به جرئت می تونم بگم موسیقی قسمت 10 با اون ووکال وحشتناکش محشر بود و موسیقی قسمت آخر هم به جز یک ترک بدون اغراق شاهکار بود....(اینقدر تحت تاثیر موسیقی این دو قسمت قرار گرفتم که یه سرچی درباره موسیقی دان این انیمه کردم و متوجه شدم این موسیقی دان همون کسیه که موسیقی GIVEN رو ساخته.(کسانی که دیدن یا موسقیش رو شنیدن می دونن چقدر زیباست...)...اونقدر تحت تاثیر قسمت آخر قرار گرفتم که خیلی دو دلم که نمرم رو به 10 تغییر بدم یا نه(تا این لحظه 9)ولی یه چیزو خوب می دونم که نباید بر اساس احساس (به ویژه اونم تو لحظه یا به عبارتی لحظه ای) نظر داد و باید مبنای امتیاز رو به کل کار(کل اپیزود ها)گذاشت.ولی در هرصورت از دیدن این انیمه و خوندن ناول و مانگا این اثر بسیار لذت بردم( ناولش بدون شک جز تاپ های منه)..و دیدن این انیمه رو به همه به ویژه اونایی که فرصت نشده که ببینن پیشنهاد می کنم...امتیاز MAL هم نگم براتون تا این لحظه 8.20....(هر چند امتیازها موقتین و باید تا لحظه ی آخر صبر کرد) ولی اینو بدونید که هم اکنون که دارم می نویسم در حال بارش نمره های 9 و 10 به این انیمه هستیم.....قسمت آخر ورق رو به زیبایی هرچه تمام تر برگردوند....(هر چند قبلش هم 8.06 بود و در حال صعود)....در هر صورت ببخشید طولانی شد برین ببینیو لذتشو ببرید.....
    • 1399-09-14 05:36:15
      راستی نقد خیلی خوبی بود 😆👍
    • m.p
      1399-09-14 05:36:28
      فقط یه توضیح...صحنه ی قسمت اول فصل اول تو مانگا و ناول نبود وگرنه اگه اشتباه نکنم این چیزی که قسمت آخر نشون داد تو ناول بوده هرچند که من اونجاشو با دقت نخودم....
  • m.p
    1399-09-14 05:34:23
    و اینکه یه چیز رو هم اضافه کنم انشاالله که فصل بعدی هم براش می شازن(تو تییتر هم بحثش بود...ولی همه چیز به استودیو بستگی داره)
  • 1399-09-14 05:33:12
    تو این سبک دیگه چه انیمه هایی سسراغ دارین؟؟
  • 1399-07-28 22:32:06
    فقط یکلام عالی بود و توجه کردین رنگ بندی تو انیمه به طرز شگرفی عالی بود خانهای فقرا خاکستری مال پولدارا رنگی منطقه فقرا رو خاکستری نشون میداد و یه رنگ بندی جالب رنگ موهای کاراکترا بود بطوریکه اکثرا رنگ بندی متفاوتی داشتن وبه جرات میشه گفت تو یه تصویر دونفر پیدا نمیکردی که رنگ موشون از یه طیف رنگی باشه(مثل رنگین کمان ) فقط اعضای خانواده ماین رنگ موهاشون به هم میخورد پدر به ماین دوری به مادرش و با توجه به رنگ موها میتونستی سریع شخصیتها رو تشخیص بدی تو اکثر انیمها من گاهی شخصیتها رو قاطی میکردم البته اون انیمها یکم پیچیده و اسماشون سخت بود و بطوری که تو انیمها با خال خالکوبی و چیزای منحصر بفرد شخصی کاراکترا رو تفکیک میکردن و این طیف رنگی مو حتی شاید رنگ چشم واقعا تو نوع خوش یه ابتکار بود بنظرم
  • 1399-06-23 08:00:25
    وای خدا قسمت آخر چقدر خوب بود....احساسات رو به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده بود....
  • 1399-06-23 08:00:19
    عالییییییییییییییییی........بسیار لذت بخش و دیدنی.........کلی کیف کردم
  • 1399-06-23 08:00:15
    ممنون برای زیرنویس*-*♡
  • 1399-06-03 08:23:18
    هوی داداش این انیمه رو با Gleipnir مقایسه نکن Gleipnir خیلی بهتره
    • 1399-06-03 08:23:14
      اون نصف این ارزش نداره از امتیازش معلومه این ارزشش بیشتر
    • m.p
      1399-06-03 08:23:17
      امتیازات که چیز دیگه ای میگن...
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-03 00:05:55
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    قسمت آخر وحشتناک عالی بود...فقط اشک های کشیش والامقام😭😭
  • m.p
    1399-06-03 00:05:34
    یه خبر خوش. فصل سوم تایید شد👏👏👏👏👏
  • 1399-05-13 19:13:54
    یک سوال از اوتاکو ها دارم (در مورد اینکه چقدر انیمه دانلود میکنن) من از دوماه قبل از کرونا شروع کردم انیمه نگاه کردم و از بهارم شروع کردم هی انیمه دانلود کردم ، الانم نزدیکه 400 گیگ انیمه دارم میخواستم بدونم بقیه هم مثل منن یا اینکه نه ، چون من با مشکل حجم مواجه هستم دارم این سوال و میپرسم . و این انیمه ، انیمه ای بود که خیلی حال کردم ؛ اول Hamefura هم این همین بود . خب ... ありがと و さよなら
    • m.p
      1399-09-06 00:34:36
      اینکه چقدر در ماه انیمه می بینی یا اینترنت مصرف می کنی مهم نیست.مهم اینه که اونقدر که خودت دوست داری و می تونی انیمه ببینی و لذتشو ببری.(در کنارش اگه از انیمه ای خوشت نیومد می تونی از این انیمه های این سبکی زیاد نبینی یا ادامه انیمه ندی)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.