دانلود فیلم
The Girl with the Dragon Tattoo

1218 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 475089
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Girl with the Dragon Tattoo
دانلود فیلم The Girl with the Dragon Tattoo

خلاصه فیلم The Girl with the Dragon Tattoo 2011

در استکهلم، روزنامه نگار میکائیل بلومکویست در حال بهبودی است از پیامد های قانونی و حرفه ای یک دعوای افترا که توسط تاجر هانس اریک ونرستروم علیه او مطرح شده است. هنریک ونگر ثروتمند در ازای انجام یک کار غیرعادی شواهدی را علیه ونرستروم به بلومکویست ارائه می دهد: ناپدید شدن 40 ساله و قتل احتمالی نوه هنریک، هریت 16 ساله...

 

عوامل ساخت فیلم The Girl with the Dragon Tattoo 2011

فیلم دختری با خالکوبی اژدها (به انگلیسی: The Girl with the Dragon Tattoo) یک فیلم سینمایی تریلر، هیجان انگیز محصول سال ۲۰۱۱ است. این فیلم بر اساس رمانی استیگ لارسون، نویسنده سوئدی در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. فیلم دختری با خالکوبی اژدها توسط دیوید فینچر با فیلمنامه ای از استیون زیلیان کارگردانی شد. این فیلم با بازی دانیل کریگ در نقش روزنامه نگار میکائیل بلومکویست و رونی مارا در نقش لیزبت سالاندر، داستان تحقیقات بلومکویست را روایت می کند تا بفهمد چه اتفاقی برای دختری از خانواده ای ثروتمند افتاده که 40 سال پیش ناپدید شده است. او از سالاندر، یک هکر رایانه کمک می گیرد. کمپانی Sony Pictures Entertainment ساخت این فیلم را در سال 2009 آغاز کرد که محصول مشترک ایالات متحده، بریتانیا، سوئد و آلمان بود. چند ماه طول کشید تا این شرکت حقوق اقتباس از رمان استیک لارسون را به دست آورد و در عین حال زیلیان و فینچر را نیز به خدمت گرفت. کریگ با درگیری های برنامه ریزی مواجه شد و تعدادی بازیگر زن برای نقش لیزبث سالاندر جستجو شدند.  نوشتن فیلمنامه بیش از شش ماه طول کشید که شامل سه ماه تحلیل رمان بود.

 

عملکرد فیلم The Girl with the Dragon Tattoo 2011

فیلم دختری با تتو اژدها در 12 دسامبر 2011 در میدان اودئون لستر لندن اکران شد. فیلم یک موفقیت تجاری و منتقدانه بود. این فیلم با بودجه 90 میلیون دلاری موفق به فروش 232.6 میلیون دلاری شد و نقد های بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد که بازی کریگ و مارا و همچنین کارگردانی فینچر و همچنین موسیقی متن و لحن و جلوه های بصری فیلم را تحسین کردند. برای دانلود فیلم دختری با خالکوبی اژدها به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم توسط هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2011 انتخاب شد و کاندیدای جوایز متعددی شد و از جمله برنده جایزه اسکار بهترین تدوین شد در حالی که بازی مارا برای او نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه داشت. وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 259 بررسی، با میانگین نمره 7.6/10، امتیاز تایید 86 درصد را گزارش کرد. اجماع منتقدان راتن تومیتوز برای فیلم دختری با خالکوبی اژدها نوشتند: «دختری با خالکوبی اژدها وحشیانه و در عین حال فریبنده، نتیجه کار دیوید فینچر در بهترین حالت خود با تعهد کامل نقش ستاره رونی مارا است.» متاکریتیک نمره 71 از 100 را بر اساس 41 منتقد، نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" به این فیلم اختصاص داده است. دانلود فیلم The Girl with the Dragon Tattoo به طرفداران دانیل کریگ و ژانر اکشن درام پیشنهاد میشود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.