دانلود فیلم
Crater

700 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3081
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Crater
دانلود فیلم Crater

خلاصه فیلم Crater 2023

پس از مرگ پدرش، پسری که در یک مستعمره معدن در ماه بزرگ می شود، به همراه چهار دوست صمیمی خود، قبل از اینکه به طور دائم به سیاره ای دیگر نقل مکان کنند، سفری را برای کاوش در یک دهانه افسانه ای انجام می دهند...

 

عوامل ساخت فیلم Crater 2023

فیلم Crater ۲۰۲۳ یک فیلم سینمایی در ژانر ماجراجویی، علمی تخیلی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ توسط کایل پاتذیک الوارز کارگردانی شده است و توسط جان گریفین نوشته شده است. در فیلم Carter 2023 بازیگرانی چون اشعیا راسل، بیلی، مک کیننا گریس، بیلی بفرست، اوسون هنگ، توماس بوس و اسکات مکسودی به ایفای نقش می پردازند. فیلم Crater در سرویس استریم دیزنی پلاس در دوازدهم می سال 2023 منتشر شد. فیلمنامه مشخصات جان گریفین در ابتدا در لیست سیاه سال 2015، فهرستی از بهترین فیلمنامه های تولید نشده سال قرار گرفت، جایی که 34 رای دریافت کرد. در هشتم نوامبر 2017، اعلام شد که کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلمنامه را از یک زمین بازی توسط ناظر جلوه های بصری، آرپین سووانات، خریداری کرده است. با این حال، در نتیجه خرید فاکس قرن بیست و یکم توسط دیزنی، توسعه این پروژه متوقف شد. شاون لوی ابتدا در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم بود، قبل از اینکه در 12 ژانویه 2021 کایل پاتریک آلوارز جایگزین او شد. بودجه تخمینی فیلم 53.4 میلیون دلار بود. فیلمبرداری اصلی در 21 جون سال 2021 در استودیو سلتیک در باتون روژ، لوئیزیانا آغاز شد.

 

عملکرد فیلم Crater 2023

فیلم Crater 2023 در تاریخ دوازدهم می سال ۲۰۲۳ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد‌. برای دانلود فیلم Crater 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Crater در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۳ نقد امتیاز تایید ۶۲ درصد تایید رو بدست آورد. «در حالی که عناصر موضوعی متفاوتی به طور یکپارچه در به یکدیگر مرتبط نیستند، این فیلم به اندازه کافی سرگرم کننده و هیجانِ به منظور تحریک صفوف فضانوردان مشتاق ارائه می دهد.» هرچند کاربران وبسایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۴.۷ از ده رو دادند. دانلود فیلم Crater 2023 به طرفداران فیلم هایی در محیط فضا و سیارات پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.