دانلود فیلم
Rally Road Racers مسابقات رالی جاده ای

958 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 435
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Rally Road Racers (مسابقات رالی جاده ای) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Rally Road Racers (مسابقات رالی جاده ای) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمیشن Rally Road Racers

ژی، یک راننده ماشین مسابقه تازه کار، این فرصت را به دست می آورد تا در برابر قهرمان فعلی پیست اتومبیل رالی رقابت کند. ژی با کمک راننده ای که تبدیل به مکانیک شده است، باید بر زمین های پر از تقلب، مسابقه دهنده های دیگر و موانع غی رمنتظره غلبه کند تا ثابت کند آنچه را که لازم است برای اینکه مسابقه دهنده بزرگ بعدی باشد، دارد.

 

عوامل ساخت انیمیشن مسابقات رالی جاده ای

فیلم Rally Road Racers یک فیلم انیمیشن، ماجراجویی، کمدی و خانوادگی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 با نویسندگی و کارگردانی راس ونوکور به نمایش در اومد.

 

عملکرد فیلم Rally Road Racers 2023

انیمیشن مسابقات رالی جاده ای در دوازدهم می سال 2023 در آمریکا به اکران در اومد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 16 منتقد امتیاز تایید 81 درصد رو بدست آورد. کیفیت هنر نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. طراحی شخصیت انسان نما کارتر گودریچ به طور خاص بسیار جالب است، با سرهای بزرگ و پاهای ریز موجودات (جوندگان؟ پرندگان؟) که ساکنان روستا هستند به همان اندازه که جذاب هستند و خنده دار هستند. برای دانلود فیلم Rally Road Racers با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. طراحی کلی نیز با ترکیبی از سنت های علمی تخیلی و شرقی با کیفیت است. احتمالاً سرگرم کننده ترین جنبه نحوه قرار گرفتن آهنگ های مورد علاقه دهه 80 و 90 در موسیقی متن است، به ویژه "Take on Me" و نحوه تغییر شکل هنری به همان اندازه که شگفت انگیز و سرگرم کننده است.  انیمیشن Rally Road Racers یک انیمیشن سرگرم کننده است که احتمالا برای اکثر بچه ها جذاب خواهد بود، اما همچنان عناصر کافی برای سرگرم نگه داشتن "والدین" را دارد. دانلود انیمیشن Rally Road Racers 2023 برای یک شب نشینی خانوادگی طنز و گرم پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-31 12:41:17
    سلام ببخشید زیر نویس انگلیسی داره آیا؟
    • 1402-04-31 12:41:33
      سلام، درحالت عادی زیرنویس انگلیسی روی فایل ها هست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.