دانلود فیلم
Are You There God? It's Me, Margaret. خدایا اونجا هستی؟ من هستم، مارگارت

976 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10407
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Are You There God? It's Me, Margaret (خدایا اونجا هستی؟ من هستم، مارگارت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Are You There God? It's Me, Margaret (خدایا اونجا هستی؟ من هستم، مارگارت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023

در سال 1970، مارگارت سایمون یازده ساله پس از گذراندن تابستان خود در یک کمپ، به خانه خود در شهر نیویورک باز می گردد.  والدینش باربارا و هرب به او اطلاع می دهند که خانواده برای کار پدرش به حومه نیوجرسی نقل مکان می کنند. مارگارت از این حرکت ناراحت است زیرا نمی‌خواهد شهر را ترک کند و از اینکه از سیلویا، مادربزرگ محبوب پدری اش دورتر می شود، دلخور است. او شروع به برقراری ارتباط با خدا در مورد نگرانی ها، افکار و امیده ای خود می کند. پس از نقل مکان به نیوجرسی، او به سرعت با همسایه و همکلاسی خود، نانسی ویلر، دوست می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023

فیلم « خدایا اونجا هستی؟ من هستم، مارگارت. » یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 ساخته کلی فرمون کریگ به نمایش در اومد. فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023 بر اساس رمانی به همین نام در سال 1970 توسط جودی بلوم ساخته شده است. در این فیلم ابی رایدر فورتسون به عنوان شخصیت اصلی به همراه ریچل مک آدامز، ال گراهام، بنی سافدی و کتی بیتس بازی می کنند. جودی بلوم، نویسنده، پس از رد چند پیشنهاد برای اقتباس از کتابش در 49 سال پس از انتشار کتابش، حقوق فیلم را به جیمز ال. بروکس و کلی فرمون کریگ که با هم در فیلم The Edge of Seventeen (2016) همکاری داشتند فروخت و کریگ قرار بود نویسندگی فیلمنامه را بر عهده بگیرد. این جنگ مناقصه استودیو بر سر حقوق توزیع توسط Lionsgate برنده شد.‌ در فوریه 2021، اعلام شد که ابی رایدر فورتسون در نقش مارگارت نقش آفرینی خواهد کرد و ریچل مک آدامز نقش مادر او را بازی خواهد کرد. فیلمبرداری اصلی در اول آپریل 2021 در شارلوت، کارولینای شمالی آغاز شد. فیلمبرداری همچنین اواخر ماه مه در کنکورد، کارولینای شمالی انجام شد و در ژوئن 2021 به پایان رسید.  هانس زیمر موسیقی متن فیلم را ساخته است.

 

عملکرد فیلم خدایا اونجا هستی؟ من هستم، مارگارت. 2023

فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023 اولین نمایش جهانی اش در جشنواره بین المللی فیلم سانفرانسیسکو در 23 آوریل 2023 بود و در 28 آوریل 2023 توسط Lionsgate Films منتشر شد.  در ابتدا قرار بود در 16 سپتامبر 2022 منتشر شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023 امتیاز 99 درصد تایید را بر اساس 180 نقد، با میانگین نمره 8.4/10 به خود اختصاص داده است.  در انجمن منتقدان راتن تومیتوز نوشته شده است: «این اقتباسی که مدت ها در انتظار آن بودیم، در مورد زحمات دوران بلوغ کاملاً صادقانه عمل می کند». منتقدان فیلم را به دلیل اقتباسی وفادار از کتاب و در عین حال شخصیت های بزرگسال آن، تحسین کردند. پیت هاموند از ددلاین هالیوود فیلم را به عنوان یک فیلم کمدی استودیویی پرخروش، خنده دار، انسانی و فوق العاده توصیف کرد و بازیگران فیلم، جزئیات دوره و کارگردانی کریگ را ستایش کرد. برای دانلود فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هاموند به این نکته اشاره کرد که چگونه «هر شخصیت در این فیلم در هر نقطه ای که باشید در زندگی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.» این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در مقابل بودجه ساخت سی میلیون دلاری خودش، 21 میلیون دلار فروخت. دانلود فیلم Are You There God? It's Me, Margaret. 2023  به طرفداران ژانر درام و کمدی پیشنهاد ویژه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.