دانلود فیلم
Maggie Moore(s) مگی مور

508 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1556
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Maggie Moore(s) (مگی مور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Maggie Moore(s) (مگی مور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Maggie Moore(s)

رئیس پلیس سندرز (جان هام) در مورد قتل های عجیب دو زن با یک نام تحقیق می کند و شبکه ای از شایعه های شهر کوچکی را باز می کند. او با ریتا (تینا فی)، یک همسایه فضول که مشتاق کمک به حل معما است، ملاقات می کند و به سرعت عاشق می شود.

 

عوامل ساخت فیلم مگی مور

فیلمبرداری اصلی در آلبوکرکی، نیومکزیکو و اطراف آن در اکتبر 2021 انجام شد و فیلمبرداری آن تا نوامبر 2021 ادامه داشت.
این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ترایبکا در ژوئن 2023 داشت. و در تاریخ 16 ژوئن 2023 در سینماها اکران شد.
این فیلم سینمایی که در ژانر های کمدی، جنایی و هیجان انگیز جا می‌گیرد، ساخت کارگردان، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی به نام John Slattery است که با فیلم های Ant man، Spotlight و Captain America: Civil War شناخته می‌شود، است.
نویسندگی فیلم نامه نیز بر عهده نویسنده و تهیه کننده آمریکایی به نام Paul Bernbaum بوده است.
بازیگران نقش اصلی این فیلم نیز جان هم در نقش جردن سندرز(نقش اصلی فیلم)، نیک محمد در نقش Deputy Reddy، تینا فی در نقش ریتا گریس و Oona Roche در نقش سمی هستند.
و حالا اینجا مشکل، عنوان ناخوشایند "مگی مور" است که در آن هام جذابیت کم رنگ خود را به نقش جردن سندرز، رئیس پلیس در شهرستان باکلند، نیومکزیکو، می آورد، جایی که نه یک بلکه دو زن به نام مگی مور در مدت 10 روز به قتل رسیده اند.
داستان این فیلم الهام گرفته از یک پرونده واقعی از هریس کانتی، تگزاس، در سال 2000 است، اما در زمان حال و به کارگردانی همکار قدیمی هام «Mad Men»، جان اسلاتری (که با هام در «اعتراف، فلچ» نیز بازی کرد) و با فیلمنامه‌ای از پل برنبام است، این یک کمدی آفتاب‌گرفته از شهر بیابانی است. این فیلم مخاطب را به یاد برخی از فیلم های اواسط دهه 1990 پس از «داستان عامه پسند» مانند «کشتن زویی» و «کارهایی که باید در دنور انجام داد وقتی که مردی» می‌اندازد. تأثیر آشکار سریال «فارگو» نیز پیداست، زیرا «مگی مور(های)» دارای شخصیتی ناامیدکننده است که تلاش‌های جنایتکارانه حریصانه‌اش مجموعه‌ای از وقایع را رقم می‌زند که منجر به مرگ‌های متعدد و پلیسی در شهر کوچک می‌شود. رئیسی که نباید دست کم گرفت.
این یک فیلم ناهموار با چند تناقض آشکار است، اما کارگردان اسلاتری حس خوبی از قاب بندی و سرعت بازی میدهد و بازیگران درجه یک دیالوگ هوشمندانه را با تحسین ادا می کنند.
فیلم Maggie Moore(s) یک ماجراجویی نیست، بلکه یک داستان کارآگاهی وارونه است که در آن ما هویت قاتل یا قاتل ها را زودتر می دانیم، و همه چیز در مورد آگاهی از شرایطی است که منجر به جنایت شده است.
«مگی مور» با مگی مری هالند شروع می‌شود که با مرگ وحشتناکی در پارکینگ می‌میرد. و در ابتدا فلش بک ده سال قبل این فیلم نمایش داده می‌شود.

 

عملکرد فیلم مگی مور

این فیلم با ارائه مناسبت داستانی بر اساس اتفاقات و داستانی واقعی درمورد جنایات، و برانگیختن هیجان و ضربان قلب مخاطب، حس خطر را به اون القا می‌کند.
این فیلم توانست نظر تقریبا مثبت مخاطبان را بر اساس آمار و اطلاعات وبسایت imdb(نمره۵.۸/۱۰)، و بر اساس اطلاعات و آمار وبسایت Rotten Tomatoes (رضایت ۴۹ درصدی منتقدان از میان ۵۷ نظر)، نظر مثبت منتقدین را کسب کند. و همچنین توانست در روزهای اول پخش خود به پخش جهانی دست پیدا کند و در اکثر کشورهای دنیا تبدیل به اثری نام آشنا شود.
برای دانلود فیلم Maggie Moore(s) با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.