دانلود فیلم
Asteroid City شهر سیارکی

987 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 62688
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Asteroid City (شهر سیارکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Asteroid City (شهر سیارکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Asteroid City

به دنبال نویسنده ای در نمایشنامه تخیلی معروف خود در جهان درباره پدری که با خانواده شیفته فناوری خود به شهر کوچکی سفر می کند تا در یک رویداد رصد ستاره ها شرکت کند، اما جهان بینی او برای همیشه مختل می شود.

 

عوامل ساخت فیلم شهر سیارکی

این فیلم سینمایی که در ژانرهای درام، عاشقانه و کمدی قرار می گیرد، محصول کشور آمریکا است که در Chinchón اسپانیا فیلم برداری شده است.
کارگردان این فیلم Wes Anderson، کارگردان تگزاسی است که با آثاری چون The Royal Tenenbaumsو Fantastic Mr. Fox و The French Dispatch شناخته می‌شود.
این کارگردان مشهور آمریکایی در مجموع ۷۹ بار برنده و ۲۰۰ بار نامزد جوایزی چون Cannes Film Festival و London Critics Circle Film Awards و North Carolina Film Critics Association شده است. او همچنین ۷ بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده بود.
نویسندگان این فیلم سینمایی نیز Roman Coppola(نویسنده، فیلم ساز و تهیه کننده فرانسوی که با آثاری چون Isle of Dogs و The Darjeeling Limited و Moonrise Kingdom شناخته می‌شود و در مجموع ۱۱ بار برنده و ۳۱ بار نامزد دریافت جوایز شده، و یک بار هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.) و Wes Anderson هستند‌.
از بازیگران فیلم سینمایی "شهر سیارکی" می‌توان به Jason Schwartzman در نقش Augie Steenbeck، اسکارلت جوهانسون در نقش Midge Campbell، تام هنکس در نقش استنلی زک، Tom Hanks در نقش ژنرال گیبسون و Ella Faris در نقش اندرومدا اشاره کرد.
فیلمبرداری اولیه  Asteroid City که در رم انجام شد، بین اوت تا اکتبر 2021 در اسپانیا با فیلمبرداری رابرت یئومان انجام شد. چندین صحنه نیز در Chinchón، شبیه یک منظره بیابانی و یک ایستگاه قطار ساختگی، برای فیلمبرداری استفاده شد.
هیچ کس در ابتدا انتظار فیلمی ملودرام و صمیمانه یا احساساتی و نشان دهنده تعاملات واقعی انسانی را از فیلم وس اندرسون نداشت. او معمولا به سراغ درام های معمایی میرود. در بهترین حالت، از پرتره‌های خانوادگی تندروانه The Royal Tenenbaums (2001) گرفته تا کمدی تلخ و شیرین هتل بزرگ بوداپست (2014) و انیمیشن فوق‌العاده استاپ موشن جزیره سگ‌ها (2018)، همه و همه در اینجا یافت میشود. در بدترین حالت، او «عجیب» را به «عجیب‌تر» تبدیل کردند، با The Darjeeling Limited (2007) و اخیراً، The French Dispatch (2021) 
شاید بگویند دیگر چیزی تا رسیدن به نقطه شکست نمانده است و دوران اوج استودیو بازیگران (جیمز دین، مرلین مونرو و دیگران) و اکیپ همیشگی آندرسونی رو به پایان است. اینجا پازلی به سبک ساعت سوئیسی از داستان‌های درهم تنیده با لبه‌های نوستالژیک مصنوعی و بازیگران ستاره‌ای که مانند مانکن‌های متحرک عمل می‌کنند داریم. طرفداران بدون شک با تقلید دقیق از نوع عمل آنها در زیبایی بصری مینیاتوری آن‌ مبهوت خواهند شد...

 

عملکرد فیلم شهر سیارکی

فیلم شهر سیارکی یک اثر سینمایی درام و کمدی و عاشقانه است که همانطور که توانسته است نظرات مثبتی را کسب کند، سازهای مخالفی را نیز شنیده است. با این حال این فیلم توانست فروشی 20,270,857 دلاری را داشته باشد و در این زمینه خوب ظاهر شود، همچنین موفق شد نامزد دریافت جایزه فستیوال فیلم کن نیز شود‌.
این فیلم همچنین در وبسایت imdb نمره ۷.۱/۱۰ را کسب کرد و در وبسایت Rotten Tomatoes نیز رضایتی ۷۳ درصدی از میان نظر ۲۵۵ منتقد را کسب کرد.
برای دانلود فیلم Asteroid City با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.