دانلود فیلم
Joy Ride جوی راید

1818 تعداد بازدید
User 1
10
/
1
AnimeList Rating
User 13141
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Joy Ride (جوی راید) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Joy Ride (جوی راید) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Joy Ride 2023

آدری سالیوان، فرزند خوانده ای با والدین سفید پوست، در وایت هیلز، سیاتل با بهترین دوست دوران کودکی خود، لولو چن، زندگی می کند. آدری فردی بیش از حد موفق است که به عنوان وکیل در یک شرکت معتبر کار می کند، در حالی که لولو هنرهای مثبت جنسی می سازد. آدری و لولو که در صورت بستن قرارداد با یک تاجر چینی، قول ارتقای رتبه برای شریک شدن را دادند، به همراه لولو، ونسا، پسر عموی لولو، با نام مستعار "Deadeye" که از نظر اجتماعی ناجور است اما شیفته کی پاپ است، به چین سفر می کنند…

 

عوامل ساخت فیلم Joy Ride 2023

فیلم جوی راید (به انگلیسی: Joy Ride) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است. فیلم Joy Ride در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ادل لیم، در اولین کارگردانی بلند خود و نویسندگی چری شواپراواتدامرونگ و ترزا هسیائو، برگرفته از داستانی از لیم، چواپراواتدامرونگ و هسیائو است. در این فیلم اشلی پارک، شری کولا، استفانی هسو و سابرینا وو به ایفای نقش می پردازند و رونی چینگ، مردیت هاگنر، دیوید دنمن، آنی مومولو، تیموتی سایمونز و دانیل دائه کیم در نقش های فرعی ظاهر می شوند. این فیلم در سال 2018 و پس از قرارداد شراکت بین پوینت گری پیکچرز و لاینزگیت معرفی شد و لیم به عنوان کارگردان در سال 2021 تایید شد. بازیگران بین آگوست و اکتبر همان سال اعلام شدند و فیلمبرداری در بریتیش کلمبیا در طول ماه آخر انجام شد. در 9 آگوست 2018، اعلام شد که ست روگن و ایوان گلدبرگ در حال مذاکره برای شراکت با Lionsgate از طریق شرکت تولید کننده Point Grey Pictures در یک معامله اولیه برای توسعه پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هستند. در 9 ژوئیه 2021، اعلام شد که ادل لیم، فیلمنامه نویس، اولین کارگردانی بلند سینمایی خود را در یک فیلم کمدی با درجه R بدون عنوان از آن قرارداد انجام خواهد داد و اشلی پارک نیز به گروه بازیگران پیوست. در آگوست 2021، شری کولا و استفانی هسو به بازیگران اضافه شدند. در سپتامبر، گزارش شد که سابرینا وو به عنوان چهارمین و آخرین نقش اصلی در این فیلم بازی خواهد کرد. دانیل دای کیم در حین کار با لیم در فیلم رایا و آخرین اژدها انتخاب شد. او قبلاً با پارک در برادوی کار کرده بود و او را برای نقش اصلی پیشنهاد کرده بود. تولید در اکتبر آغاز شد و دزموند چیام، الکساندر هاج و کریس پانگ به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری در ونکوور انجام شد. در 7 اکتبر، یک زمین بازی فحشا به عنوان مجموعه فیلم در میپل ریج، بریتیش کلمبیا مشاهده شد.

 

عملکرد فیلم کمدی Joy Ride

فیلم Joy Ride 2023 اولین نمایش جهانی خود را در SXSW در 17 مارس 2023 داشت و در 7 ژوئیه 2023 توسط Lionsgate Films در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و آنها نقش اصلی، طنز و قلب را تحسین کردند. فیلم Joy Ride موفق به فروش 13.6 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی شد. در وب سایت جمع آوری نقد، rotten tomatoes، فیلم Joy Ride موفق به دریافت امتیاز تایید 91 درصد از نظر 175 منتقد، با میانگین نمره 7.5/10 شد. برای دانلود فیلم Joy Ride با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. Metacritic، بر اساس نقد 39 منتقد، به فیلم امتیاز 75 از 100 را اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عمومی مطلوب" است. Lovia Gyarkye از هالیوود ریپورتر این فیلم را "اولین کارگردانی پر شور و هیجان انگیز" خواند و افزود که "کاراکتر هایش را در موقعیت های پوچ و اغلب خنده دار قرار می دهد" و "مملو از تصمیمات دیوانه کننده ناشی از مصرف کوکائین است.». دانلود فیلم Joy Ride به طرفداران فیلم های کمدی پیشنهاد میشه. ماریسا میرابال از IndieWire به این فیلم نمره A- داد و گفت که این فیلم "نمونه بارزی است که نشان می دهد چقدر بازی در پرده نمایش مهم است و ثابت می کند که کمدین های آسیایی آمریکایی می توانند به اندازه همتایان مرد سفیدپوست خود خنده دار، بداخلاق و موفق باشند."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.