دانلود فیلم
Scooby-Doo! and Krypto, Too! اسکوبی دو و کریپتو

1091 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 411
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too! (اسکوبی دو و کریپتو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too! (اسکوبی دو و کریپتو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too!

با ناپدید شدن مرموز لیگ عدالت، لوئیس لین و جیمی اولسن در مورد تالار عدالت تحقیق می کنند اما به سرعت توسط یک فانتوم تعقیب می شوند و آنها را وادار می کند تا برای کمک با Mystery Inc تماس بگیرند. در مسیر رفتن به متروپلیس، باند متوجه می‌شود که در نتیجه لیگ عدالت از دست رفته، شهر توسط تبهکاران تسخیر شده است...

 

عوامل ساخت انیمیشن Scooby-Doo! and Krypto, Too

انیمیشن Scooby-Doo! and Krypto, Too! یک فیلم سینمایی در ژانر معمایی، انیمیشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 توسط برادران وارنر انیمیشن و دی سی انترتینمنت تولید شده و توسط برادران وارنر خانگی اینترتینمنت توزیع شده است. این سی و هشتمین ورودی از سری فیلم های اسکوبی دو به صورت مستقیم است. انیمیشن Scooby-Doo! and Krypto, Too! صداگذارانی چون، فرانک ولکر در نقش اسکوبی دو و فرد جونز، متیو لیلارد در نقش شگی راجرز، گری گریفین در نقش دافنه بلیک، زن شگفت انگیز و گیگانتا، کیت میکوچی در نقش ولما دینکلی و پی جی بیرن در نقش جی.بی. دارد. فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too! 2023 تا سال 2022 در حال توسعه بود. در مارس 2023، ادعا شد که به عنوان کسر مالیات برای تلاش شرکت مادر برادران وارنر دیسکاوری برای صرفه جویی در هزینه، لغو شد و فیلم به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. در 26 ژوئیه 2023، تایید شد که لغو نمی شود و یک تریلر در 27 ژوئیه 2023 با تاریخ انتشار 26 سپتامبر 2023 منتشر شد. این چهارمین باری است که جو روبی و کن اسپیرز، خالقان اصلی اسکوبی دو پس از مرگ، اعتبار ویژه ای به دنبال اسکوبی دو دریافت می کنند.

 

عملکرد انیمیشن اسکوبی دو 2023

به طور کلی، «اسکوبی دو!  و Krypto, Too یک ترکیب سرگرم کننده از یک ویژگی متحرک ارائه می کند که دو تا از برجسته ترین سگ های اطراف را گرد هم می آورد. برای دانلود فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too! با پیوستن به نیروهای خود برای کشف حقیقت پشت ناپدید شدن مرموز لیگ عدالت، یک فیلم سرگرم کننده، خنده دار و لذت بخش است. دانلود فیلم Scooby-Doo! and Krypto, Too! باید برای طرفداران سرسخت اسکوبی و دی سی کامیکس پیشنهاد عالی ای باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.