دانلود فیلم
Family Switch جابجایی خانواده

1223 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 22752
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Family Switch (جابجایی خانواده) بدون سانسور با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Family Switch (جابجایی خانواده) بدون سانسور با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم جابجایی خانواده 2023

در لس آنجلس، خانواده واکر، متشکل از زوج کارگری جس و بیل، همراه با سه فرزندشان سی سی، وایات و مایلز، یک خانواده تقسیم شده هستند. با نزدیک شدن به کریسمس، والدین دلسوز بیهوده تلاش می کنند تا کودکانی را که از نظر عاطفی دور هستند، به گذراندن زمان بیشتری با یکدیگر بکشانند تا فردی. در طی سفری به رصدخانه گریفیث برای مشاهده یک همسویی نادر سیاره ای، شکاف های بین خانواده به وجود می آید - با جس و سی سی، بیل و وایات به طور همزمان آرزو می کنند که برای درک صمیمانه تر، خود دیگری باشند. در حالی که از یک اخترشناس، گلپر، می خواهیم که یک عکس خانوادگی بگیرد، یک فلش کورکننده رصدخانه را لرزاند. در غوغا، خانواده به طور تصادفی به تلسکوپ آسیب می رساند...

 

عوامل ساخت فیلم Family Switch 2023

فیلم جابجایی خانواده (به انگلیسی: Family Switch) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مک جی، نویسندگی آدام استیکیل و ویکتوریا استروز و با بازی جنیفر گارنر و اد هلمز منتشر شد. این فیلم بر اساس کتاب کودکان 2010 Bedtime for Mommy نوشته ایمی کروز روزنتال است. در فیلم جابجایی خانواده جنیفر گارنر در نقش جس، اد هلمز در نقش بیل، اما مایرز در نقش سی سی، بردی نون در نقش وایت و ریتا مورنو در نقش آنجلیکا هنرنمایی می کنند. در فوریه 2021، گزارش شد که جنیفر گارنر در این فیلم که در آن زمان با عنوان مرخصی خانوادگی نامگذاری شد، بازی خواهد کرد. در نوامبر 2022، گزارش شد که اد هلمز در این فیلم بازی می کند و مک جی به عنوان کارگردان فعالیت می کند. در دسامبر 2022، اما مایرز و بردی نون به عنوان فرزندان شخصیت های گارنر و هلمز انتخاب شدند. فیلمبرداری اصلی در فوریه 2023 در لس آنجلس با مارک اسپایسر به عنوان فیلمبردار انجام شد. فیلم Family Switch در 30 نوامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد.


عملکرد فیلم Family Switch 2023

فیلم جابجایی خانواده، فیلمی است که احساساتش کم است، که مخصوصاً نگران کننده است، زیرا یک فیلم کریسمس است و کریسمس بسیار کمی به نمایش در می آید. برای دانلود فیلم Family Switch 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. Family Switch به اندازه خود عنوان بی مزه است، هیچ چیز اصلی اتفاق نمی افتد، فیلم تلاش می کند تا هر چیزی را به ذهن متبادر کند و در پایان در زمستانی پر از احتمالات دیگر تعطیلات، نفس را تلف می کند. توصیه ما - از خیر دانلود فیلم Family Switch بگذرید و فیلم دیگری را در این فصل تعطیلات باز کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.