دانلود فیلم
The Bad Guys: A Very Bad Holiday بچه های بد: تعطیلات خیلی بد

1066 تعداد بازدید
User 2
10
/
5.5
AnimeList Rating
User 1318
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Bad Guys: A Very Bad Holiday (بچه های بد: تعطیلات خیلی بد) با کیفیت بالا
دانلود فیلم The Bad Guys: A Very Bad Holiday (بچه های بد: تعطیلات خیلی بد) با کیفیت بالا

خلاصه فیلم بچه های بد: تعطیلات خیلی بد 2023

قبل از وقایع فیلم، آدم های بد مشتاقانه منتظر سرقت یک بانک در کریسمس هستند در حالیکه همه در خانه هایشان جشن می گیرند. در یک رژه، ماشین آنها به یک بادکنک بابانوئل محبوب بسته می شود که در نهایت به طور تصادفی آن را نابود می کنند. در نتیجه، حال و هوای شهر نابود و کریسمس کنسل می شود. بدها با نگرانی از اینکه نقشه دزدی آنها نقش بر آب بشه، باید برای شاد کردن شهر نقشه بکشند...

 

عوامل ساخت فیلم The Bad Guys: A Very Bad Holiday 2023

فیلم The Bad Guys: A Very Bad Holiday یک انیمیشن تلویزیونی نیم ساعته با موضوع کریسمس 2023 است که بر اساس فیلم The Bad Guys در سال 2022 ساخته شده است، که به نوبه خود بر اساس کمیکی به همین نام است. در این فیلم بازیگرانی همچون مایکل گودر در نقش آقای گرگ، ازکیل اجیگبه در نقش آقای کوسه، رائول سبالوس در نقش آقای پیرانا و کریس دیامانتوپولوس در نقش آقای مار هنرنمایی می کنند. این ویژه در نوامبر 2022 تایید شد، با برت هالند به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی در کنار کاترین نولفی هنرنمایی می کنند. در اکتبر 2023، TVLine فاش کرد که هیچ یک از بازیگران اصلی فیلم نقش های مربوطه خود را تکرار نخواهند کرد و در عوض به ترتیب گودره، اجیگبه، سبالوس، دیامانتوپولوس و لو را بازی خواهند کرد. گودر کارهای صوتی متفرقه جزئی را در فیلم بلند ارائه کرد. خالق و نویسنده اصلی، آرون بلبی، به عنوان فیلمنامه نویس ویژه خدمت کرد. رمانی به همین نام، توسط کیت هاوارد، توسط اسکولاستیک در 3 اکتبر 2023 منتشر شد.

 

عملکرد فیلم بچه های بد: تعطیلات خیلی بد

این فیلم ویژه به کارگردانی برت هالند در 30 نوامبر 2023 در نتفلیکس به نمایش درآمد. فیلم Bad guys یکی از بهترین فیلم های دریم ورکز است که Dreamworks را حتی بهتر کرد، سبک انیمیشن طراحی شخصیت داستانی که از کتاب برگرفته از فیلم بسیار خوب بود. برای دانلود فیلم The Bad Guys: A Very Bad Holiday 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. حالا بعد از فیلم دو تا کوتاه اومد یکی با عنوان یاقوت مارااسکینو که واقعا خوب بود. داستان آن نیز فوق‌العاده است و برخی صحنه ها به خوبی ساخته شده اند، حتی برخی شوخی ها نیز بسیار خوب است. دانلود انیمیشن The Bad Guys: A Very Bad Holiday 2023 به افرادی که دنبال ساعتی سرگرمی و طنز کریسمسی هستند پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 21:04:15
    افتضاح. اگر بخاطر فیلم اصلی میخواهید ببنید، اصلا و ابدا این کار رو نکنید. اصلااااا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.