دانلود فیلم
Merry Little Batman بتمن کوچک شاد

871 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3231
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Merry Little Batman (بتمن کوچک شاد) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Merry Little Batman (بتمن کوچک شاد) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

فیلم بتمن کوچک شاد 2023

پس از اینکه دامیان وین در شب کریسمس در وین مانور تنها می ماند، خود را به "بتمن کوچک" تبدیل می کند تا از خانه خود و بقیه شهر گاتهام در برابر ابر شرور ها در طول فصل تعطیلات محافظت کند.

 

عوامل ساخت فیلم merry little batman 2023

فیلم بتمن کوچک شاد (به انگلیسی: Merry Little Batman) یک فیلم سینمایی و انیمیشن ابرقهرمانی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مایک راث، فیلمنامه مورگان ایوانز و جیز ریچی و داستانی از ایوانز و راث منتشر شد که بر اساس کمیک های دی سی با حضور شخصیت های بتمن و دامیان وین ساخته شده است. صداپیشگان این فیلم یوناس کیبراب، لوک ویلسون، جیمز کرامول و دیوید هورنسبی هستند. در این فیلم، دامیان باید در طول کریسمس از وین مانور در برابر تبهکاران محافظت کند. این فیلم در 8 دسامبر 2023 در Amazon Prime Video منتشر شد. مجموعه تلویزیونی بر اساس این فیلم با عنوان Bat-Family در دست ساخت است. صدابرداران این مجموعه عبارتند از یوناس کیبراب در نقش دامیان وین، بتمن کوچک، لوک ویلسون در نقش بروس وین، بتمن، جیمز کرامول در نقش آلفرد پنی ورث، دیوید هورنسبی در نقش جوکر، دولف آدومین در نقش آقای فریز و برایان جورج در نقش پنگوئن. در حین کار بر روی یک پروژه سینمایی برای انیمیشن برادران وارنر به عنوان بخشی از یک قرارداد کلی، مایک راث، نویسنده Regular Show، توسط معاون رئیس انیمیشن برادران وارنر، سمی پرلموتر تماس گرفت تا بر روی یک فیلم بتمن در طول کریسمس با الهام از آثار رونالد کار کند. راث که از طرفداران دیرینه بتمن و سرل بود، پذیرفت که هدایت پروژه را بر عهده بگیرد، در حالی که مورگان ایوانز برای کار بر روی فیلمنامه استخدام شد. به گفته راث، سازندگان فیلم تصمیم گرفتند به دلیل فضای کریسمس فیلم، روی دامیان تمرکز کنند.  در حالی که ایده نمایش یک دامیان مسن تر که مانند کمیک ها بین خوبی و بدی مبارزه می کند، مورد توجه قرار گرفت، نویسندگان در نهایت تصمیم گرفتند او را در سنین پایین تر به تصویر بکشند، زیرا ایده یک دامیان جوان را احساس می کردند که می خواست شبیه پدرش شود. «بسیار نقطه شروع سرگرم کننده ای بود». خدمات انیمیشن توسط Gigglebug و Doghead Animation ارائه شد. Guillaume Fesquet به عنوان کارگردان هنری این فیلم خدمت کرد. او در کنار دابی زینب فیضی برای توسعه سبک بصری فیلم کار کرد و فیضی از تجربیات خود در زمینه معماری برای کمک به توسعه پس زمینه های پروژه استفاده کرد.

 

عملکرد فیلم merry little batman 2023

فیلم Merry Little Batman در 8 دسامبر 2023 در Amazon Prime Video توسط Amazon MGM Studios منتشر شد و آن را به اولین انیمیشن DC تبدیل کرد که توسط Warner Bros منتشر نشد. برای دانلود فیلم merry little batman 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم قبلاً برای انتشار در HBO Max و Cartoon Network تنظیم شده بود. در 10 نوامبر 2022، جیمز گان تأیید کرد که تمام پروژه های DC تحت پرچم استودیو DC منتشر می شوند که شامل تولیدات انیمیشن می شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 18 بررسی، امتیاز تایید 94٪ را با نمره 7.9 از 10 را بدست آورد. در آوریل 2023، گزارش شد که یک سریال تلویزیونی بر اساس این فیلم با عنوان Bat-Family برای Amazon Prime Video در حال توسعه است. دانلود فیلم merry little batman 2023 به طرفداران ژانر انیمیشن های دی سی پیشنهاد میشه. این سریال بر روی بتمن، آلفرد پنی ورث، دامیان وین، بتمن کوچک و "چند تازه وارد به وین مانور" متمرکز خواهد شد، زیرا آنها سرگرمی ها و ناامیدی های زندگی را به عنوان یک خانواده فوق العاده دنبال می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.