دانلود فیلم
Wonka وونکا

1528 تعداد بازدید
User 3
10
/
7
AnimeList Rating
User 98748
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Wonka با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی بدون سانسور - وونکا
دانلود فیلم Wonka با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی بدون سانسور - وونکا

خلاصه فیلم وونکا 2023

شعبده باز، مخترع و شکلات ساز مشتاق ویلی ونکا با قایق به یک شهر اروپایی ناشناس می رسد تا رویای خود را برای افتتاح مغازه شکلات فروشی خود در Galeries Gourmet برآورده کند. او تصمیم می گیرد در یک خشکشویی که متعلق به اسکرابیت حیله گر و سرسپردنش بلیچر است بماند. علی رغم هشدارهای نودل، یتیمی که در اسکرابیت می ماند، ونکای بی سواد با کمال میل قراردادش را امضا می کند، که او را مجبور می‌کند در طول اقامتش هزینه های زیادی بپردازد...

 

عوامل ساخت فیلم وونکا 2023

فیلم Wonka یک فیلم سینمایی در ژانر موزیکال و فانتزی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی پل کینگ است که فیلمنامه آن را با سایمون فارنبی بر اساس داستانی از کینگ ساخته شده است. داستان اصلی ویلی ونکا، شخصیتی در رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی نوشته رولد دال در سال 1964 است که روزهای اولیه او به عنوان یک شکلات ساز را نشان می دهد. در این فیلم تیموتی شالامه در نقش اصلی به همراه بازیگر تازه وارد کالاه لین و گروهی از جمله کیگان مایکل کی، پترسون جوزف، مت لوکاس، متیو بینتون، سالی هاوکینز، روآن اتکینسون، جیم کارتر، تام دیویس، اولیویا کولمن و هیو بازی می کنند. توسعه پس از آن آغاز شد که کمپانی برادران وارنر، که قبلاً اقتباس خود را از رمان 1964 در سال 2005 منتشر کرده بود، حقوق شخصیت اصلی را در اکتبر 2016 به دست آورد و فاش کرد که فیلم wonka به عنوان یک داستان اصلی برای شخصیت وونکا عمل می کند. در می 2021، تیموتی شالامی در نقش Wonka تایید شد و بازیگران مکمل در سپتامبر همان سال معرفی شدند. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2021 در بریتانیا آغاز شد. فیلمبرداری در استودیو برادران وارنر، لیوسدن در واتفورد، و همچنین آکسفورد، لایم رجیس، بات، سنت آلبانز و در سالن رقص ریوولی در کرافتن پارک، لندن انجام شد. آهنگ های اصلی این فیلم توسط نیل هانون ساخته شده است، در حالی که موسیقی اصلی آن توسط جوبی تالبوت ارائه شده است. فیلم Wonka اولین نمایش جهانی خود را در لندن در سالن رویال فستیوال، مرکز ساوت بانک، در 28 نوامبر 2023 داشت و در 8 دسامبر در بریتانیا اکران شد. قرار است در 15 دسامبر 2023 در ایالات متحده اکران شود. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. شالامه در هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب نامزد بهترین بازیگر مرد – موزیکال یا کمدی شد. در این فیلم تیموتی شالامه در نقش ویلی ونکا، مخترع و شکلات ساز مشتاق با رویایی دشوار برای افتتاح مغازه شکلات فروشی خودش، کالین اوبراین در نقش ویلی ونکا جوان، کالاه لین در نقش نودل، دستیار ویلی، کیگان-مایکل کی به عنوان رئیس پلیس و پترسون جوزف در نقش آرتور اسلاگوورث، یک تاجر فاسد و رهبر کارتل شکلات هنرنمایی می کنند. در اکتبر 2016، Warner Bros. Pictures حقوق شخصیت Charlie and the Chocolate Factory (1964) ویلی Wonka را که توسط رولد دال خلق شده بود، با فیلمی در حال توسعه از تهیه کنندگان دیوید هیمن و مایکل سیگل دوباره به دست آورد. در فوریه 2018، اعلام شد که پل کینگ در حال مذاکره برای کارگردانی است. در همان سال، لیست کوتاهی از بازیگران استودیو برای بازی در نقش ویلی وانکا شامل دونالد گلاور، رایان گاسلینگ و ازرا میلر گزارش شد و مشخص شد که این فیلم به عنوان پیش درآمدی برای وقایع چارلی و کارخانه شکلات سازی عمل می کند. در ژانویه 2021، تایید شد که کینگ کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت، که اکنون با عنوان Wonka نامگذاری شده است و گزارش شد که تیموتی شالامه و تام هالند پیشتازان نقش اصلی بودند. به تیموتی شالامی 9 میلیون دلار برای مشارکت او پرداخت شد.  همچنین فاش شد که این فیلم از فیلمنامه ای استفاده خواهد کرد که توسط همکار کینگز پدینگتون 2 (2017) سایمون فارنبی نوشته شده است. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2021 در بریتانیا آغاز شد با سیموس مک گاروی به عنوان فیلمبردار، ناتان کراولی به عنوان طراح تولید، مارک اورسون به عنوان تدوینگر فیلم و لیندی همینگ به عنوان طراح لباس.

 

عملکرد فیلم Wonka 2023

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم وونکا امتیاز تایید 83 درصد را بر اساس نقد 118 منتقد، با میانگین نمره 7.4 از 10 بدست آوردند. برای دانلود فیلم Wonka 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک، بر اساس نقد 37 منتقد، امتیاز 69 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً مطلوب" است. Rotten Tomatoes واکنش های اولیه در رسانه‌های اجتماعی را بیشتر مثبت می دانست، برخی از منتقدان فیلمنامه را مورد انتقاد قرار می‌دهند و برخی دیگر عملکرد شالامه و ارائه فیلم را تحسین می کنند. وب سایت سپس اظهار داشت که این فیلم "احمقانه و سرگرم کننده برای کل خانواده با موسیقی جذاب و طراحی تولید خیره کننده است، حتی اگر برخی از مزیت های موجود در نسخه های قبلی خود را از دست بدهد." دانلود فیلم wonka 2023 به طرفداران تیموتی و فیلم نوستالژیک کارخانه شکلات سازی پیشنهاد میشه. این فیلم در مقایسه با فیلم های پدینگتون و علی رغم «چندین نقد درخشان»، برخی احساس می کردند که وونکا «عناصر تیره تر نسخه‌های قبلی را ندارد».  اجرای شالامه به خاطر آواز خواندنش مورد تحسین و انتقاد قرار گرفت و برخی او را نادرست دانستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.