دانلود فیلم
Children of Men فرزندان بشر

757 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 525124
10
/
7.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Children of Men بدون سانسور با ترجمه فارسی به صورت کامل - فرزندان بشر
دانلود فیلم Children of Men بدون سانسور با ترجمه فارسی به صورت کامل - فرزندان بشر

خلاصه فیلم Children of Men 2023

سال 2027 است، زمانی که فعالیت های انسانی باعث ایجاد یک بوم کشی با اثرات مخرب گسترده بر محیط زیست شده است.  هجده سال ناباروری کامل انسانی، جنگ و افسردگی جهانی، فروپاشی تمدن های بشری را تهدید می کند. بریتانیا به یک دولت پلیسی تبدیل شده است که در آن مهاجران (که به آنها «فرارگران» می گویند) دستگیر و یا زندانی یا اعدام می شوند. هنوز، به عنوان یکی از معدود کشورهای باقیمانده با یک دولت کارآمد، توسط پناهندگانی که از هرج و مرج در کشورهای خود فرار می کنند غرق می شود…

 

عوامل ساخت فیلم فرزندان بشر

فیلم فرزندان بشر (به انگلیسی: Children of Men) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج دیستوپیایی محصول ۲۰۰۶ است به نویسندگی و کارگردانی مشترک آلفونسو کوارون. این فیلمنامه که بر اساس رمان «فرزندان بشر» نوشته پی دی جیمز در سال 1992 ساخته شده است، به پنج نویسنده اختصاص یافته است و کلایو اوون نیز سهمی بی اعتبار داشته است. داستان فیلم در سال 2027 می گذرد، زمانی که دو دهه ناباروری انسانی جامعه را در آستانه فروپاشی قرار داده است. پناهجویان به دنبال پناهگاهی در بریتانیا هستند، جایی که توسط دولت بازداشت و بازگردانده می شوند. اوون نقش کارمند دولتی تئو فارون را بازی می کند که سعی می کند به پناهنده کی (کلر-هوپ آشیتی) کمک کند تا از هرج و مرج فرار کند. در فیلم Children of Men نیز جولیان مور، چیوتل اجیوفور، پم فریس، چارلی هانام و مایکل کین به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم توسط یونیورسال پیکچرز در 22 سپتامبر 2006 در بریتانیا و در 25 دسامبر در ایالات متحده منتشر شد. منتقدان به رابطه بین افتتاحیه کریسمس ایالات متحده و مضامین فیلم یعنی امید، رستگاری و ایمان اشاره کردند. فیلم Children of Men مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به خاطر دستاوردهایش در فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری، کارگردانی هنری و سکانس های اکشن ابتکاری تک شات شناخته شد. این فیلم نامزد سه جایزه اسکار شد: بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین فیلمبرداری و بهترین تدوین. همچنین نامزد سه جایزه بفتا، برنده بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی تولید، و سه جایزه Saturn، برنده بهترین فیلم علمی تخیلی شد. در سال 2016، در میان 100 فیلمی که توسط 117 منتقد سینمایی از سراسر جهان به عنوان بهترین فیلم قرن بیست و یکم شناخته می شوند، سیزدهمین رای گیری شد. گزینه این کتاب توسط Beacon Pictures در سال 1997 به دست آمد. اقتباس از رمان پی دی جیمز در ابتدا توسط پل چارت نوشته شد و بعداً توسط مارک فرگوس و هاوک اوستبی بازنویسی شد. تجربه کاری کارگردان در بریتانیا، او را در معرض "پویش اجتماعی روان بریتانیا" قرار داد و به او بینشی نسبت به تصویر "واقعیت بریتانیایی" داد.

 

عملکرد فیلم Children of Men 2023

فرزندان بشر اولین نمایش جهانی خود را در شصت و سومین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2006 داشت. در 22 سپتامبر 2006، این فیلم با 2.4 میلیون دلار در 368 پرده در رتبه اول در بریتانیا قرار گرفت. این فیلم در یک اکران محدود از 16 سالن در ایالات متحده در 22 دسامبر 2006 شروع به کار کرد و در 5 ژانویه 2007 به بیش از 1200 سالن افزایش یافت. فیلم فرزندان بشر مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 252 منتقد، با میانگین نمره 8.10 از 10، امتیاز تایید 92 درصد را دریافت کرد. برای دانلود فیلم Children of Men 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اجماع انتقادی سایت بیان می کند: «فیلم کودکان مردان در هر سطحی کار می کنند: به عنوان یک فیلم هیجان انگیز تعقیب و گریز خشونت آمیز، یک داستان هشداردهنده خارق العاده، و یک درام انسانی پیچیده درباره جوامعی که در حال مبارزه برای زندگی هستند». دانلود فیلم Children of Men به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد میشه. متاکریتیک به این فیلم نمره 84 از 100، بر اساس 38 بررسی داد که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز به فیلم چهار ستاره از چهار ستاره داد و نوشت: «کوارون به وعده داستان های آینده نگر عمل می کند؛ شخصیت ها لباس های عجیب و غریب نمی پوشند و از ماه دیدن نمی کنند و شهرها توهمات پلاستیکی نیستند. اینجا مطمئناً جهانی است که نه با یک صدای بلند، بلکه با ناله به پایان می رسد و فیلم به عنوان یک هشدار عمل می کند." Manohla Dargis از نیویورک تایمز این فیلم را یک فیلم «هیجان‌انگیز سیاسی با کارگردانی فوق العاده» نامید که در صحنه های تعقیب و گریز طولانی تحسین برانگیز بود. اتان آلتر از فیلم ژورنال بین المللی گفت: «به راحتی یکی از بهترین فیلم های سال است، با صحنه هایی که «با پیچیدگی فنی و زیبایی بصری‌شان شما را خیره می کنند».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.