دانلود فیلم
Rebel Moon: Part One - A Child of Fire ماه سرکش

1475 تعداد بازدید
User 2
10
/
5
AnimeList Rating
User 95126
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Rebel Moon - Part One: A Child of Fire (ماه سرکش 2023) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Rebel Moon - Part One: A Child of Fire (ماه سرکش 2023) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم ماه سرکش 2023

در یک کهکشان دور، دنیای مادر یک امپراتوری نظامی است که توسط قرن ها فتح و جنگ به وجود آمده است. پادشاه کنونی از دختری به نام پرنسس عیسی استقبال می کند که دارای هدیه نادری از شفا و رستاخیز است. این به عنوان نشانه ای از رستگاری برای دنیای مادر تلقی می شود، زیرا خانواده سلطنتی از درگیری خسته شده اند و امیدوارند که عیسی امپراتوری را نه از طریق زور بلکه از طریق شفقت متحد کند. در عوض، عیسی و والدینش در طول تاجگذاری اش در ملاء عام ترور می شوند و بالیساریوس، یک سناتور برجسته، خود را نایب السلطنه اعلام می کند و با حمایت دریاسالار آتیکوس نوبل، یک رهبر نظامی سادیست، فتوحات امپراتوری را تجدید می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Rebel Moon 2023

فیلم ماه سرکش (همچنین به عنوان ماه شورشی - قسمت اول: فرزند آتش شناخته می شود) یک فیلم سینمایی در ژانر اپرای فضایی، حماسی محصول سال 2023 آمریکا به کارگردانی زک اسنایدر بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری کرت جانستاد و شی هاتن نوشته است، بر اساس داستانی که اسنایدر تصور کرده است. گروهی از بازیگران این فیلم شامل سوفیا بوتلا، جیمون هونسو، اد اسکرین، میشل هویسمن، دونا بائه، ری فیشر، چارلی هانام و آنتونی هاپکینز هستند. داستان فیلم در یک کهکشان تخیلی تحت حاکمیت Motherworld است، که در آن ارتش آن، Imperium، یک مستعمره کشاورزی در ماه Veldt را تهدید می کند و کورا، یک سرباز سابق Imperium، در تلاش برای استخدام جنگجویان از سراسر کهکشان برای به خدمت گرفتن می باشد. فیلم Rebel Moon در 15 دسامبر 2023 در ایالات متحده اکران محدودی داشت و در 21 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد. برش تمدید شده برای اکران در اوایل سال 2024 تنظیم شده است، در حالی که دنباله مستقیم آن، Rebel Moon - Part Two: The Scargiver، برای اکران در 19 آوریل 2024 برنامه ریزی شده است. در این فیلم سوفیا بوتلا در نقش کورا، یکی از اعضای سابق Imperium که جنگجویان را از سراسر کهکشان گرد هم می‌آورد تا علیه دنیای مادر بجنگند، جیمون هونسو در نقش تیتوس، ژنرال سابق امپریوم که برای رهبری مبارزه علیه دنیای مادر استخدام شده بود، اد اسکرین در نقش آتیکوس نوبل، دریاسالار و دست راست بالیساریوس، میشل هویسمن در نقش گونار، کشاورز و دوست کورا و دونا بائه در نقش نمسیس، یک استاد شمشیر سایبورگ به ایفای نقش می پردازند. فیلم Rebel Moon از آثار آکیرا کوروساوا، فیلم های جنگ ستارگان و مجلات هوی متال الهام گرفته شده است. اسنایدر همچنین این ایده را به عنوان یک بازی ویدیویی و یک فیلم به شرکت Warner Bros. Pictures "چند بار" مطرح کرد. این پروژه بعداً توسط تهیه کننده اریک نیومن و اسنایدر، ابتدا به عنوان یک سریال تلویزیونی اصلی، قبل از ساخت فیلمی از نتفلیکس، دوباره توسعه یافت.

 

عملکرد فیلم ماه سرکش 2023

فیلمبرداری از 19 آوریل 2022 آغاز شد و اسنایدر اولین تصاویر از مجموعه را در آن روز در توییتر به اشتراک گذاشت. اسنایدر به عنوان فیلمبردار نیز خدمت می کرد. برای دانلود فیلم Rebel Moon 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم تا 2 دسامبر ادامه داشت، با 152 روز فیلمبرداری در کالیفرنیا، تا از 83 میلیون دلار در هزینه های واجد شرایط و مشوق های مالیاتی استفاده کند. فیلم Rebel Moon در 15 دسامبر 2023 در ایالات متحده اکران محدودی داشت، قبل از پخش جریانی آن در 21 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس. اسنایدر فاش کرد که این فیلم علاوه بر برش با درجه بندی اصلی PG-13، دارای یک برش با درجه R خواهد بود که قرار است قبل از The Scargiver اکران شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 22 درصد را بر اساس نقد 117 منتقد، با میانگین نمره 4 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Rebel Moon 2023 به طرفداران ژانر فضایی حماسی با فضا هایی نظیر جنگ ستارگان پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «ماه سرکش نشان می دهد که زک اسنایدر استعداد بصری خود را از دست نداده است، اما شیرینی های چشمی برای جبران خط داستانی متشکل از موضوعات علمی تخیلی و فانتزی کافی نیست.» متاکریتیک، بر اساس نقد 35 منتقد، امتیاز 31 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای «عموماً نامطلوب» است. نقدهای اولیه فیلم عمدتاً منفی بود و سکانس های جهان سازی و اکشن آن را ستایش می کرد، اما داستان سرایی، توسعه شخصیت و ماهیت مشتق آن را نقد می کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-13 00:33:21
    برای افراد زیر 13 سال مناسب هست.ارزش دیدن نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.