دانلود فیلم
Animal حیوان

1044 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 83879
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم هندی Animal 2023 بدون سانسور با زیرنویس فارسی - حیوان
دانلود فیلم هندی Animal 2023 بدون سانسور با زیرنویس فارسی - حیوان

خلاصه داستان فیلم Animal 2023

پسر سرسخت یک صنعت‌گر قدرتمند پس از سال‌ها دوری از کشور، به خانه بازمی‌گردد و عهد می‌کند که انتقام خونینی از کسانی که جان پدرش را تهدید می‌کنند بگیرد...

 

عوامل فیلم حیوان 2023

«سندیپ ردی ونگا» این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای به قلم «سورش باندارو»، «ساراب گوبتا» و «پرانای ردی وانگا» کارگردانی کرده است. چندی از محبوب‌ترین بازیگران بالیوودی نظیر «رانبیر کاپور»، «آنیل کاپور» و «بابی دئول» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. حیوان فیلمی هندی‌زبان است که در سال 2023 میلادی در ژانر جنایی، اکشن و درام تولید و عرضه شده است.

 

نقد و بررسی فیلم Animal 2023

اولین نکته مثبت این فیلم که چشم شما را خواهد گرفت، بازی قدرتمند «رانبیر کاپور» است. این بازیگر به خوبی توانسته در نقش ستاره اکشن فیلم فرو برود و بهترین عملکرد ممکن را از خودش نشان بدهد. ما می‌توانیم او را به عنوان ستاره بعدی اکشن بالیوود بشناسیم، چراکه عملکرد او در چنین نقش‌هایی با این فیلم ثابت شد. 

شاید اصلی‌ترین نکته مثبت فیلم animal، تعادلی باشد که این اثر بین ژانر اکشن و موزیکال ایجاد کرده است. صحنه‌های اکشن و نبردهای هیجان‌انگیز این فیلم با عناصری از خشونت عریان تلفیق شده‌اند و سطح این فیلم را در این حوزه بالا می‌برند. از آن سو صحنه‌های موزیکال با مضامینی از عشق و احساس آتشین گره خورده‌اند و می‌توانند برای بینندگانی که به تماشای صحنه‌های عاشقانه میان شخصیت‌های زن و مرد فیلم علاقه دارند جذاب باشند. به طور کلی این یک فیلم بزرگسالانه است، چراکه صحنه‌های اکشن آن سرشار از خشونت است و صحنه‌های عاشقانه‌اش مضامین بزرگسالانه دارد.

کارگردان این اثر توانسته به شکلی اصیل قصه تکراری این اثر را روایت کند. در سینمای اکشن بالیوود جایی برای محتوای اصیل نیست، اما «سندیپ ردی ونگا» به خوبی نشان داده که شجاعت روایت آن چیزی که به آن عشق می‌ورزد را دارد. او توانسته اثری آمیخته به ژانر اکشن، موزیکال و درام را خلق کند که در طول زمانی حدود سه ساعت و نیم، می‌تواند علاقه‌مندان به این ژانر را سرگرم کند. در نتیجه به جرئت می‌توانیم این فیلم را یکی از بهترین‌های بالیوود در سال 2023 میلادی بدانیم.

روایت اصلی این فیلم درباره رابطه پسر و پدری است که سعی می‌کنند از یکدیگر محافظت کنند. اما قصه این اثر به این موضوع محدود نمی‌شود و احساسات بسیاری نظیر عشق و انتقام را در بر می‌گیرد. موسیقی، طراحی لباس و فیلمنامه طولانی همگی نشان از جسارت کارگردان و تولیدکنندگان این اثر دارند که در هر صحنه، محتوای جدید و اصیلی را پیش روی بینندگانی می‌گذارد که تا پیش از این تجربه‌شان نکرده‌اند.

در هر صورت اگر به فیلم های اکشن هندی با حضور شخصیت اصلی قدرتمند مرد (و اتفاقاً بازی مسحورکننده) علاقه‌مند هستید، این فیلم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، هرچند که زمان طولانی آن ممکن است شما را مجبور کند که آن را به صورت دو قسمتی تماشا کنید.

این فیلم در ژانر بزرگسال تولید شده است و تماشای آن برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود و بهتر است که آن را با خانواده تماشا نکنید، چراکه سرشار از صحنه‌های خشن و بزرگسالانه است. لینک دانلود باکیفیت‌ترین نسخه این فیلم با بهترین زیرنویس فارسی در همین صفحه برای شما قرار داده شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.