دانلود فیلم
Perfect Days روز های خوب

614 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 30691
10
/
7.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Perfect Days (روزهای عالی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم کره ای Perfect Days (روزهای عالی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم روزهای عالی

هیرایاما به عنوان یک تمیزکننده توالت عمومی در توکیو کار می کند. او زندگی ساختار یافته و تشریفاتی خود را هر روز از سپیده دم تکرار می کند و اوقات فراغت خود را به علاقه اش به موسیقی اختصاص می دهد که در ون خود به آن گوش می دهد و از محل کارش می رود و به کتاب هایش که هر شب قبل از خواب می خواند می پردازد. رویاهای او در سکانس های امپرسیونیستی سوسو زننده در پایان هر روز نشان داده می شوند..‌.

 

فیلم Perfect Days

 

عوامل ساخت فیلم Perfect Days

فیلم روزهای عالی (به انگلیسی: Perfect Days) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ویم وندرس، بر اساس فیلمنامه ای توسط وندرس و تاکوما تاکاساکی است. این فیلم که محصول مشترک ژاپن و آلمان است، ترکیبی از چهار داستان کوتاه است و کوجی یاکوشو نقش یک نظافتچی توالت را بازی می کند.
در این فیلم بازیگرانی همچون کوجی یاکوشو در نقش هیرایاما، توکیو ایموتو در نقش تاکاشی و آریسا ناکانو در نقش نیکو هنرنمایی می کنند.
درست پس از کاهش اقدامات احتیاطی بیماری همه گیر، وندرس توسط کوجی یانای برای مشاهده پروژه توالت توکیو به توکیو دعوت شد، پروژه ای که در آن توالت های عمومی ژاپن در 17 مکان در سراسر شیبویا با کمک 16 سازنده دعوت شده از سراسر جهان دوباره طراحی شدند. از وندرس دعوت شد تا نگاهی به منحصر به فرد بودن هر یک از این امکانات بیندازد. در ابتدا، تهیه کنندگان تصور می کردند که وندرس یک فیلم کوتاه یا مجموعه ای از فیلم های کوتاه بر روی این امکانات بسازد، اما او یک فیلم بلند را انتخاب کرد و تاکوما تاکاساکی، یکی از فیلم نامه نویسان، توضیح داد که مفهوم شخصیت هیرایاما برای آنها قلمرو جدیدی به نظر می رسد. این فیلم توسط Master Mind Limited (ژاپن) و Spoon Inc. (ژاپن) با همکاری Wenders Images (آلمان) تولید شده است. این فیلم در بیش از 17 روز در توکیو فیلمبرداری شد.

 

فیلم روزهای عالی

 

عملکرد فیلم روز های خوب

فیلم Perfect Days 2023 برای رقابت برای نخل طلای جشنواره فیلم کن 2023 انتخاب شد، جایی که اولین نمایش جهانی خود را در 25 مه 2023 داشت. همچنین به بیست و هفتمین جشنواره فیلم لیما در بخش تحسین شده دعوت شد، جایی که در 11 اوت 2023 به نمایش درآمد. نمایش های بعدی در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2023 و جشنواره فیلم نیویورک 2023 برگزار شد. Perfect Days در آلمان در 21 دسامبر 2023 توسط DCM و در ژاپن در 22 دسامبر توسط Bitters End منتشر شد. این فیلم در 7 فوریه 2024 در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم Perfect Days 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 150 منتقد، میانگین نمره 8.2 از 10 و امتیاز تایید 96 درصد را بدست آورد. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «روزهای عالی، یک درام جذاب برشی از زندگی با اجرای برجسته کوجی یاکوشو، جواهری بی‌سر و صدا و شناخته نشده به فیلم شناسی قابل قبول ویم وندرس کارگردان و نویسنده می افزاید.» دانلود فیلم Perfect Days 2023 به طرفداران ژانر درام و ژاپن پیشنهاد میشه. در متاکریتیک، بر اساس نقد 37 منتقد امتیاز 80 از 100 است را که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است برای این فیلم ثبت شد. هسین وانگ از FIPRESCI این فیلم را شاهکار مادام العمر ویم وندرس توصیف کرد.
دیتر اسوالد، روزنامه نگار سینمای آلمانی نوشت: «وندرس با خیالی آسوده موفق می شود فیلمی نسبتاً کامل بسازد».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.