دانلود فیلم
Berlin Syndrome سندروم برلین

2104 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Berlin Syndrome
دانلود فیلم Berlin Syndrome

خلاصه فیلم Berlin Syndrome 2017

در برلین، عکاس خونه به دوش استرالیایی کلر با معلم انگلیسی محلی، اندی ملاقات می‌ کند. این دو روز را با هم می گذرانند، سپس در آپارتمان اندی رابطه جنسی دارند. صبح روز بعد، کلر خود را در خانه قفل شده می بیند. پس از بازگشت اندی، او می گوید که فراموش کرده کلیدی برای کلر بگذارد و او یک شب دیگر را بعد از این که دو نفره با هم می رقصند سپری می کند.
روز بعد، کلر متوجه می‌شود که روی شانه‌ اش نوشته meine (در آلمانی به معنای «من») و سیم‌ کارت از روی موبایلش برداشته شده. او در تلاش برای شکستن پنجره‌ها، متوجه می‌شود که پنجره‌ ها دو جداره هستند و با پلکسی گلاس تقویت شده‌ اند. متوجه می شود که دیگر آپارتمان های ساختمان متروکه هستند. وقتی اندی بر می گردد، کلر به او التماس می کند که او را رها کند، اما کلر را وقتی به سر کار می رود به تخت می بندد.
در شام با پدرش، اریش، اندی به او می گوید که با کلر قرار دارد. اریش می پرسد که چه اتفاقی برای دوست دختر قبلی اش ناتالی افتاده است و اندی می گوید که او به کانادا بازگشته است. آن شب، اندی به کلر اجازه دوش گرفتن را می دهد و او یک دسته موی بلوند بلند را در فاضلاب می بیند. اندی به مادر کلر پیام می دهد و خودش را جای او میزند به مادرش اطلاع می دهد که حالش خوب است...

 

عوامل ساخت فیلم Berlin Syndrome 2017

فیلم سندروم برلین یک فیلم در ژانر وحشت، ترسناک روانشناختی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی کیت شورتلند بر اساس فیلمنامه ای از شان گرانت ساخته شده است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته ملانی جوستن در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. این فیلم درباره یک عکاس جوان استرالیایی (ترزا پالمر) است که به آلمان سفر می کند و در آنجا با معلم جوان جذاب انگلیسی (مکس ریملت) آشنا می شود. عکاس که پس از یک شب طوفانی و داغ با او از خواب بیدار می شود، ناگهان توسط معشوق احتمالی اش گروگان گرفته می شود.
کیت شورتلند کارگردان و فیلمنامه نویس استرالیایی است. از آثار معروف کیت شورتلند، کارگردانی فیلم Black Widow 2021 و فیلم Lore 2012 است. او تا به حال برنده 39 جایزه شده و تونسته 24 نامزدی هم در مراسم های معتبر سینمایی بدست بیاره. 
ترزا پالمر بازیگر استرالیایی است که در فیلم هایی نظیر فیلم شاگرد جادوگر 2010 و فیلم Take me home tonight 2011 نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم Berlin Syndrome 2017

فیلم سندروم برلین اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در بیستم ژانویه 2017 داشت و در بیستم آپریل 2017 توسط Entertainment One در استرالیا اکران شد. این فیلم نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد و بسیاری از فضا سازی و بازی های پالمر و ریملت تمجید کردند. این فیلم به طور ملی در باکس آفیس به فروش حدودا ۴۰۰ هزار دلاری رسید. درآمد فیلم Berlin Syndrome 2017 از طریق فروش دی وی دی بیست و دو هزار و ششصد دلار بوده. سندروم برلین به طور ملی با نظرات خوبی مواجه شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 90 نقد این فیلم استرالیایی تونست 76 درصد تایید بگیره. در متاکریتیک این فیلم براساس هفده نقد دارای میانگین نمره 70 از صد است. این فیلم برای دریافت 24 جایزه معتبر سینمایی نامزد شد و یکی از جوایز رو به خانه برد. دانلود فیلم سندروم برلین 2017 به طرفداران فیلم هایی نظیر فیلم Victoria 2015 و فیلم Unknown 2011 پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.