دانلود فیلم
Gun Shy گان شای

2184 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.2K
10
/
4.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gun Shy
دانلود فیلم Gun Shy

خلاصه فیلم Gun Shy 2017

ترک هِنری، یک نوازنده باس بند موسیقی ایه که به تازگی از هم جدا شده اند. او همسر خود را به یک تعطیلات مجلل عجیب و غریب به شیلی می‌ برد. هرچند همسرش توسط گروهی از قایق‌ بازان بدون کشتی که سعی در جمع‌ آوری پول برای خرید یک قایق دارند، ربوده می شود. ترک با وجود اینکه هرگز چیزی چالش‌ بر انگیز را سازماندهی نکرده است، یک ماموریت نجات را آغاز می‌ کند که او را از کوچه پس کوچه‌ های سانتیاگو به جنگل‌های آمریکای جنوبی می‌ برد...

 

عوامل ساخت فیلم گان شای 2017

فیلم Gun Shy یک فیلم در ژانر جنایی، کمدی و اکشن ساخت بریتانیا است. این فیلم در سال 2017 به کارگردانی سایمون وست با بازی آنتونیو باندراس به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی آنتونیو باندراس در نقش ترک هنری، اولگا کوریلنکو در نقش شیلا، بن کورا در نقش خوان کارلوس، مارک دره در نقش بن هاردینگ و ایسلینگ لوفتوس در نقش مریبث هستیم.
سایمون وست کارگردان و تهیه کننده فیلم‌ های سینمایی اکشن هالیوودی اهل بریتانیا است. از آثار برجسته او می‌توان به فیلم‌ هایی نظیر فیلم Tumb Raider 2001 و فیلم بی‌ مصرف‌ ها ۲ اشاره کرد.
آنتونیو باندراس بازیگر و کارگردان اسپانیایی است. او به خاطر فعالیت خود در ژانر های گوناگون فیلم شناخته شده‌ است و جوایز مختلفی از جمله یک جایزه جشنواره فیلم کن و یک جایزه فیلم اروپا، علاوه بر نامزدی جایزه اسکار، جایزه تونی، دو جایزه امی ساعات پر بیننده و پنج جایزه گلدن گلوب دریافت کرده‌ است. آنتونیو باندراس در فیلم‌ هایی چون فیلم The Mask of Zorro 1998، فیلم The Skin I live in 2011 و فیلم Desperado 1995 به ایفای نقش پرداخت.
اولگا کوریلنکو بازیگر و مدل فرانسوی است. وی بیشتر به خاطر بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Hitman 2007 و فیلم ذره ای آرامش ۲۰۰۸ شناخته شده‌ است.

 

عملکرد فیلم Gun Shy 2017

فیلم Gun Shy در هشتم سپتامبر 2017 منتشر شد. فیلم گان شای 2017 با عنوان Salty (نام رمانی که از آن اقتباس شده است) تولید شد اما بعداً عنوان آن به Gun Shy تغییر یافت. بودجه از طریق سرمایه‌گذاری جمعی به دست آمد و فیلم 1.9 میلیون پوند در SyndicateRoom جمع آوری کرد. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز فیلم Gun Shy دارای رتبه تایید 0% بر اساس 11 بررسی و میانگین امتیاز 2.9 از ده است. برای دانلود فیلم Gun Shy 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، فیلم بر اساس نظر پنج منتقد، میانگین وزنی 21 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است. این فیلم در نهایت تنها تونست چیزی کمتر از ۲ هزار و پونصد دلار در گیشه بفروشه. هرچند کاربران وبسایت آی ام دی بی درمورد فیلم Gun Shy 2017 نوشتند: امتیاز پایین آن نا عادلانه است. انتخاب های آنتونیو برای پروژه های سینمایی ممکن است کمی مورد توجه قرار گیرد، اما فیلم Gun Shy یک فیلم بسیار خنده دار بود. این یک ساعت و نیمی از سرگرمی بی‌خطر است. گان شای و بازیگران و عوامل آن قرار نیست هیچ جایزه اسکار را برای این کار ببرند، اما همه چیز به اندازه کافی خوب انجام شد تا بیننده یک تجربه لذت بخش را رقم بزند. دانلود فیلم Gun Shy 2017 به طرفداران کمدی های مهیج پیشنهاد میشه. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۴.۱ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.