دانلود فیلم
Apostasy

2238 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.4K
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Apostasy
دانلود فیلم Apostasy

خلاصه فیلم ارتداد ۲۰۱۷

ایوانا ویتلینگ یهودی، با دو دختر بالغ خود، الکس و لویزا، در اولدهام زندگی می کند. الکس و لویزا نیز از اعضای این دین هستند. الکس که به عنوان باغبان کار می کند، به تازگی هجده ساله شده است و خواهر بزرگترش در کالج تحصیل می کند. الکس از یک بیماری پزشکی رنج می برد که باعث کم خونی می شود. به دلیل اعتقادات مذهبی خود، او قادر به پذیرش انتقال خون در اورژانس پزشکی نبود. دکتر الکس سعی می کند او را متقاعد کند که نظرش را تغییر دهد با این اطمینان که هیچ کس نیازی به دانستن آن ندارد. الکس در دادن کارت راهنمای پزشکی به او تردید دارد.
لوئیزا و الکس در میان جمعیت محلی اردو زبان سعی می کنند تا دین خود رو تبلیغ کنند. لوئیزا پس از قدم زدن با خانواده اش در پارک، با یک تصویر سونوگرافی فاش می کند که باردار است. ایوانا لوئیزا را به خاطر داشتن رابطه جنسی خارج از ازدواج با یک مرد "دنیوی" محکوم می کند. لوئیزا از گروه دینی اخراج می شود و اعلامیه ای در تالار پادشاهی صادر می شود که نشان می دهد او "دیگر یکی از شاهدان یهوه نیست". در نتیجه، خانواده و جامعه مذهبی لویزا تا زمانی که دوباره به ایمان خود بازگردانده نشود، از او دوری می‌کنند. لوئیزا نقل مکان می کند و بزرگان به ایوانا یادآوری می کنند که هر گونه تماس با لویزا فقط باید چیزی باشد که کاملاً ضروری است.

 

عوامل ساخت فیلم Apostasy 2017

فیلم ارتداد یک فیلم درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۱۷ است. این فیلم روایتی در مورد ماجرای شاهدان یهوه است که به کارگردانی و نویسندگی دانیل کوکوتاجلو ساخته شده است. این فیلم در بخش Discovery در جشنواره بین‌ المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ به نمایش در اومد. کوکوتاجلو در مراسم بفتای سال 2019 برای اولین کار برجسته توسط یک نویسنده، کارگردان یا تهیه کننده بریتانیایی نامزد جایزه شد.
دو خواهر در گروهی محکم از شاهدان یهوه در اولدهام بزرگ می شوند. این فیلم به بررسی احساس گناه، عشق، ایمان و همچنین مسائل بین فردی ناشی از تلقین و محیط اقتدارگرایانه این گروه می پردازد.
در این فیلم شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون شیوون فینران، رابرت امس و ساچا پارکینسون هستیم.
کوکوتاجلو کارگردان کم کاری است که بخاطر فیلم ارتداد نامزد یازده جایزه معتبر از جمله بفتا شد.
ساشا پارکینسون در نقش لویزا بیشتر برای بازی در سریال هایی مثل سریال The mile 2014 و سریال Mr Selfridge 2015 و همچنین سریال تحسین شده My mad fat Diary به شهرت رسیده است

 

عملکرد فیلم ارتداد ۲۰۱۷

فیلم Apostasy در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۳۳ نقد تونست ۹۷ درصد تایید بگیره. کاربران سایت آی ام دی بی نیز به این فیلم نمره ۶.۹ از ده دادن. این فیلم یک ساعت و سی و پنج دقیقه ای توانست در باکس آفیس جهانی بیشتر از ۴۳۰ هزار دلار بفروشه. دانلود فیلم ارتداد به دو زبان انگلیسی و اردو هست و نقد های مثبت زیادی برای فیلمنامه و بازی بازیگران دریافت کرد. دانلود فیلم Apostasy 2017 رو به طرفداران فیلم هایی مثل فیلم world apart 2008 و God friended me 2018 پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.