دانلود فیلم
Bombshell: The Hedy Lamarr Story بامب شل

1769 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.9K
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bombshell: The Hedy Lamarr Story
دانلود فیلم Bombshell: The Hedy Lamarr Story

خلاصه فیلم BombShell 2017

این فیلم داستان زندگی لامار را از دوران جوانی اش به عنوان دختر یهودیان اتریشی از شروع بالا رفتن شهرت، حمله نازی ها، عزیمت او به ایالات متحده، شش ازدواج، حرفه بازیگری، اختراعات برجسته، زوال عقل و در گذشت او در سن 85 سالگی در سال 2000 رو روایت میکنه. تمرکز فیلم بر روی خلق مشترک او با جورج آنتیل از فناوری پرش فرکانس است. این فیلم به روابط متفاوت و به ظاهر ناسالم لامار با لوئیس بی. مایر (رئیس استودیو مترو گلدوین مایر)، مکس جاکوبسون (دکتر فیلگود) و کارگردان سیسیل بی. دمیل می پردازد. این فیلم همچنین نشان می‌ دهد که چگونه لامار در پایان زندگی‌ اش بسیار منزوی شد...

 

عوامل ساخت فیلم بامب شل ۲۰۱۷

فیلم Bombshell: The Hedy Lamarr Story (که بیشتر به اختصار فیلم Bombshell نامیده می شود) یک فیلم مستند بیوگرافی ساخت کشور آمریکاست. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی، نویسندگی و تدوین مشترک الکساندرا دین است که از روی زندگی بازیگر و مخترع هدی لامار ساخته شده. این اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ترایبکا 2017 داشت و در بیست و چهارم نوامبر 2017 به نمایش در اومد. این فیلم در می 2018 در مجموعه بیوگرافی PBS American Masters در ایالات متحده پخش شد. فیلم Bombshell از آوریل 2020، در نتفلیکس نیز در دسترس قرار گرفت. الکساندرا دین کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم است که بیشتر برای کارگردانی و ساخت فیلم هایی چون فیلم Bombshell 2017 و فیلم This is paris 2020 و همچنین کارگردانی یکی از قسمت های سریال American Masters شناخته شده.

 

عملکرد فیلم Bombshell 2017

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 81 نقد فیلم Bombshell 2017 نمره 96 درصد تایید گرفته. یکی از کاربران این سایت درمورد Bombshell گفته: مستند فیلم بامب شل الهام بخش و در عین حال غم انگیز است. بامب شل سفر خاص هدی لامار از افسانه هالیوود تا نابغه فناوری شدن است. در سایت متاکریتیک فیلم بامب شل بر اساس ۲۰ نقد امتیاز هفتاد از ۱۰۰ و نشون دهنده بررسی های به کلی مطلوب این فیلم است. 
هالیوود ریپورتر درمورد فیلم بامب شل ۲۰۱۷ می گوید این اولین بار بود که دین بعنوان کارگردان، کار بسیار خوبی را در جمع آوری منابع قدیمی انجام می دهد و صحنه ای را برای شرح زندگی لامار روی صفحه و خارج از صفحه نمایش می دهد. "آنچه که Bombshell رو جذاب می کند، فقط هدیه لامار برای اختراع نیست، بلکه فرد گرایی آتشینی نیز بوده که از زندگی پر حادثه خود پشیمان نبود. این مستند با بودجه ۱.۵ میلیون دلاری ساخته شد و تونست در باکس آفیس جهانی چیزی حدود ۱.۲ میلیون دلار بفروشه. فیلم بامب شل ۲۰۱۷ نامرد دریافت ۱۴ جایزه در مراسم های معتبر سینمایی شد که در نهایت توانست ۸ تا از اونها رو به خونه ببره.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.