دانلود فیلم
Goodbye Christopher Robin خداحافظ کریستوفر رابین

2400 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 28K
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Goodbye Christopher Robin
دانلود فیلم Goodbye Christopher Robin

خلاصه فیلم خداحافظ کریستوفر رابین ۲۰۱۷

در طول جنگ جهانی دوم در سال 1941، آلن الکساندر میلن - که توسط دوستان و خانواده اش بلو نامیده می شد - و همسرش دافنه یک تلگراف ناراحت کننده در خانه خود دریافت کردند. داستان در سال 1916 در طول جنگ جهانی اول با حضور بلو در نبرد سام آغاز می شود. بلو زندگی خود را با دافنه در انگلستان از سر می گیرد. در حالی که از فلاش بک های گاه به گاه تجربیات جنگی خود رنج میکشد و با دافنه صاحب فرزندی می شود. به نظر می رسد که دافنه از زایمان آسیب دیده است. او امیدوار بود یه فرزند دختر داشته باشد و به جای اون حالا با داشتن یک پسر نا امید شده بود...

 

عوامل ساخت فیلم Goodbye Christopher Robin 2017

فیلم خداحافظ کریستوفر رابین (به انگلیسی: Goodbye Christopher Robin) یک فیلم درام، خانوادگی و زندگی‌ نامه‌ ای محصول بریتانیا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ در مورد زندگی خالق وینی پو، A. A. Milne و خانواده‌ اش، به‌ویژه پسرش کریستوفر رابین به نمایش در اومد. کارگردانی Goodbye Christopher Robin 2017 را سیمون کورتیس و نویسندگی آن را فرانک کوترل بویس و سایمون وان بر عهده داشت. در این فیلم شاهد بازی دامنال گلیسون در نقش آلن الکساندر، میلن، مارگو رابی در نقش دافنه میلن، کلی مک دونالد در نقش دایه کریستوفر رابین و دکستر و سانی هایمن در نقش کریستوفر رابین میلن هستیم. 
دونال گیلسون بازیگر ایرلندی است که بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون فیلم Ex Machina 2014، فیلم Frank 2014 و فیلم About Time 2013 شناخته میشه.
مارگو رابی بازیگر استرالیایی نامزد دریافت دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب و پنج جایزه فیلم بفتا بوده‌ است. شهرت رابی با فیلم گرگ وال استریت ۲۱۰۳ رقم خورد و سپس با بازی در نقش‌ های جین پورتر در فیلم افسانه تارزان ۲۰۱۶ و هارلی کوئین در فرنچایز های رسانه‌ ای دنیای توسعه‌ یافته دی‌ سی به شهرت گسترده‌ تری دست یافت. او نقش هارلی کوئین را در فیلم‌ جوخهٔ انتحار ۲۰۱۶، فیلم Birds Of Prey 2020 و فیلم جوخه انتحار 2021 ایفا کرده‌ است.

 

عملکرد فیلم Goodbye Christopher Robin 2017

این فیلم در 29 سپتامبر 2017 در بریتانیا اکران شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و 7.2 میلیون دلار در باکس آفیس فروخت. فیلم Goodbye Christopher Robin 2017 در سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 181 نقد، با میانگین امتیاز 6.2 از 10 تونست 64 درصد تایید بدست بیاره. برای دانلود فیلم Goodbye Christopher Robin 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. منتقدان در مورد فیلم نوشتند: «خداحافظ کریستوفر رابین تلاش می‌ کند تنش زمان جنگ و شگفتی کودکانه را متعادل کند، در نهایت موفق می شود بینش ارزشمندی را در مورد تاریکی که بر خلق یک داستان کلاسیک کودکانه سایه می‌اندازد، ارائه دهد.» در متاکریتیک، این فیلم دارای معدل 54 از 100، بر اساس نظر 28 منتقد است. دانلود فیلم Goodbye Christopher Robin 2017 به طرفداران فیلم هایی با زمینه کلاسیک و خانوادگی توصیه میشه. این فیلم در سایت آی ام دی بی نمره خوب ۷.۱ از ده رو به خودش اختصاص داده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.