دانلود فیلم
Jolly LLB 2

2152 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26K
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jolly LLB 2
دانلود فیلم Jolly LLB 2

خلاصه فیلم Jolly llb 2

جولی میشرا یک وکیل مستقر در لاکنو است که با همسرش پوشپا و پسرش زندگی میکند. او با وجود وکالت، به عنوان دستیار ساده یکی از مشهور ترین وکلای لاکنو، آقای رضوی، که پدرش سی سال به عنوان دستیار برای او کار کرده بود، کار می کند. او یک پسر باهوش است و رویای اتاق وکالت خود را دارد. جولی به دنبال تهیه پول برای دفتر خود، به بیوه‌ ای به نام حنا قاسم دروغ می‌ گوید و به او می‌گوید که آقای رضوی پرونده او را خواهد گرفت و هزینه آن 200000 روپیه است. وقتی حنا متوجه می شود که جولی به او دروغ گفته است، خودکشی می کند...

 

عوامل ساخت فیلم هندی جولی LL.B 2

فیلم ایالت در برابر جولی LL.B 2 که بیشتر با نام فیلم Jolly LL.B 2 شناخته می شود، یک فیلم کمدی سیاه ساخت کشور هند به زبان هندی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی Subhash Kapoor است. آکشی کومار نقش شخصیت اصلی جاگدیشوار میشرا را بازی می کند که جایگزین ارشد وارسی بازیگر اصلی فیلم در سال 2013 می شود، در حالی که هوما قریشی، آنو کاپور و کومود میشرا و همچنین ساوراب شوکلا که نقش خود را از نسخه اصلی سال 2013 بازی می‌ کند، بازی می‌ کنند. این فیلم در لاکنو ساخته شده است، داستان یک وکیل را دنبال می کند که با یک پرونده علیه یک وکیل بی رحم و قدرتمند مبارزه می کند تا عدالت را برای قربانی متوفی یک برخورد ساختگی شامل یک افسر پلیس فاسد برقرار کند.

 

عملکرد فیلم Jolly LL.B. 2

فیلم Jolly LL.B. 2 در دهم فوریه 2017 در سر تا سر جهان افتتاح شد و با سرمایه گذاری 450 میلیون روپیه ای (5.6 میلیون دلار آمریکا)، 2 میلیارد روپیه (25 میلیون دلار آمریکا) در دنیا درآمد کسب کرد تا به یک موفقیت بزرگ چه در زمینه انتقادی و چه در زمینه تجاری تبدیل شود. فیلم Jolly LL.B. 2 برای نوشتن و اجرا توسط سوباش کاپور و همچنین اجرای آکشای کومار، شوکلا و آنو کاپور و همچنین میشا ستایش و تحسین شد. سومین قسمت از این فرنچایز برنامه ریزی شده است که آکشای کومار، ارشد وارسی و ساوراب شوکلا در نقش های کلیدی باز خواهند گشت. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 13 منتقد فیلم Jolly LL.B. 2 موفق به دریافت امتیاز 69 درصد محبوبیت و تایید شد. مخاطبان وب سایت آی ام دی بی درمورد فیلم Jolly LL.B. 2 نوشتند: بازیگری - آکشی کومار درخشان است. او در اینجا پر از احساسات متنوع است، او خنده دار، احساسی و گهگاهی تند است. آنو کاپور مثل همیشه درخشان است، اما هنوز شاهد اجرای ضعیف او مانند ساوراب شوکلا هستیم. دیگر بازیگران ستاره بسیار تاثیرگذار هستند. این فیلم هندی در وب سایت آی ام دی بی نمره 7.2 از ده رو گرفته و مخاطبین سایت دانلود فیلم Jolly LL.B. 2 رو بار ها پیشنهاد کردند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.