دانلود فیلم
Kill Switch کلید کشتار

2078 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kill Switch
دانلود فیلم Kill Switch

خلاصه فیلم کلید کشتار 2017

در آینده ای نزدیک، ویل پورتر، فیزیکدان و خلبان سابق ناسا توسط Alterplex، یک شرکت برق که یک برج عظیم ساخته است که از انرژی کوانتومی نامحدود استفاده می کند، استخدام می شود. در ادامه جهان آینه ای زمین را که به آن "پژواک" می گویند، نابود می کند. ناهنجاری‌های گرانشی عجیب و مرگ های غیرقابل توضیح در دنیای The Echo اتفاق می افتد که برج را مقصر می دانند، زیرا از آن دنیا انرژی می گیرد. قرار بود هیچ حیاتی در آنجا وجود نداشته باشد، اما به دلیل یک نقص، دستگاه یک آینه واقعی زمین پر از زندگی ایجاد کرد و اکنون هر دو زمین با نابودی روبرو هستند، مگر اینکه یکی از آنها در کمتر از یک روز نابود شود...

 

عوامل ساخت فیلم Kill switch 2017

فیلم کلید کشتار (همچنین با نام فیلم Redivider نیز شناخته می شود) یک فیلم در ژانر علمی تخیلی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی تیم اسمیت در اولین کارگردانی خود، بر اساس فیلمنامه‌ای از چارلی کیندینگر و امید نوشین است. بازیگران چون دن استیونز در نقش ویل پورتر، برنیس مارلوه در نقش ابیگیل ووس، تایگو گرناند در نقش مایکل، چاریتی ویکفیلد در نقش میا پورتر و بس کایزر در نقش بکتمن در فیلم Kill switch 2017 ایفای نقش می کنند.
دن استیونز یک هنرپیشه اهل بریتانیا است که عمدتا به خاطر بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Cobbler 2014، فیلم Marshall 2017، فیلم شب در موزه: راز مقبره و فیلم دیو و دلبر شناخته می شود. او همچنین پس از ایفای نقش «متیو کرالی» در سریال Downtown Abbey به شهرت زیادی رسید.
برنیس مارلو هنرپیشه اهل فرانسه است. او از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.از فیلم هایی که برنیس مارلو در آن نقش داشته است، می‌توان به فیلم Skyfall 2012 جیمز باند و فیلم شادی هرگز به تنهایی نمی آید اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم کلید کشتار 2017

این فیلم در تاریخ شونزدهم جون 2017 توسط سابان فیلمز منتشر شد. فیلم کلید کشتار 2017 در مجموع بیشتر از 163 هزار دلار در باکس آفیس سرتاسر جهان فروش کرد. فروش نسخه های DVD/Blu-ray آن به 140 هزار دلار رسید. برای دانلود فیلم Kill switch 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نظر 22 منتقد، میانگین نمره 4.5 از ده و امتیاز تایید 9‌ درصد است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس 8 نقد دارای میانگین نمره 31 از 100 است که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است. از نظر برخی مخاطبان imdb این فیلم علمی تخیلی مستقل دانمارکی بسیار شگفت انگیز است که مطمئنا بی عیب نیست، برخی از عناصر به خوبی سایرین کار نمی کنند، اما در کل این فیلم بسیار خوب ساخته شده است و مطمئناً بسیاری از تلاش های مشابه هالیوود را در مقایسه با ما شرمنده می کند. دانلود فیلم Kill switch 2017 به طرفداران ژانر علمی تخیلی پیشنهاد میشه. هرچند که به صورت میانگین فیلم کلید کشتار 2017 در وب‌ سایت آی ام دی بی نمره 4.7 از ده رو گرفته.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.