دانلود فیلم
Accident

1838 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.1K
10
/
3.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Accident
دانلود فیلم Accident

خلاصه فیلم Accident 2017

فیلم تصادف زمانی شروع می شود که دو دوست کارولین (هایوارد) و جس (شیلدکنشت) برنامه رفتن به یک جشنواره موسیقی رو می ریزن. کارولین قصد داره جس رو با دوستان دیگه اش غافلگیر کند. در نهایت هر دو اون ها سوار ماشین فرد (کیوگ) و توماس (آریسون) می شوند. شرایط آب و هوا طوفانی و افتضاح می شه و سرانجام تصادف وحشتناکی رخ میده. کمی بعد دختران خودشون رو وارونه داخل ماشینی در ته دره گیر افتاده پیدا می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم تصادف ۲۰۱۷

فیلم Accident فیلمی در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که محصول مشترک فرانسه و آفریقای جنوبی سال ۲۰۱۷ است. این فیلم توسط دن تندوسکی کارگردانی و نویسندگی شده است. از بازیگران این فیلم میشه به استفانی شیلدکنشت، رکسان هیوارد، تایرون کیوگ، کینان آریسون و کارل تانینگ اشاره کرد. 
فیلم تصادف 2017 داستان گروهی از جوانان رو روایت می کند که در راه رفتن به کنسرت هستند اما درگیر یک تصادف رانندگی شیطانی می شوند. آیا کسی از اون جمع زنده خواهد ماند؟
دن تندوسکی کارگردان، نویسنده و بازیگر نسبتا کم کاری است. از کار های او می توان به فیلم The da vinci code 2006 و فیلم کوتاه Sounds of violence 2012 اشاره کرد.
رکسان هیوارد در نقش کارولین، بازیگر و کارگردان آفریقایی تبار است. او در سریال Saint & strangers 2015 و سریال Dominion 2014 نقش آفرینی کرده. 
کارل تانینگ در نقش مکسیم بازیگر آفریقایی است که برای بازی در سریال Outlander و همچنین سریال Black Sails معروف و شناخته شد. از کار های موفق دیگر او می توان به فیلم Dredd اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Accident 2017

فیلم تصادف در اول دسامبر سال ۲۰۱۷ در کشور آفریقای جنوبی به روی پرده های سینما رفت‌. این فیلم توسط ۴۸ درصد از کاربران گوگل پسندیده شده. همچنین کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره ضعیف ۳.۳ از ده رو به این فیلم دادند. منتقدان از این فیلم به عنوان یک فیلم بدون پلات و طرح یاد می کنند. در این فیلم خبری از رشد شخصیتی و بازی خوب بازیگران نیست. کارگردانی فیلم بار ها نقطه ضعف های خودش رو به رخ بینندگان فیلم کشیده. فیلم نامه کاری می کند که در فیلمی ناراحت کننده و غم انگیز خنده بیننده در بیاد. خبری از دیالوگ های خوب نیست. ساختن این فیلم به نظر تصادفی می آید! دانلود فیلم Accident 2017 و تماشای اون خیلی پیشنهاد نمیشه مگر اینکه به این سبک فیلم علاقم داشته باشید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.