دانلود فیلم
Beyond the Clouds فراتر از ابر ها

1772 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.5K
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beyond the Clouds
دانلود فیلم Beyond the Clouds

خلاصه فیلم Beyond the Clouds 2017

فیلم با عامر (با بازی ایشان خطیر) شروع می شود. مرد جوانی که در زیر یک پل جاده ای زندگی می کند که در آن خانواده های فقیر زیادی زندگی می کنند، دوچرخه را به دست می گیرد و یک سری مواد مخدر را در سراسر شهر حمل می کند. وقتی پلیس عامر را که به محل کار لباسشویی خواهر عامر، تارا (مالاویکا موهانان) تعقیب می کند، عامر به سختی سر در پنهان شدن می کنه و موفق میشه. تارا با کمک یک همکار مرد بزرگتر آکشی (گوتام گوس) برادرش و مواد مخدرش را پنهان می کند. اما در ذهن آکشی، کمک او به این معنی است که تاارا اکنون به نحوی وابسته به او است. آکشی به تارا نزدیک می شود، اما تارا با ضربه زدن به سرش با سنگ از خود دفاع می کند.
تاآرا خود را در معرض حبس ابد می بیند، مگر اینکه آکشی بهبود یابد و بتواند او را متقاعد کرد که نقش خود را در این حادثه اعتراف کند. اما آکشی اگر چه به هوش می آید، اما نمی تواند صحبت کند. تارا و عامر هر دو در موقعیت نا امید خود از طریق ارتباط با کودکان دیگر امید پیدا می کنند. تارا با چوتو، فرزند یک زندانی بیمار، دوست می شود، در حالی که عامر در ابتدا به فروش دختر بزرگ آکشی به یک فاحشه خانه محلی فکر می کند. اما در نهایت با اکراه با مادر و دو دختر آکشی گرم می شود...

 

عوامل ساخت فیلم فراتر از ابر ها

فیلم فراتر از ابر ها (به انگلیسی: Beyond the Clouds) یک فیلم درام ساخت کشور هند و ایران است که به زبان هندی ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی است که توسط استودیو زی تولید شده است. در این فیلم، ایشان خاتر، بازیگر نقش اول امیر، یک قاچاقچی خیابانی و فروشنده مواد مخدر در شهر بمبئی، و مالاویکا موهانان در نقش تارا، خواهر امیر، ایفای نقش می کنند. او برای یک تاجر دوور آکشی (Gautam Ghose) کار می کند. داستان فیلم حول پیوند بین خواهر و برادر متمرکز است، برداشتی از روابط انسانی به طور کلی. زمانی که تارا به خاطر جنایتی که امیر مرتکب شده است، به زندان می‌افتد که محور اصلی فیلم را تشکیل می‌ دهد، پیوند خواهر و برادر مورد آزمایش قرار می‌ گیرد. این فیلم نسخه بزرگسالی از بچه های بهشت (۱۳۷۶) به کارگردانی مجید مجیدی است.
مجید مجیدی کارگردان، فیلمنامه نویس و هنرپیشه ایرانی است. او با فیلم بچه های آسمان جزو پنج نامزد نهایی دریافت بهترین فیلم خارجی زبان اسکار 1999 بود. او نخستین کارگردان ایرانی ای است که نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

 

عملکرد فیلم Beyond the clouds 2017

این فیلم برای اولین بار در جشنواره های بین المللی فیلم بین اکتبر 2017 تا فوریه 2018. در جشنواره بین المللی فیلم هند در 20 نوامبر 2017 به نمایش درآمد. فیلم فراتر از ابرها دومین همکاری مجید مجیدی و آهنگساز موسیقی A.R.Rhman بعد از محمد: رسول خدا 2015 است.
این فیلم در بیستم آوریل سال 2018 در هند اکران شد و بازخورد های کلی آن مثبت بود. این فیلم به دلیل بازی شخصیت های اصلی و فیلمبرداری مورد تحسین قرار گرفت، اما به دلیل کارگردانی، موسیقی فیلم و خط داستانی قابل پیش بینی مورد انتقاد های زیادی قرار گرفت. فیلم Beyond the clouds در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 20 نقد امتیاز 55 درصد تایید رو گرفت. دانلود فیلم Beyond the clouds 2017 و تماشای اون برای طرفداران فیلم بچه های آسمان او واجب و لذت بخش خواهد بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.