دانلود فیلم
Daddy بابا

1972 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.1K
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Daddy
دانلود فیلم Daddy

خلاصه فیلم Daddy 2017

در دهه 1960 و اواخر دهه 1970، زمانی که کارخانه‌های نساجی بمبئی یکی پس از دیگری تعطیل می‌ شدند، بسیاری از جوانان بیکار، از جمله آرون گاولی (آرجون رامپال) با اصرار دوستانش، راما نایک (راجش شرینگارپور) و بابو، به قمار ماتکا متوسل شدند. رشیم (آناند اینگاله)، تا کمی پول به دست آورند و باند خود را تشکیل دهند. با این حال، به زودی، گاولی خود را در دام گرداب جنایت می بیند که پس از ارتکاب یک قتل، زیر پر و بال های مقصود بهایی قرار می گیرد. علاوه بر این، برخورد ایدئولوژی‌ ها و بازی‌ های قدرت، آنها را علیه یکدیگر قرار می‌ دهد. در همین حال، گاولی با معشوقه‌ اش زبیده مجاور (آیشواریا راجش) ازدواج می‌ کند که او را ترغیب می‌ کند تا حرفه مبهم خودش رو بیخیال بشه. تقریباً تصمیمش را می گیرد که پاک شود. اما وقتی راما در یک برخورد وحشیانه پلیس کشته می شود همه چی سرنوشت دیگری را براش می سازد...

 

عوامل ساخت فیلم هندی بابا 2817

فیلم بابا ۲۰۱۷ یک فیلم در ژانر های درام، جنایی و سیاسی هندی است. این فیلم در سال 2017 به نویسندگی و کارگردانی آشیم اهلوالیا به نمایش در اومده است. آرجون رامپال در این فیلم نقش آفرینی می‌کند که یکی از نویسندگان و تهیه‌کننده‌ های این فیلم نیز است و آرون گاولی، گانگستریه که تبدیل به سیاستمدار میشه. این فیلم همچنین آیشواریا راجش را در نقش اصلی بازی می‌کند. تیزر رسمی این فیلم در اول دسامبر 2016 منتشر شد. فیلم Daddy ۲۰۱۷ توسط Kundalini Entertainment و Karta Entertainment ارائه شده است.
آشیم اهلوالیا متولد سال ۱۹۷۲ بمبئی، کارگردان و فیلمنامه نویس هندی است. او اولین کارگردانی خودش رو با مستند John & Jane  2005 آغاز کرد. این مستند در جشنواره بین المللی فیلم برلین حضور داشت و جایزه ملی فیلم رو هم در سال ۲۰۰۵ از آن خودش کرد. آشیم اهلوالیا برای کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Miss Lovely 2012 و فیلم Events in a cloud Chamber 2016 به شهرت رسید. 
آرجون رامپال در نقش آرون بازیگر و مدل هندی است. او در رسانه ها به عنوان بازیگر همه کاره و مشهور هند یاد میشه. او همچنین در سال ۲۰۱۲ لقب مطلوب ترین مرد هند رو در روزنامه ایندیا تایمز بدست اورد. او در فیلم هایی نظیر فیلم ام شانتی ام ۲۰۰۷ و فیلم House Full 2010 نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم Daddy 2017

این فیلم در هشتم سپتامبر 2017 در سر تا سر جهان اکران شد، با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد هر چند که با 15 کرور فروش در باکس افیس سراسر جهان در مقابل بودجه 21 کرور، یک شکست در گیشه اعلام شد. مخاطبان فیلم در سایت آی ام دی بی به مخاطبان هندی خرده گرفتند و این فیلم رو لایق یک موفقیت در گیشه میدونن. فیلم Daddy 2017 یک فیلم هندی خوب و واقع گرایانه است. موسیقی پس زمینه خوب و بازیگری در خور همه اینا رو در کنار دیالوگ های عالی تصور کنید. دانلود فیلم Daddy 2017 به طرفداران بالیوود و حتی فراتر از اون هم پیشنهاد شده. این فیلم درام جنایی و به نمایش گذاشتن روند تبدیل یک سیاستمدار به یک گانگستر برای هر کسی میتونه جذاب باشه. فیلم Daddy 2017 اونقدری که باید دیده نشد و از کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره ۶.۴ از ده رو گرفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.