دانلود فیلم
Furious خشمگین

1878 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.6K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Legenda o Kolovrate
دانلود فیلم Legenda o Kolovrate

خلاصه فیلم Legenda o kolovrate 2017

داستان بر اساس افسانه بوگاتیر Evpaty Kolovrat است. در مقدمه، یک ایوپاتی جوان در پی نبرد رودخانه کالکا (1223) توسط گروهی از مغول ها محاصره میشه و ولش میکنن تا بمیره. نستیا، همسرش، به دلیل استفاده دو گانه از دو شمشیر در یک حرکت دایره‌ای، بهش نام مستعار خود را کولورات "چرخ چرخان" داده است. در زمان حال، در سال 1236، اوپاتی یک شوالیه در خدمت شاهزاده یوری ریازان است. ارتش مغول به رهبری نوه چنگیز خان، باتو خان، بار دیگر در سال 1237 به ریازان نزدیک شد. شاهزاده فدور با هشدار نسبت به نزدیک شدن آنها، گروهی از فرستادگان از جمله اوپاتی را برای مذاکره با خان رهبری می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Furious 2017

فیلم خشمگین، همچنین به عنوان فیلم افسانه کولورات شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن حماسی روسی محصول سال ۲۰۱۷ است. این فیلم به کارگردانی فازیف‌ ژانیک ساخته شد. در این فیلم بازیگر تازه وارد ایلیا مالاکوف در نقش ایوپاتی کولوورات، دیوید ملکونیان در نقش ایوپاتی جوان، پولینا چرنیشووا در نقش نستیا، دایانا پنتوویچ در نقش نستیای جوان و الکسی سربریاکوف در نقش شاهزاده یوری ریازان به ایفای نقش می پردازند.  
طرح بر اساس داستان نابودی ریازان، افسانه ای در مورد محاصره ریازان توسط مغول ها، که در سال 1237 به روسیه باستان نزدیک شد، با محوریت شوالیه قرون وسطایی Evpaty Kolovrat است.
جانیک فایزیف کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس ازبک و روسی است. او در ساخت فیلم های ماجراجویی تاریخی تخصص دارد.  جانیک فایزیف کارگردانی The Turkish Gambit 2005 و Legend of Kolovrat و تهیه‌کنندگی آدمیرال ۲۰۰۸ را برعهده داشته است.

 

عملکرد فیلم خشمگین 2017

فیلم Furious توسط Central Partnership در سی ام نوامبر 2017 در سینما های روسیه به روی پرده رفت. فیلم Legenda o kolovrate 2017 با بودجه 360 میلیون روبلی چیزی حدود ۵.۶ میلیون دلاری ساخته شد. این فیلمدر باکس آفیس عملکرد موفقی داشت و در روز اکرانش 30 میلیون روبل و در نهایت تونست در گیشه بین المللی چیزی بیشتر از ۱۰.۷ میلیون دلار به فروش برسه. به نقل از منتقدان فیلم خشمگین ۲۰۱۷ مملو از تصاویر خیره کننده است. این درام اکشن ماجراجویی روسی به زیبایی فیلمبرداری شده است، با تصاویر و عکاسی باورنکردنی ساعاتی لذت بخش بهتون میده. منتقد آی ام دی بی درمورد فیلم Furious 2017 نوشت: از شخصیت ها و عنصر بقای فیلم لذت بردم. ایلیا مالاکوف در نقش کولورات کار فوق العاده ای انجام داد، مرد جوانی که هر بار که از خواب بیدار می شود فکر می کند دوباره 13 ساله می شود, به دلیل صدمه به سر در زمانی که فقط 13 سال داشت. همه شخصیت ها دوست داشتنی بودند و بازیگران واقعاً خوب بودند. درد، رنج، شادی، شکست و عزم آنها را احساس کردم. دانلود فیلم Furious 2017 به طرفداران ژانر اکشن تاریخی پیشنهاد ویژه می شود. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۱ از ده رو دادن. برای دانلود فیلم خشمگین ۲۰۱۷ به بالای صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.