دانلود فیلم
Satyameva Jayate حقیقت تنها راه پیروزی است

1800 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7.6K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Satyameva Jayate
دانلود فیلم Satyameva Jayate

خلاصه داستان فیلم Satyameva Jayate

فیلمی که با نام ( حقیقت تنها راه پیروزی است ) شناخته می شود، قصد دارد زندگی فردی را نشان دهد که به عنوان یک افسر پلیس شناخته می شود. این افسر پلیس که در فیلم Satyameva Jayate ، شیوانش نام دارد، برای ماموریتی در نظر گرفته شده و باید این ماموریت را به خوبی به سرانجام برساند. 

او باید فردی  قاتل که ویرا نام دارد و به راحتی در سطح شهر زندگی می کند را دستگیر کند. ماموریت او شاید به نظر ساده برسد، اما در پس از این سادگی، طوفانی نهفته است که نمی توان در ابتدای داستان، آن را حدس زد. 

این قاتل، قتل های زیادی را انجام داده و پلیس های فاسد را از بین می برد تا حداقل این دنیا جای بهتری برای زندگی کردن شود؛ حتی اگر خود او، از این شرایط سهم چندانی نداشته باشد. جذابیت ماجرا اینجا است که در Satyameva Jayate، این قاتل و همچنین پلیس صادقی که ماموریت دارد او را دستگیر کند، دشمنی مشترک دارند. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این قاتل، پلیس های نالایق و فاسد را از راه سوزاندن و به آتش کشیدن، می کشد. قانون، مسئله ای است که راه این پلیس خوب و همچنین قاتل را برای پیدا کردن دشمن شان، با خطی باریک، از هم جدا می کند!

 

فیلم Satyameva Jayate

این فیلم به کارگردانی میلاپ زاوری ( Milap Zaveri )، در ژانر های جنایی، درام، اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است. می توان از Arash Shukla، Azb Dahal، آیشا شارما ( Aisha Sharma )، امروتا خانویلکار ( Amruta Khanvilkar )، جان آبراهام ( john abraham )، آمیت چاودهاری ( Amit Chaudhary ) و مانجو باجپایی ( manoj bajpayee ) به عنوان برخی از بازیگران یا ستارگان Satyameva Jayate نام برد.

 میلاپ زاوری، به عنوان نویسنده این فیلم درام جنایی که محصولی از کشور هندوستان است هم شناخته می شود. حقیقت تنها راه پیروزی است، به زبان هندی ساخته شده است. این فیلم اکشن و هیجان انگیز، می توان هیجان مخاطبان را برانگیزد. 

حقیقت تنها راه پیروزی است، در 140 دقیقه خلاصه شده است. تاریخ انتشار Satyameva Jayate مربوط به سال 2018 می شود. این فیلم اکشن دارای صحنه های جذابی است که می تواند بسیاری از بینندگان را به خود خیره کند. 

 

نقد فیلم Satyameva Jayate

اگر طرفدار فیلم هایی هستید که بخش های اکشن زیادی را در خود، به صورتی جای داده که جذابیت آن را پایین نمی آورد، می توانید حقیقت تنها راه پیروزی است را تماشا کنید. حقیقت تنها راه پیروزی است، با آنکه در ظاهر، بسیار جذاب به نظر می رسد، اما نتوانسته نظر بینندگان زیادی را نسبت به خود جلب کند و پوینت های مثبت را از آن ها دریافت کند. 

برخی از صحنه های آن، بیش از حد اغراق آمیز به نظر می رسند و بسیار برجسته هستند؛ در صورتی که لازم نبود آن بخش، تا این حد بولد شود. Satyameva Jayate توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB از 10 امتیاز، نمره 5.7 را کسب کند که می توان آن را نسبتا مناسب دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.