دانلود سریال
The Sopranos

9711 تعداد بازدید
User 8
10
/
9.62
AnimeList Rating
User 414K
10
/
9.2
IMDB Rating
86
/
86
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Sopranos
دانلود سریال The Sopranos

خلاصه داستان سریال Die Sopranos

داستان این مجموعه به زندگی فردی می پردازد که رئیس مافیا در خانواده اش است و در واقع اعضای خانواده، همچون زیر گروه های او هستند. این فرد در سریال Die Sopranos، آنتونی سوپرانو نام دارد؛ داستان این مجموعه، زندگی او و همچنین خانواده اش را روایت می کند. آنتونی به همراه خانواده اش که ایتالیایی هستند، در نیو جرسی زندگی می کند. این فرد دارای شخصیتی است که در خانواده بسیار مهربان و دلسوز بوده و در بیرون از خانه، فردی جنایتکار و سنگدل است که به عنوان یک بیمار روانی شناخته می شود. 

 

بیماری روانی در سریال

این فرد، رئیس خلافکاران گروه مافیا در نیو جرسی هم هست. آنتونی سوپرانو در زندگی اش با چالش های کوچک و بزرگی دست و پنجه نرم می کند و همیشه در تقابل میان آن ها قرار می گیرد. او اغلب اوقات با همکارانش سر ستیز داشته و با رقبای خود درگیری های زیادی دارد. 

در پی این مسائل در سریال Die Sopranos است که رئیس مافیا در نیو جرسی و حتی نیویورک آمریکا، با مشکلات روانی بسیاری مواجه می شود. همین اتفاقات سبب شد او در مسیری قرار بگیرد که به یک روان پزشک برای معالجه اش نیاز پیدا کند. 

 

سريال Die Sopranos

David Chase فردی است که به عنوان خالق و کارگردان این مجموعه تلویزیونی در ژانر های جنایی و درام شناخته می شود. می توان بزرگ ترین و بهترین مجموعه کاری این کارگردان را همین سریال دانست که در کارنامه کاری او ثبت شده است. 

از آنجایی که در ساخت بیشتر سریال های آمریکایی از چندین کارگردان استفاده می شود، این فرد هم به تنهایی، کارگردانی و خلق کل داستان را بر عهده ندارد؛ او بخشی از کار را به عهده گرفت. Die Sopranos در زبان های انگلیسی، روسی و ایتالیایی تولید شده است.

می توان از James Gandolfini، Michael Imperioli، Edie Falco و Lorraine Bracco به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه نام برد. سال 1999 بود که اولین قسمت از این مجموعه 6 فصلی روی شبکه قرار گرفته و منتشر شد. هر فصل از این سریال دارای 13 قسمت است، به جز فصل آخر که 21 قسمت را در خود جای داد. 

هر قسمت از این 99 قسمت، در یک ساعت خلاصه شده و بسیاری از سکانس ها را برای بینندگان به نمایش گذاشته اند. شبکه اچ بی او (HBO) آمریکا وظیفه پخش Die Sopranos را از سال 1999 تا سال 2007، در هر شش فصل به عهده داشت. 

 

نقد سریال Die Sopranos

بهتر است این مجموعه جنایی را در حضور خانواده تان تماشا نکنید. در این سریال با صحنه هایی مواجه می شوید که حتی ممکن است فکر آنکه امکان داشته باشد در این بخش ها، چنین صحنه هایی نشان داده شوند هم به ذهن تان خطور نکند. می توان از کشتن و کشته شدن های پی در پی که با نهایت بی رحمی انجام می شود، به عنوان یکی از صحنه های دور از ذهن نام برد.

 برای تماشای Die Sopranos، ابتدا باید بپذیرید که مافیا، قتل، جرم و جنایت، اعتیاد، بیماری و... در کل جهان وجود دارد و ممکن است روزی خودتان هم در زنجیره ای از این مصداق قرار بگیرید! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-12-25 21:01:02
    مستر پیس
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1400-06-17 03:05:59
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    آخرش خوب نبود... دوس داشتم تونی بمیره... همه رو کشت خودش زنده موند.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.