دانلود سریال
The Gift عطیه

با زیرنویس فارسی چسبیده
4149 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 23K
10
/
7.0
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Atiye با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
دانلود سریال Atiye با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

خلاصه داستان سریال The Gift

مجموعه موهبت که با نام عطیه هم شناخته می شود، زندگی دختری به نام عطیه را روایت می کند که پس از سفرش به استانبول، به حقایق جالبی می رسد. عطیه که در سریال The Gift دختری جوان بوده و یک نقاش بسیار حرفه ای و زیبا رو به حساب می آید، به همراه معشوق یا همان نامزد خود که اوزان نام دارد، در ترکیه زندگی می کند. آن ها زندگی پر از شادی و خوشحالی، به همراه لحظات بسیار خوب دارند. همه چیز به خوبی پیش می رود تا آنکه عطیه، مکانی باستانی به نام گوبکلی تپه را پیدا می کند و به آنجا می رود. 

 

رازی بزرگ در مکان تاریخی

این مکان تاریخی، یکی از معابد بسیار قدیمی جهان است که راز بسیار مهمی را درون خود جای داده است. اگر این راز فاش شود، زندگی عطیه از این رو به آن رو می شود. اورهان در سریال The Gift، به عنوان یک باستان شناس شناخته می شود که پرده از این راز برداشته و ارتباط گذشته عطیه با حالت عرفانی این معبد قدیمی و راز درون آن را مشخص می کند. 

اورهان به عنوان یکی از افرادی شناخته می شود که در گذشته با پدر عطیه دوست بوده است. وقتی اورهان نماد مهمی که در معبد قرار داشته را کشف کرده و آن را به عطیه نشان می دهد، عطیه تصمیم می گیرد به دنبال گذشته خود برود. 

 

سریال The Gift

این مجموعه در ژانر های درام، فانتزی، هیجان انگیز، اسرار آمیز، راز آلود و علمی تخیلی ساخته شده است. این سریال محصولی از کشور ترکیه بوده و به زبان ترکی استانبولی تولید شد. رمان بیداری جهان، اثری از شنگول بویباش است که سازنده موهبت، برای ساخت سریال از داستان آن الهام گرفته است.

 نوران اورن شیت، فاینح اونال و جیسون گورج به عنوان نویسندگان این مجموعه درام هیجان انگیز شناخته می شوند. می توان از علی تانر، اوزان آچیکتان و گونچ اویانیک به عنوان کارگردانان مجموعه موهبت نام برد. الکس سوترلند، کسی است که تهیه کنندگی این سریال را به عهده داشته است.

مهمت گونسور، متین آکدولگر، ملیسا شنولسون و برن سات، برخی از بازیگرانی هستند که در The Gift به ایفای نقش پرداخته اند و هنرمندی خود را نشان داده اند. این سریال ترکی در سه فصل و 24 قسمت در گوبکلی تپه ضبط شده است. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی حدود 30 الی 50 دقیقه است. 

اولین قسمت از مجموعه موهبت در سال 2019 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. وظیفه پخش دیگر قسمت های این سریال هم به عهده شبکه نتفلیکس بود. 

 

نقد سریال The Gift

مجموعه موهبت توانست پس از پخش در سایت IMDB که سایتی جهانی است، امتیاز هفت از ده را از آن خود کند. دلیل این امتیاز نسبتا بالا را می توان در موفقیت آن، جست و جو کرد. بسیاری از بینندگان، موهبت را در دسته بهترین مجموعه های تلویزیونی ترکی که تا به حال از شبکه نتفلیکس پخش شده، قرار داده اند.

The Gift که با نام عطیه هم شناخته می شود، توانست نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و افراد زیادی را در دسته مخاطبانش قرار دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-12-22 23:24:44
    متاسفانه بعضی قسمتا فقط انگلیسیه من فکر کردم همشون ترکییه ان :(
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.