دانلود سریال
Love, Death & Robots

با زیرنویس فارسی چسبیده
10600 تعداد بازدید
User 59
10
/
9.01
AnimeList Rating
User 174K
10
/
8.4
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Love, Death & Robots
دانلود سریال Love, Death & Robots

خلاصه داستان Love, Death & Robots

یکی از ابعاد مهم در تاریخ بشر افسانه است که سابقه دور و درازی دارد. پاسخ‌های افسانه مانند اسطوره گفته می‌شود که بشر در گذشته از آن‌ها برای پاسخ به سؤالات زندگی روزمره خود استفاده می‌کرد. جادو و افسانه در تئاتر‌های یونان باستان و نوشته‌های افرادی مثل سوفوکل و اوریپید بسیار چشمگیر است. سریال Love, Death & Robots درباره ارتباط میان زندگی انسان معاصر و افسانه ساخته شده است و در قسمت‌های مختلف سریال  این مسئله به وضوح بیان می‌شود. 

 

ظهور افسانه های مدرن

این فیلم نشان می‌دهد که با رنگ باختن افسانه‌های قدیمی و ظهور فناوری و تکنولوژی، افسانه‌های مدرن به وجود آمده‌اند‌. وجود تکنولوژی‌هایی مانند ارتباط تصویری یا رفتن به فضا در ۱۰۰ سال پیش از فقط در خواب و رویا امکان‌پذیر بود. 

بعد از به وقوع پیوستن انقلاب صنعتی بشر متوجه شد که همانند تکنولوژی می‌توان طبیعت را نیز تسخیر کرد. مفاهیم مدرنی مستر هوش مصنوعی اینترنت توانستند انسان را به تسخیر خود دربیاورند و تأثیر آن‌ها بر نحوه زندگی و افکار انسان بسیار چشمگیر است. داستان با انواع ربات‌ها روبه­رو می‌شوید که به­دنبال فتح جهانی انسانی هستند. 

افسانه و جادو‌های موجود در سریال Love, Death & Robots آن جهانی و دینی نیستند بلکه این مفاهیم و زندگی مادی و دنیوی انسان انتقال پیدا کرده است. رشد تکنولوژی و افزایش تعداد ربات‌ها باعث شده روند این سریال ترسناک و غیرقابل پیش­بینی باشد.

 

سریال Love, Death & Robots

این مجموعه تلویزیونی برای تماشای بزرگسالان در شبکه نتفلیکس منتشر شده است که ژانر کمدی، علمی-تخیلی، ترسناک و فانتزی دارد. هر قسمت از سریال نیاز به موضوعات خاصی مرتبط است. سریال Love, Death & Robots در سه فصل ساخته شده که از سال ۲۰۱۹ پخش می­شود و تعداد کل قسمت‌های سریال ۳۵ است.

کارگردانان این انیمیشن جاشوا دون، جنیفر میلر، دیوید فینچر و کیم میلر هستند. در فرایند انیمیشن‌سازی این فیلم تیم‌های مختلفی از سراسر دنیا فعالیت داشته‌اند. بازیگران سریال نیز توفر گریس، سمیرا وایلی، ‌گری کول، استیفن کاپیچی و مری الیزابت وینستد هستند. کشور اصلی سازنده این سریال آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است.

 

نقد سریال Love, Death & Robots

این سریال به‌ عنوان نقطه اوج انیمیشن سازی در سطح جهانی محسوب می‌شود که می‌توان در تمام قسمت‌های فیلم آن را احساس کرد. تمام محتوای این سریال مناسب بزرگسالان و خشن است. در قسمت‌های مختلف سریال تنوع وجود دارد که باعث می‌شود مخاطب با دیدن آن خسته نشود و با هر قسمت منتظره یک خصوصیات مثبت دیگر از سریال Love, Death & Robots باشد. 

در ساخت این انیمیشن اسامی بسیار بزرگی همکاری کرده­اند که باعث افزایش زیبایی و پیچیدگی‌های آن شده است. در کنار این موارد سریال عشق، مرگ و ربات‌ها در هر اپیزود و به­صورت کوتاه­مدت ساخته شده است تا مخاطب در تمام مدت سریال لذت ببرد و خسته نشود. 

در فرایند سریال انواع داستان‌ها و‌ ایده‌های جذاب طراحی شده است که باعث می‌شود مخاطب بر روی فیلم تمرکز کند‌. در برخی موارد با اینکه موضوعات جدید نیستند و ما از زاویه متفاوتی موردتوجه قرار گرفته‌اند. دیدن این سریال برای افرادی مناسب است که به­ دنبال فیلم‌های تخیلی هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-03-15 02:55:43
    هر قسمت اش یه ایده ی خفن و جذاب داره.
  • 1400-02-28 12:01:51
    یکم بامزس نقطه قوتش اینه که اینقدر کیفیت انیمیشنا رو بردن بالا من تا چند دقیقه اول برای همون قسمت اول نتونستم تشخیص بدم که انیمیشنه نه فیلم :| ولی اینم بگم که قسمتا هیچ ربطی به همدیگه ندارن فقط خواستن قدرت انیشیمن سازی netflix رو نشون بدن . یه چند تا قسمت خنده دار داره اگه زیرنویس خفنی باهات بیوفته حال میده در کل دیدنش برای سرگرمی بد نیس ولی هیچ معنی نداره چون اصلا داستان نداره.
    • rad
      1399-08-27 06:06:02
      مطمئنی همین انیمیشنا رو دیدی؟ چیز دیگه ای رو ندیدی که میگی معنی نداره،درسته چندتا قسمتش به نظر منم نداشته چیزی ولی همونا رو هم شک دارم من نفهمیده باشم ولی بقیشون به غایت فلسفی بودن،مثلا چجوری میشه قسمت Zima Blue رو دید و گفت چیزی نداشت و فقط برای سرگرمی خوبه.
      • 1399-03-01 23:13:58
        اها اونو میگی اره اون قسمتش که از یه ربات فوق العاده که اثار هنری خیلی زیبایی خلق میکنه برمیگرده به همون جایی که ازش اومده جالب بود(یه دستگاه تمیز کننده) جابل بود ولی هی یکی دو قسمتش اینجوری فلسفی بود(مثل اوون قسمت که درباره شکارچی روباه بود یا اون قسمتش که توی فضا گم میشن) بقیش یا اکشن یا خنده دار بود
    • 1400-02-28 03:33:40
      منم اینجوری شدم
  • 1400-02-24 19:18:01
    بهترین سریالی که به عمرم دیدم این بود!
  • [ ]
    1400-02-24 19:17:53
    داداش یا کامل ندیدی یا اصلا نفهمیدی چی به چیه چون هر قسمتش یه مفهوم کلی رو مطرح میکنه بعد این جور سریالا مثل اینو یا black mirror کلا داستان ندارن و کلا باید مفهموشو بفهمی اخه لامصب بشین دو تا نقد تو سایتای مختلف بخون بعد بیا نظر بده(بدون دارم یادت میدم تیکه نیست)(#فرهنگ سازی)
  • 1401-09-06 05:14:28
    یکی از عمیق ترین و فلسفی ترین چیز هایی که دیدم
  • 1400-06-12 23:35:26
    1080 plz
  • 1400-06-26 15:50:53
    ممنون از سایتتون واسه قرار دادن این انیمیشن عالی
  • 1400-05-11 21:27:54
    یکی از بهترین های عمرم بود و واقعا فصل دوش که اومده بهم روحیه داد و نشستم فصل دو رو دیدم و بیشتر کیف کردم. این جور سبک ها خیلی دست کم گرفته شده...
  • 1400-02-24 19:17:29
    امروز فصل دو میاد(14 می) از بهتریناس
  • 1400-02-27 17:45:39
    فصل 2 سریال هم چند روزی هست آمده، ممنون میشم اگر قرارش بدین برای دانلود.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.