دانلود سریال
Cobra Kai

با زیرنویس فارسی چسبیده
11268 تعداد بازدید
User 7
10
/
8.42
AnimeList Rating
User 207802
10
/
8.5
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Cobra Kai
دانلود سریال Cobra Kai

خلاصه داستان سریال Cobra Kai

ماجرای این مجموعه در ادامه سریالی ساخته شده که حدود 30 سال پیش در مورد پسر بچه ای کاراته کار تولید شده بود. داستان سریال Cobra Kai حول محور فردی با نام جانی لارنس می چرخد که پس از مدت زیادی، دوباره به باشگاه ورزشی اش بازگشته است. 

بچه کاراته کار، مجموعه تلویزیونی بود که 30 سال پیش در مضمونی مربوط به کاراته و ورزش نوشته و ساخته شده بود؛ حالا این مجموعه تلویزونی آمده تا پس از مدت ها، آن را تکمیل کرده و مخاطبان را به وجد بیاورد. 

باشگاه کاراته ای که جانی لارنس برای خود تاسیس کرده و حالا قصد دارد آن را احیا کند، با نام کبرا کای شناخته می شود. در پی این بازسازی های دوباره باشگاه و حضور جانی لارنس بود که اتفاقات گذشته، باز هم روی کار آمده و کمی اوضاع را دگرگون کرده است. 

جانی در سریال Cobra Kai، پس از احیا کردن باشگاهش، با فردی به نام دنیل لاروسو رو به رو می شود. دنیل لاروسو، رقیب اصلی جانی است. تمامی این اتفاقات، 30 سال پس از سال 1984 و در پی بازگشت شکوه­مندانه جانی لارنس و افتتاح باشگاه کاراته او رخ می دهد. 

 

سریال Cobra Kai

این مجموعه تلویزیونی که چندین سال پس از سریال بچه کاراته کار ساخته شده است، ژانر های رزمی، کمدی-درام، اکشن و ورزشی را در خود جای داده است. می توان از جان هورویتس و جاش هلد به عنوان سازندگان کبرا کای نام برد. 

پیتون لیست، رالف ماکیو، کورتنی هنگلر، تانر بوکانان، ویلیام زابکا، مری ماوسر، توماس ایان گریفیت، شولو ماریدوئنا، جیکوب برتراند و جیانی دیسنزو به عنوان برخی از بازیگرانی شناخته می شوند که در Cobra Kai به ایفای نقش پرداخته اند. 

می توان از ویل اسمیت، کالب پینکت، سوزان اکینز، رالف ماچیو و جیمز لاسیتر به عنوان تهیه کنندگان این سریال که محصولی از کشور آمریکا است، نام برد. کبرا کای که به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای 5 فصل است. 

این 5 فصل به صورتی چیده شده اند که در کل، 50 قسمت را در خود جای داده اند. هر قسمت از این مجموعه حدود 22 الی 47 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از Cobra Kai، در تاریخ 25 مارس 2018 مورد انتشار قرار گرفت. وظیفه پخش تمامی قسمت های کبرا کای، به عهده شبکه نتفلیکس و یوتیوب پریمیوم بود. 

 

نقد سریال Cobra Kai

این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در تمامی فصل هایی که از آن پخش شد، در دسته بهترین ها قرار گرفت. می توان این موضوع را از قرار گرفتن آن در دسته 250 سریال برتر، متوجه شد. کبرا کای توانست از میان این تعداد، جایگاه 1907 را از آن خود کرده و با این رتبه، یکی از دستاورد های مهم خود را به مخاطبان نشان دهد. 

چنانچه قرار باشد Cobra Kai را بر اساس سایت های جهانی و رتبه بندی آن ها مورد بررسی قرار دهیم، می توانیم بگوییم این مجموعه اکشن توانست در سایت IMDB امتیاز 8.5 را از 10 نمره کسب کند. با وجود تمامی این شرایط و همچنین صحنه های اکشن و جذاب این مجموعه، می­توان آن را یکی از بهترین سریال­ها، متناسب با ژانرهایی که دارد، دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-01-02 13:50:49
    چرا فصل 4 نمیسازن خیلی بد جایی تموم شد فصل 3 :/ بدجوری در انتظارم کسایی که ندیدن حتما ببینن خیلی عالیه ولی قبلش حتما قسمتا پسر کارته کار ببینن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.