دانلود سریال
Line of Duty

3682 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 62K
10
/
8.7
IMDB Rating
37
/
37
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Line of Duty
دانلود سریال Line of Duty

خلاصه داستان سریال Line of Duty

برخی از پلیس های جنجالی دور هم جمع شده اند تا داستان این مجموعه را شکل دهند. آن ها در سریال Line of Duty قصد دارند با فساد مبارزه کرده و در این راه به دستاورد های بزرگی دست پیدا کنند. تحقیقات و عملیاتی که این افراد انجام می دهند، تحت عنوان گروهی با نام AC-12 شناخته می شوند. 

آن ها قصد دارند تحقیقات گسترده خود را در جهت مبارزه با فساد و عاملان آن به سرانجام برسانند. ماجرای اصلی، بنا بر کاری شکل گرفته کهفردی به نام Steve Arnott باید آن را انجام دهد. او وارد این گروه ضد پلیسی می شود تا به داستان قتل یکی از افراد پی ببرد. 

این فرد کسی است که به عنوان پلیس ضد تروریسم در بریتانیا فعالیت می کند، اما با کشته شدن فردی بی گناه توسط پلیس، نسبت به این نهاد دولتی زده شده و دیگر نمی خواهد به عنوان یک پلیس ضد تروریسم شناخته شود. 

بنا بر همین مسائل بود که Steve Arnott در سریال Line of Duty حالا به گروه AC-12 شده که Ted Hastings، وظیفه رهبری و اداره آن را به عهده دارد. در واقع، ماجرای قتلی که توسط پلیس صورت گرفت، تنها مربوط به حادثه ای در رانندگی بود که توسط معشوقه او صحنه سازی شده بود. حالا همه چیز رنگ و بویی تازه می گیرد. 

 

سریال Line of Duty

لاین آف دوتی یا خط وظیفه، مجموعه ای تلویزیونی است که در ژانر های رازآلود، درام، هیجان انگیز و همچنین جنایی ساخته شده است. دنیل نتیم ( Daniel Nettheim )، داگلاس مک کینون ( Douglas Mackinnon ) و جان ستریکلند ( John Strickland ) به عنوان کارگردانان این سریال شناخته می شوند. Line of Duty که با نام خط وظیفه شناخته می شود، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی هم ساخته شده است. 

می توان از ویکی مک کلور، کریگ پارکینسون، مارتین کامپستون، آدریان دونبار، ماریا سونددی، کریگوری پایپر و عایشه هارت به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. بسیاری از بخش های قسمت های اولیه خط وظیفه در بیرمنگام ضبط و تصویربرداری شده اند. 

البته برخی از صحنه ها هم در بلفاست ایرلند شمالی، ضبط شدند. دستور تولید این مجموعه تلویزیونی درام جنایی از سمت شبکه بی بی سی بود. تا به حال 2 فصل و 11 قسمت از Line of Duty توسط همین شبکه منتشر شد. شبکه های بی بی سی وان و بی بی سی 2 وظیفه پخش تمامی 11 قسمت را به عهده داشتند. 

 

نقد سریال Line of Duty

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی بسیاری از صحنه های واقعی که در جوامع مختلف قرار دارند را به تصویر می کشد، بسیاری از مخاطبان را جذب خود کرده است. بسیاری از بازیگرانی که در خط وظیفه قرار گرفته اند، توانسته اند با شخصیت های خود همزادپنداری کرده و آن را همانند شخصیت خود بدانند؛ به همین دلیل است که بسیاری از صحنه های Line of Duty تا این حد، واقعی به نظر می رسند. این مجموعه تلویزیونی توانست بنا بر پکیج کاملی که ارائه داده، جوایز زیادی را نصیب خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.