دانلود سریال
Friday Night Lights

3713 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 68K
10
/
8.7
IMDB Rating
76
/
76
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Friday Night Lights
دانلود سریال Friday Night Lights

خلاصه داستان سریال Friday Night Lights

چراغ های جمعه شب یا جمعه شب های روشنی، مجموعه تلویزیونی است که داستان شهر کوچکی که دیلن نام دارد را روایت می کند. در سریال Friday Night Lights، این شهر در ایالت تگزاس آمریکا قرار داشه و همانند شهر های دیگر دارای مردمانی است که آن را اداره کرده یا در این شهر زندگی می کنند. 

در این شهر کوچک، ورزش حرف اول را می زند و بسیاری از افراد به فوتبال روی آورده اند. در شهر دیلن، می توان جریان زندگی را بیش از هر شهر دیگری حس کرد؛ چراکه تمامی افراد در آن، با هم رابطه ای متقابل دارند. 

نام چراغ های جمعه شب از روی اهمیت جمعه شب برای افراد ساکن این شهر گرفته شده است. یک روز و یک شب، برای تمامی این افراد در هفته، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. می توان از این روز و شب، به عنوان مهم ترین رویداد های هر هفته از شهر دیلن نام برد. 

افراد ساکن این شهر در سریال Friday Night Lights، تمامی جمعه شب ها، گرد هم می آیند و دور هم جمع می شوند تا فوتبال بازی کنند. نقش اصلی چراغ های شب جمعه، منصوب به کسی است که سرمربی این تیم را به عهده دارد. این فرد با نام اریک تیلور شناخته می شود. 

 

سریال Friday Night Lights

اریک تیلور نام شخصیتی است که نقش اول را بازی کرده و قصد دارد با کارهایی که برای فوتبال انجام می دهد، در کنار آن، شهرش را هم بهبود بخشیده و آن را زیباتر و بهتر از قبل کند. این مجموعه تلویزیویی به کارگردانی پیتر برگ و تهیه کنندگی برایان گریزر تولید شده است. 

اچ جی بزینگر و پیتر برگ، نویسندگی داستان Friday Night Lights را به عهده داشتند. امبر هرد، بیلی باب تورنتون، لی تامپسون یونگ، تیم مک گرا، لوکاس بلک، جی هرناندس و کریستین کان، برخی از بازیگرانی هستند که در جمعه شب های روشنی به ایفای نقش پرداخته اند.

ایمجین اینترتیمنت، شرکتی است که تولید این مجموعه تلویزیونی جذاب را به عهده گرفته بود. این سریال دارای 5 فصل است. این 5 فصل به صورتی دسته بندی شده اند که پیکربندی 76 قسمته دارند. هر قسمت از آن، حدود 43 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

این سریال که محصولی از کشور آمریکا است، به زبان انگلیسی ساخته شده و ژانر های ورزشی و درام را در خود جای داده است. تمامی قسمت های Friday Night Lights از شبکه ان بی سی آمریکا پخش شده اند. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی ورزشی در سال 2006 توسط همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Friday Night Lights

با توجه به آنکه بسیاری از بازیگران و همچنین چندین کارگردان که این سریال را تولید کرده اند، افرادی سرشناس و شناخته شده هستند، می توان چراغ های جمعه شب را پیش از هر چیزی، تا حد نسبتا زیادی موفق دانست. 

تمامی صحنه های Friday Night Lights که برای بازی فوتبال آمریکایی ضبط شده بودند، با تکنیک های فراوان و بدون هیچ عیب و نقصی بودند و این نشان می دهد عوامل سازنده سریال، تا چه حد به جزئیات آن توجه داشته اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.