دانلود سریال
Flashpoint

2523 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18K
10
/
7.8
IMDB Rating
75
/
75
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Flashpoint
دانلود سریال Flashpoint

خلاصه داستان سریال Flashpoint

مجموعه فلشپوینت یا مرز جنون، سریالی است که داستان گروه تجسس پلیس های کانادا را روایت می کند؛ این گروه، همچون یک گروه پلیس عادی نیست. این تیم در سریال Flashpoint، با نام واحد واکنش استراتژیک شناخته می شود. افرادی که در این گروه پلیسی قرار دارند، افراد عادی نبوده و برای واحد واکنش های ویژه، آموزش دیده اند. آن ها نیروی پلیس مرکز کانادا را در شهر تورنتو تشکیل داده اند. واحد ویژه واکنش های استراتژیک، ماموریت دارد افراد دارای بحران روحی و روانی که به دیگر انسان ها آسیب می رسانند را شناسایی و مهار کند. 

 

سریال فلشپوینت

هر فردی که در این نیرو قرار دارد، باید کار خود را به درستی انجام دهد، تا جای حرفی باقی نماند. این موضوع اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که ممکن است افراد دارای اختلال، آسیب های جبران نشدنی به انسان های دیگر و همچنین جامعه بزنند. 

در سریال Flashpoint، افسران پلیس عادی نمی توانند چنین کارهایی را انجام دهند؛ به همین دلیل، چنین گروهی تشکیل شده تا اعضای آن بتوانند مسائل خاص را حل کند. آن ها در ابتدا با افرادی که گروگان گیر، بمب گذار، قاچاقچی، مسلح و... هستند، مذاکره می کنند؛ اگر این عمل موفقیت آمیز نبود، با استفاده از ابزار و وسایل، وارد عمل می شوند. 

 

سریال Flashpoint

این مجموعه تلویریونی در ژانر های جنایی، حادثه ای، درام و پلیسی، توسط استفانی پروسدورال و مارک الیس ساخته شده است. هُلی دیل، دیوید فریزی، اریک کانیوئل و استفن سرژیک از افرادی هستند که به عنوان کارگردانان این سریال شناخته می شوند. 

می توان از سرجیو دی زیو، هاگ دیلون، انریکو کولانتونی، شان دویل، آمی جو جانسون، روث مارشال، دیوید پیتکو و مارک تیلور، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی درام پلیسی به ایفای نقش پرداخته اند. زبان اصلی مرز جنون، انگلیسی است. 

این سریال که محصولی از کشور آمریکا است، در چهار فصل تولید شده است. می توان 51 قسمت را به شکلی در این چهار فصل جای داد که جای هیچ حرفی باقی نماند! هر قسمت از مرز جنون حدودا 44 دقیقه است. تریسی بولتون، کسی است که تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را به عهده گرفت. 

می توان از بیل موستوس و آنه ماری لا تر اورز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی Flashpoint نام برد. تمامی سکانس های فلشپوینت در تورنتو، کانادا و اونتاریو ضبط شده اند. اولین قسمت از مرز جنون در تاریخ 11 ژوئیه 2008 منتشر شد. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه پلیسی درام، به عهده شبکه های یون آمریکا، سی تی وی کانادا و سی بی اس آمریکا بود. 

 

نقد سریال Flashpoint

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی ژانری جنایی دارد، باید بازیگران آن به گونه ای انتخاب شوند که بتوانند از پس صحنه های جنایی و اکشن بر بیایند؛ سازندگان فلشپوینت این موضوع را به خوبی درک کرده و آن را اجرا کردند. 

تمامی صحنه های Flashpoint، علاوه بر صحنه های جنایی آن، به درست ترین شکل ممکن ضبط و تصویربرداری شدند. این مسئله را می توان در جای جای سریال مشاهده کرد. یکی از عوامل موفقیت فلشپوینت یا همان مرز جنون را می توان در این موضوع، جست و جو کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.