دانلود سریال
Cable Girls دختران کابلی

با زیرنویس فارسی چسبیده
2852 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 15K
10
/
7.5
IMDB Rating
42
/
42
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Cable Girls (دختران کابلی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود سریال Cable Girls (دختران کابلی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان سریال Cable Girls

داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور زندگی چهار زن می چرخد. اگر طرفدار مجموعه هایی هستید که با چنین مضمونی ساخته شده اند، بهتر است با سریال Cable Girls آشنا شوید. عنوان زنان کابلی که به این زنان جوان تعلق می گیرد، چهار زن را نشان داده و داستان زندگی آن ها را روایت می کند. البته این روایت، از جایی است که آن ها در یک شرکت مشغول به کار می شوند. این شرکت متعلق به یک کمپانی است که به تازگی از خطوط تلفنی استفاده کرده و برای مردم دیگر هم در اختیار می گذارند. 

 

سریال دختران کابلی

شرکت تلفنی که به تازگی تاسیس شده و دختران کابلی در آن مشغول به کار هستند، در مادرید قرار دارد. با توجه به آنکه این اوپراتور تازه تاسیس است، چهار زن جوانی که دختران کابلی را تشکیل می دهند هم به تازگی در این اوپراتور استخدام شده اند. 

در واقع، این سریال مجموعه ای از داستان های فمینیستی را در خود جای داده است. ماجرای این چهار زن در سریال Cable Girls، از ورود آن ها به همین شرکت آغاز می شود. آن ها می توانند خود را با شرایطی که برایشان به وجود آمده، وفق دهند یا اینکه با آن مخالفت کنند! 

 

سریال Cable Girls

رامون کامپوس و Gema R. Neira، به عنوان سازندگان این مجموعه تلویزیونی که در ژانر درام تاریخی تولید شده، شناخته می شوند. در واقع، این مجموعه تلویزیونی درام تاریخی، سریالی است که محصول کشور اسپانیا بوده و به صورت کامل، (las chicas del cable) نام می گیرد. 

می توان از آنتونیو بلاسکِس، نادیا د سانتیاگو، بلانکا سوآرس، آنا فرنادز گارسیا، یون گونسالس، مگی سیبانتوس و مارتینو ریباس به عنوان برخی از بازیگران مجموعه Cable Girls نام برد. البته بلانکا سوآرس، راوی دختران کابلی هم هست. 

با توجه به آنکه دختران کابلی مجموعه ای اسپانیایی است، به زبان اسپانیایی هم تولید شده. Bambú Producciones و شبکه جهانی نتفلیکس، از تهیه کنندگان دختران کابلی هستند. البته شبکه نتفلیکس وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال را به عهده داشت. 

دختران کابلی در پنج فصل و 42 قسمت تولید شده. هر فصل از چهار قصل ابتدایی کابلی گرل، هشت قسمت دارند. آخرین فصل از آن، دارای ده قسمت است. 41 الی 63 دقیقه، زمانی است که برای هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی درام تاریخی در نظر گرفته شده است. 

پخش اولین قسمت Cable Girls از شبکه نتفلیکس به تاریخ 28 آوریل 2017 باز می گردد. 

 

نقد سریال دختران کابلی

هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، به داستانی بسیار جذاب پرداخته و با توجه به این موضوع، نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده است. می توان این مسئله را به راحتی از امتیازی که سایت جهانی و معتبر IMDB برای آن در نظر گرفته متوجه شد. از میان 14.722 رای مثبتی که برای دختران کابلی در این سایت در نظر گرفته شده، این مجموعه تلویزیونی توانست امتیاز 7.6 را کسب کند. بخش عمده ای از این امتیازات مثبت برای داستان محشر آن بود. 

نمی توان از تاثیر بازیگران، عوامل تولید و بسیاری از مسائل دیگر در موفقیت Cable Girls غافل شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.