دانلود سریال
Giri/Haji

با زیرنویس فارسی چسبیده
2515 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15K
10
/
7.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Giri/Haji
دانلود سریال Giri/Haji

خلاصه داستان سریال Giri/Haji

داستانی که در این مجموعه تلویزیونی روایت می شود، زندگی کارآگاهی را به تصویر می کشد که قصد دارد با وجود تمامی شرایطی که برایش پیش آمده، به دنبال برادر گمشده اش بگردد. این کارآگاه در سریال Giri/Haji، کنزو موری نام داشته و اهل توکیو است. این فرد، قبلا گمان می کرده که برادرش (یوتو) مرده است، اما حالا که فهمیده این قضیه واقعیت نداشته، به دنبال یوتو می رود تا او را پیدا کند. کنزو، علی رقم آنکه از پدر و مادر پیر و سالخورده و همچنین دختر نوجوانش مراقبت می کند، سعی دارد چنین کاری را انجام دهد. 

 

به دنبال گمشده 

کنزو برای اینکه یوتو را پیدا کند، به لندن می رود. در این بخش از داستان، مشخص می شود که گروهی به نام یاکوزا، یوتو را به خاطر قتل برادرزاده یکی از اعضایش متهم کرده است. این فرد، که به چنین مسئله مهمی متهم شده، از سمت اعضای این گروه مدام تهدید می شود. 

در سریال Giri/Haji، کنزو که به لندن رفته و جای خاصی از این شهر را نمی شناسد، با فردی به نام سارا ویتزمان آشنا می شود که یکی از اعضای پلیس متروپولیتن است. کنزو همه چیز را برای او تعریف کرده و سعی دارد متوجه شود برادرش واقعا گناهکار است یا خیر! 

کنزو موری در این مسیر، با اتفاقاتی رو به رو می شود که این مسائل می توانند مسیر او را کمی تغییر دهند.

 

سریال Giri/Haji

این مجموعه تلویزیونی که با نام گیری هاجی شناخته می شود، ژانر های جنایی و درام را در خود جای داده است. این سریال که در واقع به معنی وظیفه/شرم است، محصولی از کشور های ژاپن و انگلستان بوده و به کارگردانی جولیان فرینو و بن چسل ساخته شده است. 

می توان از سوفیا براون، تاکه هیرو هیرا، توگو ایگاوا، چارلی کرید میلز، کلی مک دانلد، کاتسویا، جیمی دراون و یوسکه کوبوزوکا به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده اند.  کمپانی های بی بی سی و نتفلیکس، با هم همکاری کرده و وظیفه تولید این مینی سریال را به عهده گرفتند. 

از آنجایی که این مجموعه دارای تنها یک فصل است، می توان نام مینی سریال را برازنده آن دانست. در همین یک فصل از Giri/Haji، هشت قسمت قرار دارد. با توجه به آنکه گیری هاجی دارای صحنه های جنایی بسیاری است، بهتر است افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند. 

وظیفه پخش این مجموعه تلویزیونی جنایی درام به عهده تولیدکنندگان آن، یعنی: نتفلیکس و بی بی سی بود. اولین قسمت از گیری هاجی در سال 2019 روی این شبکه ها قرار گرفت. 

 

نقد سریال Giri/Haji

با توجه به آنکه گیری هاجی، مینی سریالی است که با همکاری دو کشور انگلیس و ژاپن ساخته شده، می توان آن را مجموعه تلویزیونی دانست که فرهنگ های مختلفی را در خود جای داده است. با تماشای Giri/Haji می توانید به راحتی هرچه تمام تر، مضمون های عشق، مسئولیت، خانواده، افتخار، رقابت و همچنین بی احترامی را درک کرده و به عمق ماجرا پی ببرید.

 با آنکه گیری هاجی داستانی پیچیده دارد، اما از مسیر درست خود خارج نشده است! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.