دانلود سریال
Amphibia

4063 تعداد بازدید
User 4
10
/
7.75
AnimeList Rating
User 7.1K
10
/
8.2
IMDB Rating
58
/
58
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Amphibia
دانلود سریال Amphibia

خلاصه داستان سریال Amphibia

این مجموعه تلویزیونی که به صورت یک انیمیشن ساخته شده، زندگی دختری 13 ساله را به تصویر کشیده و آن را روایت می کند. این دختر نوجوان در سریال Amphibia، آنه بونشوی نام دارد. او که زندگی معمولی اش را از سر می گذراند، در یکی از روز ها متوجه چیزی در یک اتاق شده و بنا بر کنجکاوی اش به سمت آن می رود. چیزی که آنه با آن برخورد می کند، یک گنجینه یا همان صندوق گنج است. وقتی آنه این صندوق گنج را پیدا کرده، سعی می کند آن را باز کند که در پس این مسئله، اتفاق اصلی برایش محقق می شود. 

 

ماجرای صندوق گنج

این اتفاق مربوط به سفر آنه بونشوی است که با باز شدن صندوق گنج، به دنیای آمفیبیا فرستاده می شود. وقتی این دختر 13 ساله در سریال Amphibia به آمفیبیا می رود، متوجه می شود بسیاری از چیز هایی که در این دنیای خیالی قرار دارند، بسیار بزرگ تر از اندازه واقعی شان هستند. 

آمفیبیا جهانی است که پر از قورباغه ها، حلزون ها و حشراتی است که غول پیکر بوده و بسیار بزرگ هستند. به نوعی می توان آن ها را با نام عظیم الجثه شناخت. آنه که در دنیای واقعی هیچ دوست و رفیقی نداشت، حالا در این جهان وسیع سعی می کند برای خود دوستی پیدا کند. 

 

سریال Amphibia

کارگردانی این مجموعه انیمیشنی به عهده مت برالی، جوزف دی جانسون، کلیر اسپیرز، درک کرک، برت یون و جنیفر استریکلند بود. این انیمیشن در ژانر های کوتاه، کمدی، خانوادگی، ماجراجویی، اکشن و فانتزی ساخته شده است. 

می توان از آماندا لیتون، برندا سونگ، بیل فارمر، جاستین فلبینگر، ایدن ریگل، جیمز پاتریک اتوارت، دی بردلی بیکر و استیون روت به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی وظیفه صحبت کردن به جای شخصیت های اصلی را به عهده داشتند. 

این انیمیشن که با نام آمفیبیا شناخته می شود، محصولی از کشور های اسپانیا و آمریکا است و به زبان انگلیسی، تایلندی و کره ای ساخته شده است. تا به حال سه فصل از این سریال منتشر شده که در این سه فصل، 58 قسمت قرار دارد. 

هر قسمت از Amphibia، زمانی حدود 23 دقیقه را به خود اختصاص داده است. کل این سه فصل در سه سال تولید شده که می توان تاریخ اولین پخش آن را مربوط به سال 2019 دانست. با این اوصاف، آخرین قسمت از آمفیبیا در سال 2022 تولید و منتشر شده است. شبکه دیزنی وظیفه پخش تمامی قسمت ها را به عهده داشت. 

 

نقد سریال Amphibia

این مجموعه اکشن توانست از زمان پخش همان قسمت های اولیه، در جایگاه مناسبی قرار گرفته و نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. بسیاری از بینندگان معتتقدند که این انیمیشن، داستان جذابی داشته و اینکه بخواهد همه چیز را به صورت غول پیکر نشان دهد، جالب ترین چیزی است که می توان در آن مشاهده کرد.

Amphibia رده سنی خاصی نداشته و تمامی افراد می توانند آن را تماشا کنند. این مجموعه توانست با داستان قوی اش به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-02-20 22:06:45
    خیلی عالیه من تا آخر فصل دو دیدم منتظر فصل سه هستم
  • 1401-02-20 22:06:45
    انیمیشن واقعا عالی ولی متاسفانه قسمت ۲۰ تو لیست دانلود نیست. :_(
    • 1400-05-14 19:40:45
      بزودی آپلود میشود.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.