دانلود سریال
Long Way Up

2492 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Long Way Up
دانلود سریال Long Way Up

خلاصه داستان سریال Long Way Up

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برنامه های مستند را پسنیدیده و می خواهید آن را در تایم فراغت تان تماشا کنید، توصیه می شود Long Way Up را از دست ندهید. چنانچه عاشق موتور های بزرگ و خفن هستید و از دیدن آن ها سیر نمی شوید، پس به هیچ وجه نباید از این مجموعه تلویزیونی غافل شوید. در این مستند که صحنه های بسیار جذاب و حرفه ای دارد، 2 موتور سوار قصد دارند مسیری را بپیمایند و به نوعی، از جایی به جای دیگر سفر کنند. مسیر آن ها برای طی کردن، از مرکز تا جنوب آمریکا است. 

این سریال که با نام مسیر طولانی شناخته می شود، به صورتی کاملا برازنده محتوای درونی آن انتخاب شده است. شخصیت اصلی که در این مجموعه قرار دارد، ایوان مک گریگور است. او یکی از موتور سواران حرفه ای است که قصد دارد این مسیر طولانی را طی کند. البته او در سریال Long Way Up، تنها نبوده و با یکی از دوستانش به سفر می رود. کسی که ایوان را در طی این مسیر همراهی می کند، چارلی بورمن است. آن ها می خواهند در کل، 13000 مایل را با موتور جذابشان هارلی دیویدسون، رانندگی کنند. 

 

سریال Long Way Up

دیوید الکسانیان و راس مالکین، از افرادی هستند که وظیفه کارگردانی این مجموعه که در ژانر های مستند، واقع نمایی و ماجراجویی ساخته شده را به عهده داشتند. می توان از ایوان مک گریگور، دیوید الکسانیان، چرارلی بورمن و راس مالکین به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در Long Way Up به ایفای نقش پرداخته اند. هر کدام از این بازیگران، نقش بسیار مهمی را در این مجموعه مستند بازی کرده اند و توانسته اند با همکاری یکدیگر، یکی از بهترین مستند ها را تحویل مخاطبان عاشق موتور های سیکلت دهند. 

مسیر طولانی، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این زبان یکی از بهترین زبان هایی است که یک مجموعه تلویزیونی می توان انتخابش کند؛ چراکه بسیاری از افراد، این زبان را بلدند و حداقل متوجه می شوند که بازیگران در حال صحبت کردن در مورد چه چیزی هستند. این مجموعه را می توان با نام مینی سریال خطاب کرد؛ چراکه Long Way Up، دارای تنها 1 فصل است. در همین 1 فصل، 11 قسمت قرار دارد که هر کدام از آن ها، زمانی حدود 519 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

اولین قسمت از مسیر طولانی در سال 2020 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Long Way Up

با توجه به آنکه این مینی سریال، داستان کلی جذابی داشته و توانسته با برخی صحنه ها، نظر اکثر مخاطبان خود را جلب کند، می توان گفت که راه خود را درست رفته و کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. می توان این مسئله را از امتیازی که در سایت معتبر IMDB کسب کرده، متوجه شد. این سایت، برای Long Way Up، امتیاز 8.4 را در نظر گرفته است. این امتیاز بنا بر نظر مثبت بسیاری از بینندگان که به آن رای داده اند، ثبت شده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.