دانلود سریال
For The People

2006 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال For The People
دانلود سریال For The People

خلاصه داستان سریال For The People

این مجموعه تلویزیونی که با نام برای مردم شناخته می شود، داستانی را روایت می کند که مربوط به دادگاه بوده و در آن، اتفاقاتی می افتد که شاید در آینده عواقب زیادی داشته باشد. این ماجرا در سریال For The People، در شهر نیویورک رخ می دهد. دادگاه فدرال این شهر، نیاز به نیروی جدید دارد تا بتواند تیم خودش را گسترده تر و به روز تر کند. با توجه به همین مسئله است که درخواست نیرو می کند. افراد زیادی از وکلا می آیند و می روند تا اینکه چند نفر از آن ها برای دادگاه فدرال، انتخاب می شوند. 

دادگاه فدرال که با نام دادگاه مادر در نیویورک شناخته می شود، جایی است که بیشترین پرونده های دعاوی آمریکا در آنجا وجود دارد. با توجه به همین مسئله است که این مکان نیاز به نیروی جوان و تازه نفس دارد تا بتواند به چنین پرونده هایی بپردازد. در For The People، وکیلی که تازه کار به حساب می آید و تجربه کاری زیادی ندارد، وارد این دادگاه شده به عنوان یکی از کارکنان آنجا انتخاب می شود. او از همان ابتدا، وظایف زیادی را بر عهده می گیرد و باید به عنوان دادستان، در آنجا کار کرده و پرونده های مختلفی را حل کند.

 

سریال For The People

پاول ویلیامز دیویس، وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر درام ساخته شده را به عهده داشت. می توان از جزمین ساووی براون، راهواونیا و وساک کیش به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مجموعه برای مردم نقش آفرینی می کنند. به نظر می رسد For The People، داستانی جنایی یا اکشن داشته باشد، اما بنا بر ژانر یا همان سبک درام آن، چیزی با این عنوان در داستان سریال وجود ندارد. همه چیز به ملو ترین شکل ممکن پیش می رود و شخصیت اصلی و همچنین دیگر شخصیت ها را به تصویر می کشد. 

ایالات متحده آمریکا، وظیفه تولید برای مردم را به عهده داشت و آن را به زبان انگلیسی منتشر کرد. این سریال، در 2 فصل ساخته شده که هر کدام از آن ها، 10 قسمت را در خود جای داده اند. با توجه به این مسئله می توان گفت که مجموعه For The People، در 20 قسمت تولید شده است. هر کدام از این قسمت ها دارای تایمی هستند که مخاطب از دیدن آن خسته و کسل نمی شود. می توان زمان هر قسمت را چیزی حدود 43 دقیقه دانست. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه آمریکایی ABC بود. 

کل ماجرای مجموعه برای مردم در طی سال های 2018 الی 2019 روی شبکه رفته و پخش شد. 

 

نقد سریال For The People

به نظر می رسد وقتی صحبت از دادگاه و پلیس و بخش فدرال می شود، همه چیز باید بسیار ماجراجویانه یا در نهایت جنایی پیش برود. وقتی یک سریال بر خلاف دید و نظر بسیاری از بینندگان تولید می شود و داستانی بسیار آرام و درام دارد، به نظر می رسد که بخش عمده ای از مخاطبان مجموعه، به آن رای مثبت نمی دهند. شاید این موضوع کم لطفی باشد، اما For The People داستانی آنچنان جذاب و پر طرفدار نداشت که بتواند نظر مثبت عمده ای از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.