دانلود سریال
Criminal: France

با زیرنویس فارسی چسبیده
1314 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4343
10
/
7.2
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Criminal: France
دانلود سریال Criminal: France

خلاصه سریال criminal: France

criminal: France درباره جنایت های صورت گرفته در کشور فرانسه است. در محدوده اتاق بازجویی پلیس، بازرسان فرانسوی درگیر بازی های گیج کننده با مظنونان متهم خود می شوند تا به جواب هایشان برای حل پرونده جنایی مورد نظر دست یابند. در خلاصه اپیزود یک، زمانی که زنی خاطرات خود را از حمله در باتاکلان که منجر به کشته شدن دوست پسرش شد، تعریف می کند؛ کارآگاهان متقاعد می شوند که او چیزی را پنهان می کند.

در یکی از اپیزود های criminal: franceپس از وقوع حادثه ای در محل ساختمان، بازرسان از کارولین، مدیر ساخت و ساز بازجویی می کنند که به نظر می رسد بیش از آنچه شناخته شده است، پیشینه ای با قربانی دارد. قبل از سپیده دم، بازرسان برای بازجویی از مدیر فروش ژروم که مظنون به ارتکاب یک جنایت خشونت آمیز و نفرت انگیز است، آورده می شوند.
 

سریال criminal: france

Criminal: France یک مجموعه تلویزیونی پلیسی به زبان فرانسه و محصول سال ۲۰۱۹ است که به وسیله جورج کی و جیم فیلد اسمیت ساخته شده است و ناتالی بای، ژرمی رنیر و سارا ژیرودو در آن بازی می کنند.  Criminal: france بخشی از سریال جنایی نتفلیکس است؛ مجموعه ای متشکل از ۱۲ قسمت، با ۳ فصل که در هر یک از ۴ کشور به زبان های محلی فرانسه، اسپانیا، آلمان و بریتانیا فیلم برداری شده است. مدت زمان هر قسمت این مجموعه تلویزیونی حدود ۳۹ دقیقه و دارای ژانری درام، جنایی و راز آلود است.
 

نقد سریال criminal: france

مجموعه جنایت کار در وب سایت imdb رتبه 7.2 از 10 را کسب کرده است. درست شبیه به نسخه های آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی این سریال به طرز فوق العاده ای خوب است و فقط حیف است که اپیزود های آن اینقدر کوتاه و کم هستند. امیدواریم که آن ها این مفهوم را به یک سریال طولانی تر تبدیل کنند. Criminal: france داستان مجرمان مظنونی را روایت می کند که قصد دارند از زیر جرمی که مرتکب شده اند، آسان در بروند. سری مجموعه های جنایت کار در زمینه فضا سازی بسیار مشابه هم عمل کرده است و در هر ۴ کشور به صورت یک اتاق بازجویی ساده و شبیه بهم است. در این دسته آخر شاهد هنر نمایی های تحسین برانگیزی هستیم؛ مانند سارا ژیرودو (Sara Giraudeau) فرانسوی، به عنوان بازمانده بمبگذاری باتاکلان که داستانش به اندازه شخصیتش جذابیت ندارد و ادوارد فرناندز (Eduard Fernández) اسپانیایی که نقش یک مجرم خوش صحبت را بازی می کند که بازرسان سال ها به دنبال او بوده اند.

تمام بازیگرانی که نقش مظنون‌ ها را بازی می کنند، به خوبی نقش آفرینی می کنند. این مجموعه تلویزیونی از آن دست سریال هایی است که یک بازیگر می تواند در آن خود را رشد دهد و بدرخشد و وقتی در حال نمایش محدوده وسیعی از احساسات است، توجهات را به خودش جلب کند. یکی از بدی هایی که سریال جنایت کار با اینکه یک مجموعه جنایی بسیار جذاب است دارد، این است که نمی توان آن را یکسره و پشت هم دید و به اتمام رساند؛ چرا که سبب خستگی ذهن می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.