دانلود سریال
Criminal: Spain

با زیرنویس فارسی چسبیده
1238 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4437
10
/
6.9
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Criminal: Spain
دانلود سریال Criminal: Spain

خلاصه سریال criminal spain

سریال criminal: spain درباره کارآگاهان و بازرسان اسپانیایی است که در اتاق بازجویی پلیس با مظنونان متهم خود درگیر بازی های روانی می شوند تا بتوانند پاسخ حل پرونده شان را به دست آورند. در اپیزود یک، بازرسان، ایزابل، پرورش دهنده سگ قهرمان جهان را می آورند تا از او در مورد دخالتش در ناپدید شدن و قتل احتمالی همراه عاشقانه اخیرش سوال کنند. همچنین در اپیزود ۲، بازجویان کارمن را بازجویی می کنند که خواهر کوچک تر او به طور غیر منتظره ای در وان حمام غرق می شود؛ ولی آن ها به سرعت شک می کنند که او ممکن است چیزی را در مورد مرگ ناگهانی خواهرش پنهان کند.

در اپیزود آخر از criminal: spain کارملو الحزینی، دلال بد نام مواد مخدر، توسط بازرسان در مورد نگهداری کوکائین آورده می شود و در مورد ارتباط احتمالی با یک حمله تروریستی اخیر بازجویی می شود. در تمام این مدت، الحزینی تاریخچه شخصی خود را با یکی از بازرسان به اشتراک می گذارد.
 

سریال criminal spain

جنایت کار اسپانیا یک مجموعه گلچین شده جنایی به زبان اسپانیایی و محصول ۲۰۱۹ است که توسط جورج کی و جیم فیلد اسمیت تولید شده است. در این مجموعه اما سوارز، کارمن ماچی و آلوارو سروانتس ایفای نقش کرده اند. Criminal: Spain بخشی از سریال مجرمانه نتفلیکس است که شامل ۱۲ قسمت است که هر فصل در ۳ اپیزود و در ۴ کشور فرانسه، اسپانیا، آلمان و بریتانیا فیلمبرداری شده است. هر ۱۲ قسمت در مرکز تولید نتفلیکس در سیوداد د لا تله فیلم برداری شده اند. مدت زمان این سریال ۳ قسمتی حدود ۲۹۰ دقیقه و دارای ژانری درام، عاشقانه، وسترن، جنگی و تاریخی است. 

 

نقد سریال criminal spain

این سریال در وب سایت imdb امتیاز ۸ از ۱۰ را کسب کرده است. یکی از نقاط قوت criminal: spain  فضا سازی آن است؛ این واقعا هوشمندانه ترین حرکت سریال است. اینجا این تصمیم گرفته شده تا همه اتفاقات در یک طبقه از اداره پلیس شهری رخ بدهد. بیشتر اتفاقات در اتاق بازجویی جریان دارد که در یک سمتش تیم بازجویی نشسته و نظاره گر همه چیز هستند و منتظر ایرادی در داستان مجرم هستند تا از آن استفاده کنند. تنها چیزی که طی اپیزودهای مجموعه جنایت کار تغییر می کند، چشم انداز راهروی ساختمان است، همراه با تغییر مناظر که نشانگر تغییر کشور است. زیرا دکور در هر کشور یکسان است و بازیگران هر کشور در اپیزود مخصوص خودشان حضور دارند. کیفیتی نمایشی به سریال اضافه شده که به از بین رفتن تنش حین پیشرفت داستان کمک می کند. مطمئن باشید همیشه یک پیچش غیر منتظره در داستان وجود دارد.

با وجود این نقاط قوت، نکاتی تکراری و نا امید کننده درCriminal  وجود دارد که مهم‌ترین آن فضای بسته است که سبب خواهد شد تا داستان حالت خفه ای به خود بگیرد. به علت محدودیت‌ فضا و زمان که از سویی سبب شده داستان قابل باور باشد، اتفاقات با سرعتی ایجاد می شود که به عنوان مخاطب نمی توان با شخصیت ها ارتباط برقرار کرد. نکته بدتر اینکه، با وجود این که این مجموعه تمرکزش روی شخصیت ها و افشا کردن انگیزه های روحی و روانی مجرمان و بازجویان است، در هر قسمت یک مجرم مورد بازجویی قرار خواهد گرفت. زمان محدودی که می توان با هر مجرم سپری کرد، فرد را مجبور می کند به تمام جزئیات دقت کند تا چیزی از داستان جا نماند. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.