دانلود سریال
Criminal: Germany

با زیرنویس فارسی چسبیده
1460 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5520
10
/
7.6
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Criminal: Germany
دانلود سریال Criminal: Germany

خلاصه سریال criminal: Germany

سریال جنایت کار، روایت گر داستان های جنایاتی است که در کشور آلمان صورت گرفته و بازرسان و کارآگاه های آلمانی که در محدوده اتاق بازجویی پلیس قرار دارند، با مظنونان متهم خود درگیر بازی های شدید روان شناختی می شوند تا بتوانند به جواب هایی که برای حل پرونده شان نیاز دارند، دست یابند. Criminal: Germanyدقیقاً از همان مجموعه جنایی UK استفاده می کند؛ از جمله آن ها می توان به نمای بیرون از پنجره و ماشین های مشترک در هر دو سریال اشاره کرد. در اتاق مصاحبه، کارآگاهان با مظنونان رو به رو می شوند و تلاش می کنند تا به هر طریقی به حقیقت برسند؛ حتی اگر به معنای زیر پا گذاشتن قوانین و به خطر انداختن همه چیز باشد.

در خلاصه یکی از اپیزود ها، جوخن، سازنده املاک و مستغلات، به وسیله بازرسان نه تنها برای بازجویی در مورد یک فرد گم شده، بلکه در مورد کشف بقایای اسکلت هایی که در زیر اولین پروژه اش در برلین شرقی سابق یافت شده است، آورده می شود. اپیزود دوم درباره زمانی است که پدر شوهر قدرتمند مظنون از یک وکیل کمک می گیرد تا داستان را کنترل کند؛ چیزی که به نظر می رسید یک پرونده واضح از آزار خانگی بود، به سرعت به اشتباه تبدیل می شود. در اپیزود آخر نیز بازرسان با کلودیا، عاشق سرسخت یک قاتل زنجیره ای، پا به پا می شوند تا محل جسد را پیدا کنند.
 

سریال criminal: Germany

Criminal: Germany یک مجموعه گلچین شده پلیسی به زبان آلمانی است که در سال ۲۰۱۹ توسط جورج کی و جیم فیلد اسمیت ساخته شده است. ‎در این مجموعه تلویزیونی اوا مک باچ، زیلوستر گروت، فلورنس کازومبا، کریستین کوهنبوخ و جاناتان برلین به هنرمندی پرداخته‌ اند. جنایی: آلمان، بخشی از مجموعه های مجرمانه و جنایی نتفلیکس است؛ مجموعه‌ ای متشکل از ۱۲ قسمت که در ۴ کشور متفاوت به صورت ۳ قسمت جدا گانه فیلم برداری شده و به زبان های محلی فرانسه، اسپانیا، آلمان و بریتانیا منتشر شده است. تمام ۱۲ قسمت در مرکز تولید نتفلیکس در سیوداد د لا تله در مادرید فیلم برداری شد. مدت زمان هر اپیزود این مینی سریال ۳ قسمتی که دارای ژانر درام، رازآلود و جنایی است، 59 دقیقه است.
 

نقد سریال criminal: Germany

این مجموعه تلویزیونی از سوی وب سایت IMDB رتبه ۷.۶ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است. یکی از نقاط قوت  criminal: Germanyفضا سازی آن است؛ در حقیقت، هوشمندانه ترین حرکت سری های جنایت کار است. نکته نا امید کننده، داستان های شخصی درباره بازرسان است؛ روایت داستان های شخصی بین همکاران جذابیت چندانی ندارد. در کشور فرانسه، مردان رفتار خوبی با زنی که رئیسشان شده اند، ندارند؛ در اسپانیا بازجوی ارشد رابطه نا مشروعی با یک همکار جوان دارد؛ در uk یکی از اعضای تیم به خودش جرات می دهد با رئیسش قرار عاشقانه بگذارد. ولی چون تایم کوتاهی برای بررسی این روابط صرف می شود، ارتباط برقرار کردن با این جنبه های مجموعه جنایت کار کار آسانی نیست. با وجود تمام این نکات، سری مجموعه های جنایت کار، برای عده ای از مخاطبان خیلی مناسب است.

طرف داران ژانر درام و جنایی اوقات خوشی با هر قسمت سریال دارند که طی آن ها فرآیند های مختلف هر کشور برای محکوم کردن مظنونین مورد بررسی قرار می گیرد. ولی مجموعه تلویزیونی جنایتکار سریالی نیست که بتوان آن را پشت سرهم تماشا کرد. در صورتی که زمان زیادی صرف تماشای Criminal کنید، قطعا از آن خسته می شوید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.